Dzisiaj jest 30 października 2020, 14:37


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 19 kwietnia 2013, 18:56 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2010, 20:49
Posty: 653
Lokalizacja: śląsk
Pablo- bardzo cenna informacja. Pozwolę się podwieśić pod temat i zapytać, czy w takim razie też mam wyrzucić "murzynka" z mojej konwojówki '93? Jaka radiostacja występowała w tamtym okresie w Policji? I pytanie o te materiały które widzę po raz pierwszy . Masz więcej takich schematów? Bo nie wiem gdzie fachowo poiwnien znajdować się TWR z mikrofonem.

_________________
http://www.youtube.com/user/lbs5
Szukaj mnie w garażu - nie na Facebooku.

https://m.youtube.com/watch?v=wli5IT0WtXU


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 kwietnia 2013, 13:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:04
Posty: 141
Lokalizacja: Legnica
PabloMO pisze:
Super wyszła Ci Nysa! :lol:
Moim zdaniem powinieneś jednak zdemontować Radmora R3732,ponieważ nigdy nie stosowano go w Milicji/Policji.
Najwłaściwiej do rocznika poleciłbym Ci Radmora R2434 lub 2433 z manipulatorem R3766 i głośnikiem ,taki zestaw jak na załączonej instrukcji.


O słuszna uwaga :) W tym temacie jestem akurat ciemny więc takie wskazówki mi są jak najbardziej na rękę bo tego Radmora dostałem dawno dawno temu.

Poza tym Nysa była długo nieodpalana (prawie rok), kopciła na czarno i przy gazowaniu słyszalne były strzały. Zapłon ponownie został ustawiony i dymienie i strzały ucichły. Do paliwa wlałem dodatek do benzyny, który usuwa zabrudzenia (dostępny na Orlenie) i Nyska jakoś sobie teraz dobrze chodzi. Zalecilibyście jeszcze czyszczenie gaźnika (gaźnik Webera) ?

_________________
http://www.youtube.com/user/Bumer391?feature=mhum Mój profil na YouTube. Zapraszam !


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 kwietnia 2013, 15:11 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4949
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Jak wszystko jest ok, to wydaje mi się, że nie ma takiej potrzeby. Masz filtr paliwa przed gaźnikiem? Jeśli nie masz, to zamontuj i wyczyść gaźnik, to będziesz miał pewność niezawodności układu zasilania :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 kwietnia 2013, 15:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:04
Posty: 141
Lokalizacja: Legnica
Marian faktycznie ! W dużym fiacie mam ten sam gaźnik Webera i nie mam z nim problemu po dłuższym postoju. Zaraz idę do Nysy i zobaczę czy w ogóle filtr paliwa jest :D

_________________
http://www.youtube.com/user/Bumer391?feature=mhum Mój profil na YouTube. Zapraszam !


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 kwietnia 2013, 14:15 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
lbs5 pisze:
Pablo- bardzo cenna informacja. Pozwolę się podwieśić pod temat i zapytać, czy w takim razie też mam wyrzucić "murzynka" z mojej konwojówki '93? Jaka radiostacja występowała w tamtym okresie w Policji? I pytanie o te materiały które widzę po raz pierwszy . Masz więcej takich schematów? Bo nie wiem gdzie fachowo poiwnien znajdować się TWR z mikrofonem.

Lata 90-te w Policji to już z znacznej części nowocześniejszy sprzęt-czyli Radmor R 2434.
"Murzynki" czyli R 3732 nie były stosowane w służbach resortu MSW(no może z wyjątkiem niektórych segmentów Służby Zdrowia).
W Milicji/Policji stosowano radiostacje"blokowe"lub inaczej modułowe-blok nadawczo/odbiorczy, blok manipulatora,selektywnego wywołania,głośnikowy ze wzmacniaczem.A wszystko po to ,żeby nie było możliwe szybkie "wymontowanie" :wink: całej radiostacji i użycie przez "nieuprawnione osoby"...Chyba wszyscy wiedzą o co chodzi :roll: Wewnątrz radiostacji były przecierz TAJNE dane radiowe
Fotka to ksero instrukcji montażowej dołączanej przez zakłady RADMOR dla serwisów(Wydziałów Łączności )w Komendach.
Jeśli chodzi o TWSa lub ,co częstsze o TWGSa-to urządzenia te montowane były w Nysach na desce rozdzielczej,na górze,obejmą lub na wspornikach montażowych.
Szczegółowych instrukcji montażu nie znalazłem,warsztatowcy montowali jak kto chciał...albo jak było wygodniej :D :

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lutego 2014, 11:05 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:04
Posty: 141
Lokalizacja: Legnica
Pytanie za 100 punktów.
Czy w obrębie Dolnego Śląska kupię układ wydechowy do Nysy ?
Albo inaczej: czy od Żuka wydech też pasuje ?

_________________
http://www.youtube.com/user/Bumer391?feature=mhum Mój profil na YouTube. Zapraszam !


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lutego 2014, 11:20 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4949
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Tomek, przecież Ci mówiłem :) Od Żuka nie pasuje bez przeróbek, a do Nysy bez problemu kupisz stosunkowo tanio na allegro, wyślą Ci kurierem pod dom :)
Przykładowo:
tłumik za 85zł będziesz miał pod domem -> http://allegro.pl/tlumik-nysa-2-1-bus-p ... 17012.html
rura "kosa", wychodząca na bok, za 75zł będziesz miał pod domem -> http://allegro.pl/rura-wydechowa-nysa-i3948001227.html

Poszukaj, a znajdziesz. Spróbuj jeszcze zadzwonić do sklepów we Wrocławiu, podejrzewam, że mogą mieć, choć pewnie drożej. Kontakt był podany gdzieś w dziale sklepy :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lutego 2014, 17:42 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:04
Posty: 141
Lokalizacja: Legnica
Dzięki Marian ! Myślałem, że będzie gorzej z odnalezieniem takich części. W najbliższym czasie planuję jeszcze wymienić pasek klinowy, olej w silniku oraz olej w skrzyni i tylnym moście.
Warto wlać do skrzyni i mostu Hipola z Orlenu ?

_________________
http://www.youtube.com/user/Bumer391?feature=mhum Mój profil na YouTube. Zapraszam !


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lutego 2014, 18:24 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4949
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Lepiej dołożyć trochę i kupić lepszy olej. Hipol do najlepszych nie należy...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lutego 2014, 18:59 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:04
Posty: 141
Lokalizacja: Legnica
Tak też słyszałem ale od użytkowników PF 125p. Jedna osoba poleciła mi żeby do mostu wlać motodoktora...
Ja myślałem żeby zalać most i skrzynie czymś takim:
http://allegro.pl/elf-tranself-nfj-75w8 ... 59682.html

Ale czekam na wasze propozycje.

_________________
http://www.youtube.com/user/Bumer391?feature=mhum Mój profil na YouTube. Zapraszam !


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 lutego 2014, 19:10 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4949
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Ja do skrzyni wlałem też elfa, ciężko mi powiedzieć, czy dobry czy zły, bo za mało Nysa jeździ, ale wydaje mi się, że ok.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 marca 2014, 13:55 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:04
Posty: 141
Lokalizacja: Legnica
No i tak, nowy sezon się zaczyna to trzeba coś działać. Moje ręce nie leczą ani nie naprawiają gaźników (u mnie jest Weber).
Powiedzcie mi, wstawiałem rok temu regenerowany gaźnik, mechanik mi go ustawił i Nyska w miarę dobrze jeździła. Tylko ja myśląc, że można coś poprawić, przekręciłem dyszę od powietrza i teraz silnik pracuje jakby się dławił paliwem. Co najciekawsze jak jest lekko uchylone ssanie to chodzi w miarę równo. Już sam nie bawię się w ponowne ustawianie gaźnika. A zatem mam pytanie, czy poza rozregulowaniem gaźnika można jeszcze coś schrzanić ?

_________________
http://www.youtube.com/user/Bumer391?feature=mhum Mój profil na YouTube. Zapraszam !


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 marca 2014, 18:09 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4949
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Co masz na myśli mówiąc: dysza powietrza?
Poczytaj to: http://polskiedostawczaki.pl/podstawowe ... oraz-m-20/

Może Ci troche rozjaśni temat :)
A jak nie, to kiedyś tam wpadnę i się zabiorę za tą Twoją Nysę :mrgreen:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 marca 2014, 18:53 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:04
Posty: 141
Lokalizacja: Legnica
Marian, właśnie. Pamiętasz jak kupowałem w Jeleniej Górze kolanko co idzie od chłodnicy do silnika. Ile wytrzymuje takie kolanko ? Kupiłbym drugie na zapas bo w sierpniu troche dłuższą trase mam do zrobienia tym autem a dobrze mieć coś takiego na zapas :)

_________________
http://www.youtube.com/user/Bumer391?feature=mhum Mój profil na YouTube. Zapraszam !


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 marca 2014, 18:54 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4949
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Nie no, jak wymienisz to powinno trochę wytrzymać :D Przynajmniej rok :) U mnie w każdym razie tak było. Ale na zapas warto mieć, niedroga rzecz, a czasem niezbędna, bo taśmą uszkodzenia układu chłodzenia nie zalepisz :D

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 139 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net