Dzisiaj jest 23 sierpnia 2019, 15:54


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
Post: 11 sierpnia 2015, 10:50 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Mam te opony na tylnej osi. Fajne są. Ciche, ktoś wie gdzie można takie dostać ?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 sierpnia 2015, 15:25 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:04
Posty: 141
Lokalizacja: Legnica
@zokolic Mi te opony udało się fartem kupić. Długo po internecie jak i po auto-częściach szukałem takiego kompletu. W internecie jest tych ogłoszeń ale mają różne opony. Trzeba szukać aż znajdzie się dobra okazja bo opony do Żuka/Nysy cenią się nieźle. Ja te koła kupiłem za 550 zł na olx.pl, były wystawione za 450 zł 4 sztuki więc sprzedającemu zaoferowałem 550 zł z przesyłką i jestem z zakupu zadowolony. Sprzedający miał Żuka, którego oddał na złom a opon szkoda mu było wyrzucać więc je sprzedał.

_________________
http://www.youtube.com/user/Bumer391?feature=mhum Mój profil na YouTube. Zapraszam !


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 sierpnia 2015, 11:40 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
tomek424 pisze:
I właśnie zdecydowałem, że będą koloru kremowego. Najpierw felgi oddam do piaskowania a potem do polakierowania. Także mam już dwa komplety kół.
Póki co czeka mnie przy Nysie jeszcze kilka rzeczy do zrobienia. A będzie to:
- odtworzenie krat na szyby
- poszukuję radiotelefonu Radmor R3732
- zamierzam kupić szczekaczki Tonsil
- zakonserwować cały samochód przed korozją
... i jeszcze coś tam się pewnie znajdzie :)

Dlaczego Radmor R3732 ??? :?:
tego modelu w łączności resortowej nie stosowano...
Radmor R5432 w Nysce.


Załączniki:
h+008.jpg
h+008.jpg [ 96.18 KiB | Przeglądany 2516 razy ]
h+006.jpg
h+006.jpg [ 117.31 KiB | Przeglądany 2516 razy ]

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 sierpnia 2015, 11:55 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:04
Posty: 141
Lokalizacja: Legnica
PabloMO, mój błąd :) Dzięki za załączniki. Jeśli masz więcej takich zdjęć to bym prosił na e-mail tomasz.malachowski.kd@o2.pl Zbieram takie informacje do swojej Nysy. Z góry byłbym wdzięczny :)

_________________
http://www.youtube.com/user/Bumer391?feature=mhum Mój profil na YouTube. Zapraszam !


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 kwietnia 2016, 12:39 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:04
Posty: 141
Lokalizacja: Legnica
Może ktoś z was będzie wiedział. Mam problem z drążkiem zmiany biegów. Cały drążek jest tak luźny, że gdy muszę wrzucić wsteczny bieg to muszę złapać go od dołu. Poza tym biegi można wrzucić tylko z odpowiednim wyczuciem. Ktoś wie co to może być za usterka ?

_________________
http://www.youtube.com/user/Bumer391?feature=mhum Mój profil na YouTube. Zapraszam !


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 kwietnia 2016, 13:03 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 767
Lokalizacja: Nysowo
być może śruba lub inny element który łączy drążek ze skrzynią biegów jest wyrobiony. Powinien wchodzić ciasno.
Możliwe też że ten trzpień jest wyrobiony albo to wgłębienie w drążku. Spróbuj owinąć taśmą izolacyjną żeby wchodziło ciasno lub można też wyciąć z puszki od piwa odpowiednią blachę i tam podłożyc

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 kwietnia 2016, 13:49 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4827
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Pokrywę boczną zregeneruj i zapomnisz o problemach z trafianiem w bieg. Przy okazji zweryfikujesz, czy synchronizatory i kamienie jeszcze żyją :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 kwietnia 2016, 16:22 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2663
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
I czy da się dogonić strusia! :mrgreen:

Witaj w domu Marian! :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 kwietnia 2016, 16:27 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4827
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Cześć wszystkim! W sumie to powinienem się był najpierw przywitać, trzy miesiące mnie tu nie było :P Trochę zaległości mam, ale strusia Żukiem goniłem, więc się tym mogę usprawiedliwić :D

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 maja 2016, 12:03 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:04
Posty: 141
Lokalizacja: Legnica
Ooo Marian wróciłeś ! :) To muszę Cię zabrać do mojej Nysy na majsterkowanie :)

_________________
http://www.youtube.com/user/Bumer391?feature=mhum Mój profil na YouTube. Zapraszam !


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 lipca 2017, 11:59 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:04
Posty: 141
Lokalizacja: Legnica
Witać ponownie ! Mam problem ze swoją Nysą a mianowicie z odpalaniem. Silnik na zimno uruchamia się i pracuje dobrze, wykonałem przejażdżkę i odstawiłem samochód. Po 2 godzinach wróciłem aby dalej się karnąć. Samochód odpalił normalnie ale po dodaniu gazu już gaśnie. Co może być przyczyną ?

_________________
http://www.youtube.com/user/Bumer391?feature=mhum Mój profil na YouTube. Zapraszam !


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 lipca 2017, 12:46 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2010, 20:49
Posty: 595
Lokalizacja: śląsk
Wymień świece na początek ....

_________________
http://www.youtube.com/user/lbs5
Szukaj mnie w garażu - nie na Facebooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 lipca 2017, 12:53 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4827
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Może mieć za bogato - przyczyn może być kilka. Sprawdź filtr powietrza, ustawienie gaźnika, przerywacza i tak jak Wojtek wspomniał - wymień świece :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 lipca 2017, 16:52 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1778
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
niedrożna dysza główna paliwa 1 przelotu. syf lub woda

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 sierpnia 2017, 12:29 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:04
Posty: 141
Lokalizacja: Legnica
Gaźnik został przedmuchany i problem zniknął. Nysa dostała również nowe świece zapłonowe. Ogólnie auto jeździ bez problemu. Ostatnio jeździłem na Festyn w mojej miejscowości, gdzie po festynie przejechałem się kilkanaście kilometrów po okolicy z prędkościami 60 - 70 km/h. Tak przy okazji zatankowałem Nyse paliwem Shell VPower 95. Dziś gdy odkręciłem świece zapłonowe, okazało się, że są czyste bez czarnego nalotu jak jeszcze niedawno.
Jedyne zastrzeżenie mam bo nie wiem czy tak ma być czy nie powinno. Gdy odpalam Nysę na zimno, na ssaniu to chwilę chodzi ładnie a później jakby się troszkę dławiła. Szybko schodzę z ssania i pomagam lekko naciskając gaz. Gdy się nagrzeje silnik chodzi ładnie. Ma moc, dobrze się rozpędza. Też macie podobny problem na ssaniu ?
Dorzucam parę fotek z festynu.


Załączniki:
24323.jpg
24323.jpg [ 156.29 KiB | Przeglądany 1394 razy ]
242.jpg
242.jpg [ 206.46 KiB | Przeglądany 1394 razy ]

_________________
http://www.youtube.com/user/Bumer391?feature=mhum Mój profil na YouTube. Zapraszam !
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net