Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 05:21


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 23 marca 2011, 20:46 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 lutego 2011, 10:54
Posty: 13
Lokalizacja: Lublin
z tymi kablami trochę fantazja mnie poniosła. Nie było pytania :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 25 marca 2011, 12:56 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 lutego 2011, 22:51
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Szybkie pytanko
Czy cewka zapłonowa podejdzie z Fiata 125p do S-21?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 25 marca 2011, 16:07 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 lutego 2011, 10:54
Posty: 13
Lokalizacja: Lublin
I jeszcze jedno pytanie. Można jakoś sprawdzić czy cewka jest dobra? Słyszałem, że na cewce jest też kondensator, zawsze lepiej wymienić kondensator niż cewkę.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 26 marca 2011, 19:09 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 lutego 2011, 22:51
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Maszyna znowu żyje :D . Nie było iskry i myśleliśmy że padła cewka, ale okazało się że po wyjęciu całego aparatu zapłonowego nie włożyłem go do końca , konsekwencją czego przerywacz i palec nie kręciły się. Teraz już jest ok :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 kwietnia 2011, 06:25 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
No przyszłość: kondensator jest przy aparacie a nie cewce. :wink:

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 kwietnia 2011, 11:57 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 lutego 2011, 22:51
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Robo wiem wiem, już go wymieniliśmy. Jednak znowu nie obeszło się bez problemów. Znowu brak iskry :( . Przyjechał fachura, pogmerał, pogmerał i iskra się znalazła. Diagnoza - aparat zapłonowy na wykończeniu :( .

Chcieliśmy się wczoraj kawałek przejechać, ale za daleko nie dojechaliśmy. Nyska traciła moc, szarpała, a na koniec gasła. Spróbujemy coś jeszcze dzisiaj pokombinować. Trzymajcie za nas kciuki :) .

Jeszcze mam pytanko. Mamy opóźniony zapłon, ale skala przyśpieszania kontu zapłonu się skończyła ( nie można więcej przyspieszyć ). Macie na to jakieś sposoby??

Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 kwietnia 2011, 13:27 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
może trzeba wymienić ten aparat? Trudno coś powiedzieć tak na odległość, ale może macie zrypany ten taki regulator podciśnieniowy... :roll:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 kwietnia 2011, 16:25 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 lutego 2011, 22:51
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Marian15 czy trzeba go będzie wymienić, nie wiem, ale chłopaki i tak chyba jakiś kupią jak nie do wymiany to na zapas.
Czy regulator podciśnieniowy jest zrypany nie mam pojęcia.
Dzisiaj Nysa odpaliła, ale nie chodziła tak jak powinna. Jak się ją odpali do po dłuższym postoju to jest nawet nieźle. Na gaz reaguje troszkę ospale, ale reaguje. Niestety jak chwilkę postoi to się zaczynają schody. Po dodaniu gazu jedyna reakcja to duszenie się silnika. Sam silnik się strasznie trzęsie. Z wydechu wydobywają się kłęby niebieskiego dymu, a z rury wydechowej coś kapie. O jeżdżeniu nie ma nawet mowy. Jest totalna masakra :(

Klamka zapadła i Nysa idzie do mechanika, bo nam się już pomysły skończyły :( .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 kwietnia 2011, 16:42 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Nie chodzi na wszystkie gary i tyle

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 kwietnia 2011, 16:46 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 lutego 2011, 22:51
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Robo problem jest dużo bardziej skomplikowany. Faktem jest że nie idzie od razu na 4 co może tłumaczyć plucie z wydechu i trzęsienie się silnika, ale nie tłumaczy reszty opisanych wyżej objawów.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 kwietnia 2011, 20:02 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
Miki N. pisze:
Robo wiem wiem, już go wymieniliśmy. Jednak znowu nie obeszło się bez problemów. Znowu brak iskry :( . Przyjechał fachura, pogmerał, pogmerał i iskra się znalazła. Diagnoza - aparat zapłonowy na wykończeniu :( .

Chcieliśmy się wczoraj kawałek przejechać, ale za daleko nie dojechaliśmy. Nyska traciła moc, szarpała, a na koniec gasła. Spróbujemy coś jeszcze dzisiaj pokombinować. Trzymajcie za nas kciuki :) .

Jeszcze mam pytanko. Mamy opóźniony zapłon, ale skala przyśpieszania kontu zapłonu się skończyła ( nie można więcej przyspieszyć ). Macie na to jakieś sposoby??

Pozdrawiam



czesc, wypowiem sie wprost , kupic nowy aparat zaplonowy i bedzie calkiem inne auto ! ten aparat stary co macie przestawia zaplon sam , bo jest zuzyty , nigdy nieustawi sie prawidlowo. I jest tez prosty sposób eksploatowania takich aut jak nysa zuk , ja sam sie tez przekonac musialem , ze nieoplaca sie wstawiac uzywanych niby w dobrym stanie czesci , odrazu nowe czesci montowac nawet niekusic sie na jakie kolwiek zestawy naprawcze czy cos , to mozna stosowac w pompie hamulcowej lub cylinderkach hamulcowych jezeli chce sie troche pobawic niepatrzac na zegarek ile to zajmie czasu , ale z reguly nowe , ja kiedys duzo czesci ze zlomow do domu targalem pólki az sie uginaly , wiekszosc z tego zdjolem juz z pólek i przenioslem w pomieszczenie gdzie swiatlo niedochodzi , sa ale na bardzo bardzo czarna godzine :wink: nowe czesci to nowe , i trzeba sie liczyc z tym ze sa wydatki przy takich autach.Sa pewne czesci ktore najlepiej wymienic na nowe i miec spokój , ten wasz mechanik , pogrzebal troche przy aparacie ale to nieda pelnego sukcesu , same przerywacze do aparatu zaplonowego to gowno chinskie jakies , dlatego ja stosuje dodatkowo modul zaplonowy i niemam przepalonych stykow przerywacza , jezeli przerywacz jest zelmotowski no to jakosciowo jest ok dluzej trzyma jak wszystko to co deawoo potem produkowalo , poprostu duze iskrzenia sa miedzy stykami przerywacza , nawet jezeli da sie nowy kondensator.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 11:15 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 lutego 2011, 10:54
Posty: 13
Lokalizacja: Lublin
No nareszcie, nysa działa jak marzenie. Ostatecznie oddaliśmy ją do mechanika ale na dobre nam to wyszło. Jak się okazało aparat zapłonowy był do wymiany (tak jak przypuszczaliśmy), jeden popychacz spadł z gniazda, pływak w gaźniku przywieszał się na wysokich obrotach i na dodatek wąż wodny nie był szczelny.

Teraz kolejna część naszych mini remontów :D
Zabieramy się do wygłuszenia. Tylko tutaj pojawia się dylemat, wygłuszać tylko komorę silnika specjalną folią bitumiczną, czy dla pewności wygłuszyć również podłogę ( tutaj pojawił się pomysł zrobienia tego zwykłą papą dachową która ma podobne właściwości co folia bitumiczna).

Drugą bardzo ważną rzeczą jest zmiana przednich foteli. Zamierzamy robić naszym bolidem dość długie trasy więc stawiamy na wygodę :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 11:38 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Wygłuszenie dużo wam nie da. Jeśli chodzi o podłogę, to ta pod nogami kierowcy - blaszana jest często zeżarta całkowicie, więc najpierw wartałoby ją PORZĄDNIE, naprawdę porządnie zabezpieczyć. Tzn, zeszlifować z rdzy, podkład reaktywny, normalny podkład i na to jakaś dobra konserwacja. Jak chcecie kłaść jakiekolwiek wygłuszenie, to pamiętajcie, że co byście nie położyli będzie się zbierać woda pod spodem i prędzej, czy później zacznie gnic :) Chociaż słyszałem,że są jakieś pianki nie chłonace wody wogóle, na gorąco się je jakby naprasowuje i wtedy ponoć nie gnije, ale szczeógółów nie znam.. :(

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 16:53 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 lutego 2011, 10:54
Posty: 13
Lokalizacja: Lublin
w takim razie zostaniemy chyba przy wytłumieniu pokrywy silnika i zobaczymy czy będzie poprawa.

Jeszcze jedno, chcemy zmienić pokrycie podłogi na gumową wykładzinę. Może nasuną Wam się jakieś przydatne uwagi co do materiału i robocizny.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 maja 2011, 19:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
Kajdan pisze:
w takim razie zostaniemy chyba przy wytłumieniu pokrywy silnika i zobaczymy czy będzie poprawa.

Jeszcze jedno, chcemy zmienić pokrycie podłogi na gumową wykładzinę. Może nasuną Wam się jakieś przydatne uwagi co do materiału i robocizny.



moze bedzie sie wam wydawac ze ciszej jest po obiciu tej maski materialem wygluszajacym .Ale przeniescie sie czasowo wstecz , do lat przykladowo 80 tych , ludzie jezdzili dzien w dzien tymi autami , z zywali sie z tym sprzetem , nikt nic niewygluszal jedynie koc azbestowy na silnik kladli jak juz ten silnik byl dobity , jezeli w nysie ma sie silnik dobry wyregulowany , to tam glosno niejest , z dobitym silnikiem nigdy niebedzie cicho do tego dochodzi tylny most zawsze go slychac , przez wygluszanie materialem jakim kolwiek sie waga samochodu zwieksza , z tym tez zuzycie paliwa , a to w dzisiejszych czasach niejest bulka z maslem.Wykladzina taka polecam jak umnie w nysie

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f53d055b88652a9e.html

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net