Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 14:18


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 16:47 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 lutego 2011, 10:54
Posty: 13
Lokalizacja: Lublin
dzięki za rady. Zobaczymy jak to będzie wyglądać jak skończymy :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 17:11 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
Robo pisze:
No przyszłość: kondensator jest przy aparacie a nie cewce. :wink:


byly tez przy cewce kondensatory ktore mialy za zadanie odbierac zaklócenia zeby radio unitra safari czysto odbieralo , dlatego moze to byc nieraz mylace :wink: w mojej nysce tez taki podpiety jest do cewki.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 09 maja 2011, 22:10 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
ja też mam 2 tak jak pisze Tomek

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 09:56 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 lutego 2011, 10:54
Posty: 13
Lokalizacja: Lublin
Podczas grzebania w silniku wpadliśmy na pomysł żeby wymienić oryginalną pompę paliwa na elektryczną 2 borową. Może ktoś już robił takie wariacje albo planował i ma jakieś uwagi? :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 11:22 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Myślę że oryginalna jest lepsza, bo w razie czego to paliwo można ręcznie dopompować - przynajmniej tak uważam ;)

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 11:41 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 lutego 2011, 22:51
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
Myślę że oryginalna jest lepsza, bo w razie czego to paliwo można ręcznie dopompować - przynajmniej tak uważam Wink


Na elektrycznej też nie będzie z tym problemu. Będzie ona włączana przez przycisk w kabinie i będzie niezależna od pracy silnika. Tzn, będzie ją można włączyć nawet przy zgaszonym silniku co da efekt ręcznego pompowania, z tym że bez otwierania maski i brudzenia rąk 8)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 12:16 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
orginalnie jest drut doczepiony do tej dolnej dzwigni pompy wiec rak sie nigdy niezabrudzi , jak niemacie druta to doczepcie kawalek i juz bedzie latwiej.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 19:45 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Mechaniczną w trasie się łatwiej narprawi, choć wiadomo, są czasem rzeczy nie do przeskoczenia no i te pompy też są stare, więc łatwiej się zepsuc mogą. Jak ze wszystkim są 2 strony medalu. Ja bym na Waszym miejscu kupił nówkę, zamontował i długo pojeździ :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 maja 2011, 20:34 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
dojscie jest kiepskie do jednej ze srub mocujacych pompe paliwa do bloku silnika jest patent ze jak sie odkreci to nalezy przyspawac na lepek tej orginalnej dluga srube M8 ktora ma conajmniej 12 cm dlugosci moze byc to tez imbus.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 maja 2011, 10:45 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 lutego 2011, 22:51
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
Mechaniczną w trasie się łatwiej narprawi, choć wiadomo, są czasem rzeczy nie do przeskoczenia no i te pompy też są stare, więc łatwiej się zepsuc mogą. Jak ze wszystkim są 2 strony medalu. Ja bym na Waszym miejscu kupił nówkę, zamontował i długo pojeździ Smile


Jedno nie wyklucza drugiego. Po zepsuciu się pompy elektrycznej nic nie stoi na przeszkodzie, aby zamontować mechaniczną :) .

Cytuj:
jest patent ze jak sie odkreci to nalezy przyspawac na lepek tej orginalnej dluga srube M8 ktora ma conajmniej 12 cm dlugosci


Tak właśnie mamy zrobione, aczkolwiek zamontowanie oryginalnej pompy nadal sprawia dużo, dużo problemów.

Poczytałem troszeczkę w internecie i dowiedziałem się że 2 bary to stanowczo za dużo. Są produkowane elektryczne pompy specjalnie do gaźników dające ciśnienie 0,25 bara. Taka jak ta:
http://allegro.pl/pompa-paliwa-do-gazni ... 39688.html
Co o tym sądzicie??

I jeszcze jedno pytanie: czy w gaźniku Webera jest powrót benzyny do baku? Tak żeby nie przepełniało gaźnika.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 20:16 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 lutego 2011, 10:54
Posty: 13
Lokalizacja: Lublin
pomysł pompy elektrycznej odkładamy na plan dalszy.

W dniu dzisiejszym nysa na pozwoliła nam się nudzić :D zaczeliśmy od zdemontowania baku i dokładnego czyszczenia (strasznie dużo syfu pływało w baku, a co najlepsze, znaleźliśmy oryginalnego smoka podczas tej operacji :D) . Następnie wymieniliśmy pompę paliwa i dołożyliśmy filtr paliwa. Na końcu przedmuchaliśmy dyszę w gaźniku. A jeszcze jedna rzecz, załataliśmy zbiornik paliwa szpachlą :D może niezbyt profesjonalnie ale może da rade.

Po naszych działania nysa chodzi jak marzenie :D

Przetestujemy sprawność mechaniczną silnika na dłuższej trasie i może zabierzemy się za wnętrze w końcu :D

Pogoda dzisiaj dopisała więc parę zdjęć Zrobiliśmy nawet :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 07:36 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
uuu :o ta kostka brukarska niezle zaplamiona :wink: nieoplaca sie latac zbiornika , nawet tego spawac , mozna spawac i naprawiac jak juz wogole tych czesci niema , trafiaja sie na allegro zbiorniki nowe z zukow itd. taki kupic i ze starego zbiornika wlew nysowy obciac i w nowym zukowym uciac wlew i przyspawac ten nysowy do nowego zbiornika , ale sa nowe zbiorniki do nysy za chyba 200 zl w moto-trans koszalin

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 08:21 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 21 lutego 2011, 10:54
Posty: 13
Lokalizacja: Lublin
zbiornik paliwa trzeba będzie kupić na pewno....ale nie teraz jeszcze :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 15:09 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 września 2009, 21:11
Posty: 333
Lokalizacja: Kalisz
Szpachla przesiąknie, mówię na własnym, motocyklowym przykładzie.

_________________
Jeśli wierzysz, że się uda, znajdziesz każdą "nieosiągalną" część!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 września 2011, 11:19 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 23 stycznia 2011, 00:02
Posty: 11
Lokalizacja: Lublin
Witam po długiej nieobecności na forum!
Nasza nysa okazała się bardzo dzielna, w wakacje przejechaliśmy nią ok. 2000 kilometrów. Przejechała przez Tatry, chociaż zdarzyła się na najcięższych podjazdach redukcja do 2 biegu, mknęła jak błyskawica Słowackimi drogami by docelowo znaleźć się w Pradze. Nie było żadnych problemów ani awarii, wszyscy dobre się bawili i nie mogą się doczekać kolejnej podróży za rok. Tej właściwej podróży przez Europę, na którą w tym sezonie nie starczyło nam odwagi, ale która dalej jest w planach;)
Nysa sprawdzała się jako w miarę wygodne miejsce do spania dla 5 osob, pod warunkiem że raz na pare dni położylismy się w bardziej cywilizowanych warunkach.
W Czechach ludzie nie wiedzieli co to za samochod i pytali czy to nie jest jakis stary mercedes:)
Dziewczyny sie za nami ogladaly, wszyscy sie usmiechali, nam dopisywaly dobre humory, wiec podróż na pewno można uznaćza udaną;)

Część fotorelacji:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 108 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net