Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 01:59


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nysa 501 C 1967
Post: 12 sierpnia 2011, 19:14 
Hejka ! W rozliczeniu za robótkę blacharską dostałem Nyskę 501C którą w 2007 chciałem kupic ale cena była zaporowa . Już wtedy wiedziałem że prędzej zniszczeje i trafi na złomowiec :( . Na szczęście trafiła na złomowiec kolegi :D
Teraz troszkę o Nysce :)
Stan średni ale nadający się do odbudowy :) . Rama ok ale wiadomo mocowania np resorów słabe . Kratownica o dziwo trzyma się ale i tak nadaje się tylko do huty :) . Silnik S21 z wypluta świecą , skrzynia 3 biegowa w podłodze lewarek . Nysa ma 1 wywietrznik ,kpl elektrykę (to ok przy jej odbudowie) , Drzwi prawe jak przystało na Chłodnię pod wiatr ale przedłożone do lini podłogi :( .Zresztą od strony wewnętrznej widać ślady po przeróbce (wycięty stopień ) . Jak dobrowolnie zeznał były włąściciel środek był zaadoptowany od sanitarki i chyba furgonu . Kpl listewek zewnętrznych i wewnętrznych . Żresztą posiada sporo smaczków ale czy to akurat od tej nyski to się jeszcze po wypowiedziach znawców tematu okaże :) zreszta na to liczę :D

Plany co do Nyski hmm... muszą poczekać w kolejce Wanderer ,Żuk :D

ps. foty robione warsztatowym aparatem komórki :(


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 12 sierpnia 2011, 19:52 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
jaka zajebioza 8) typowa nyska konstruktora chlopa ze wsi :D :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 sierpnia 2011, 19:57 
No dokładnie takie mydło powidło :) wiejskie :)

ps .
Kontakt dla chcących porozmawiać na lajcie GG 5531682


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 12 sierpnia 2011, 20:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
zostaw ja jaka jest znaczy ta konstrukcja to typowa pomyslowosc dawnych lat :wink: tylko blachy naprawic i mechanike a to nadwozie takie zostawic , dla pokazania tez jak to kiedys sie auta przerabialo :D

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 sierpnia 2011, 20:32 
Nadwozie i tak w przypadku renowacji trzeba wymienić . Może i tak zostanie ,to i tak muzi ze 3 lata poczekac :D a łęb pełen pomysłów :D

ps . może posiadacie jakieś fotki 501C ? 8)


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 12 sierpnia 2011, 20:32 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
to jest tez nysa odmiany W= wypadowa , to znaczy jak otworzy sie te male boczne dzwi po :piwosz: to wypad ma sie gwarantowany :hahaha: mkl

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 sierpnia 2011, 21:01 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 23 lipca 2009, 15:09
Posty: 77
Lokalizacja: Wrocław
Nysa kapitalna!!

A czy pozostało w niej cos po całym osprzęcie chłodniczym ???

Ja tam bym ją na chłodnie przywrócił... dziwacznych przeróbek jest sporo.../

_________________
www.ReklamaNaKolach.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 sierpnia 2011, 09:29 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwietnia 2011, 10:00
Posty: 154
Lokalizacja: Śmigiel
Też jestem za chłodnią, ale taka sprawną,chłodzącą - żeby pifo się chłodziło :D .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 sierpnia 2011, 09:34 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Git chłodnia! :!:
To rarytas! :idea: Jeśli robić, to na chłodnię, takie jest moje zdanie :) Łatwo nie będzie, ale przy remoncie i tak wszystko się wypruwa i najczęściej jest to odbudowa, można się więc pokusić o odbudowę chłodni 8)

Poza tym wogóle fajna Nyska, faktycznie widać klimat przeróbek domorosłych "konstruktorów" :twisted:

Amadeo - olej Żuka rób Nysę :mrgreen:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 sierpnia 2011, 10:06 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
Obrazek

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 sierpnia 2011, 16:52 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Tak jak Panowie wyżej piszą, powrócić do chłodni :)
Będziesz miał chyba jedną chłodniczą Nyskę na świecie :D
Powodzenia życzę, no i gratuluję nabytku :)

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 sierpnia 2011, 20:46 
Daję sobie ok 3 lat na prodżekt Chłodnia :) to długi okres na rozważania czy robic na oryginał czy też cośik innego wykombinować ,no i może coś się uda skompletowac wrazie powrotu do oryginału :) . Narazie w wolnej chwili tj najpredzej we wrześniu zgróbsza oszlifuję , zapodam lek w postaci mleczka Wurth i podkład i do hali w suchym miejscu :)

Niestety Wanderer jak i Żuk to 2 osobówki jakie posiadam a synów mam dwóch rwących się do jazdy klasykiem no i bejbi trzeba tez czasami zabrać ;) więc miejsca mało (chyba że na kolanko ;) ) w 501C .

Może mi koledzy podpowiedza czym różni cię 501 I od 501 C ,poza tym suchym lodem i jak dokładnie wyglądał ten pojemnik na suchy lód ? może jakieś foto ? rysunek ? cholera pooddawałem nysową literaturę a tu patrz trafiła się Nyska :twisted:

ps.. żuka Marian nie oleje bo to paka wóz i wiele przewiózł i jeszcze przewiezie :)

501C pełna pifa ? hmm brzmi nieźle :twisted:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 14 sierpnia 2011, 08:09 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 23 lipca 2009, 15:09
Posty: 77
Lokalizacja: Wrocław
Tu jakies jedno foto znalazłem ...

Obrazek


W katalogu części do 501 jest cały dział poświęcony chłodniom.../

Domyślam się, że chłodnia to mało praktyczne auto zwłaszcza przy rodzinie, ale naprawdę jest to tak rzadki dziś egzemplarz, że szkoda go stracić. Przerabiać to można sobie furgony czy mikrobusy których trochę jeszcze jest ale nie białe kruki. Tak więc może jeśli masz ochotę na bardziej rodzinne auto to kup mikrobusa czy towosa a tą sprzedaj komuś kto na pewno na oryginał ją przywróci.. Sam ze swoim kinowozem miałem dylemat co robić z tak niepraktycznym autem..ale stanęło, że będzie na oryginał i tyle. Dziś decyzji nie żałuję.

PS. Mam nadzieję, że właściciele innych rzadkich egzemplarzy 501 też się wezmą w garść i coś z nimi zrobią ;):)

_________________
www.ReklamaNaKolach.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 sierpnia 2011, 18:17 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Mam schemat do furgonu chłodzonego, to chyba ta wersja, nie? ;)

Obrazek -wrzuciłem też do odpowiedniego tematu w dziale "Elektryka"

I z tej samej książki - cerno bily fotku :mrgreen:

Obrazek

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 14 sierpnia 2011, 21:49 
Dzięki koledzy za pomoc w zbieraniu materiałów . Oj korci zrobić na oryginał :D
Tu foto folderu od Bryan'a :)


Na górę
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net