Forum Miłośników Polskich Dostawczaków http://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Uratowana w ostatniej chwili Nyska 522 T http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=1&t=1371 |
Strona 2 z 6 |
Autor: | Marian [ 26 marca 2012, 18:11 ] |
Tytuł: | |
Fajnie, że coś się dzieje! Liczę na relację z remontu na bieżąco Mam pytanie - jak wyciągnąłeś kolumnę kierowniczą bez ściągania budy? Rozumiem, że pewnie musiałeś ściągnąć tą rurę, w której jest zamocowana sztyca, przyporzyło Ci to dużo problemów? Bo zacząłem się za to zabierać, ale nie miałem pomysłu, jak to zrobić bez szkód.. |
Autor: | PabloMO [ 27 marca 2012, 15:39 ] |
Tytuł: | |
No fajny remoncik się zaczyna Spróbuj tutaj: http://www.mark-met.pl/index.php?strona=1&oferta=nysa Jak byś potrzebował ,to mam nowe drzwi boczne prawe, drugie. Powodzenia. |
Autor: | POLO [ 27 marca 2012, 16:19 ] |
Tytuł: | |
PabloMO, poszło na PW |
Autor: | nysanek [ 27 marca 2012, 20:18 ] |
Tytuł: | |
czesc polo , trzymam kciuki i jestem na biezaco w twoim temacie pozdrawiam, ladny mikrobus z nyski bedzie napewno |
Autor: | POLO [ 04 lipca 2012, 14:14 ] |
Tytuł: | |
Coś tam się dłubie powoli... wejście w 3D za dwa tygodnie urlop i robota do bólu c.d.n. |
Autor: | POLO [ 08 sierpnia 2012, 14:03 ] |
Tytuł: | |
Kilka fotek z urlopu |
Autor: | POLO [ 08 sierpnia 2012, 14:15 ] |
Tytuł: | |
Następne kilka wybranych: pierwsze wstępne zetknięcie szkieletu z poszyciem tyle w czasie urlopu cdn. |
Autor: | Marian [ 19 sierpnia 2013, 18:29 ] |
Tytuł: | |
Fajnie Szkoda tylko, że ciąłeś stopnie do 501 bez otwieranych klapek. Mogłeś bardziej poszukać tych z klapkami Ja też chciałem tak robić, ale znalazłem w końcu stopień otwierany. Ale tak czy owak, byle do przodu. |
Autor: | POLO [ 19 sierpnia 2013, 18:35 ] |
Tytuł: | |
w takim razie tych do 501 jest sporo na rynku znalazłem z 6 sztuk z tego co pamiętam natomiast z otwierana klapką 1szt. i to za cenę nie do przyjęcia. |
Autor: | POLO [ 31 sierpnia 2013, 20:48 ] |
Tytuł: | |
Mam dylemat na jaki tylny pas się zdecydować ?? ten element który mam jest od nowszych roczników ze stopniem, wnęką na czubek stopy wiadomo o co chodzi, natomiast u mnie w '79 powinien być z lampą wsteczną po lewej stronie patrząc od tyłu auta i z rurką idącą od ramy tak jak na foto powyżej. Lampę mam nową piękną Zelmot z chromowaną ramka taka jak w warszawie, rurka oczywiście też była by nowa "owinięta" na poziomej powierzchni aluminiowym ryflem. I pytanie odcinać stopień i przerabiać tak żeby było z lampą wsteczną niby tak jak w oryginale czy zostawić tak jak jest ten gotowy pas ze stopniem. Obydwie wersje tak samo mi się podobają. Taka mała ankieta forumowa, Wy wybierajcie |
Autor: | Marian [ 01 września 2013, 09:06 ] |
Tytuł: | |
Ja bym robił na oryginał, z pasem starego typu Tylko nie wstawiaj lampy wstecznego w miejsce stopnia nowego pasa, tylko zrób jak w oryginale, lampa po lewej, wnęka tablicy trochę przesunięta w prawo. A jak nie chce Ci się robić oryginału, to lepszy będzie już nowy pas niż rzeźba z lampą po prawej Takie jest moje zdanie. |
Autor: | POLO [ 02 września 2013, 16:51 ] |
Tytuł: | |
biżuteria i dzieło mojej lepszej połowy rączka po polerce ale i tak jeszcze do naprawy c.d.n. |
Strona 2 z 6 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |