Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 17:47


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 04 maja 2011, 21:24 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 czerwca 2010, 21:39
Posty: 301
Lokalizacja: JW
Sry za odkopanie tematu ale mam pytanie ogólne do Autora : jak wyglądało to spotkanie z Patrykiem Mikiciukiem? Sam się zgłosiłeś do programu czy jak? A ta nyska 522 to była jego? Po za tym jak tam 325?;D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 00:08 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
Patryk roztaczał wokół siebie wiosnę, wszystko było jakieś lepsze, lepiej pachniało, aż spodnie same prasowały się w kancik.
Nie, dotarł do mnie przez kogoś tam no i sie dogadalismy. Nysa jest z muzeum w niepolomicach

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 09:06 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 czerwca 2010, 21:39
Posty: 301
Lokalizacja: JW
Aha no to w porządku.8) Tak z tego co widać po programach "Legendy PRL" to koleś jest obyty i obeznany a przy tym bardzo miły , sam wspominał ze ma małą kolekcje aut only PRL :D pozdro


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05 maja 2011, 16:55 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Małą? Przecież ma całe Otrębusy - kolekcja aut nie tylko PRL... Co do osoby Pana Mikiciuka i wymienionej instytucji, jaką jest Muzeum w Otrębusach to lepiej nie zaczynać dyskusji, bo znowu się obudzi 10000 osób, każda będzie miała odmienną opinię..... 8)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 czerwca 2011, 11:50 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 sierpnia 2007, 18:36
Posty: 222
Lokalizacja: Kraków
Muzeum w Niepołomicach jeszcze długo nie będzie otwarte, Nysa ładnie się prezentuje po remoncie chyba jeden z lepiej zachowanych towosów w Polsce ;)

Obrazek

_________________
FSD Nysa 522 "R" Reanimacja
FSD Nysa 522 S Sanitarka
FSD Nysa 522 W MILICJA
FSC Lublin Żuk A11b Pożarniczy
FSC Lublin Żuk A15 Pożarniczy
FSC Lublin Żuk A1806 Sanitarka
UAZ 469B POLICJA
FSO 1500 Sanitarka
FSO Polonez Cargo Ambulans


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 października 2012, 19:38 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
Podkarpacie zawitało w Cywilizacji i od razu zaczęło się dziać :) Magyster się napalił na zabawę, więc dzisiaj zabraliśmy się do roboty, zdemontowaliśmy wreszcie przednie błotniki i drzwi przednie i boczne (tylne niestety trzeba będzie jakoś sposobem targnąć, bo śruby to tam dramat) i przede wszystkim wytargaliśmy silnik i skrzynię. Było nieco zabawy, ale dzięki temu wiadomo już jak sprawa rdzy ma się w komorze silnika. Niestety, im wyżej, tym gorzej...


Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 października 2012, 18:30 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Dobrze dobrze! Niech się dzieje! :) Chcę zobaczyć ten prototyp odremontowany i jeżdżący jeszcze za życia :mrgreen:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 października 2012, 22:27 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
Czyjego? :P

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 października 2012, 09:56 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Mojego :twisted:

Poczytaj sobie moje wypociny o prototypach, może będziesz chciał jeszcze zbudować repliki innych prototypów :mrgreen: Chętnie udostępnię materiały ;)

Historia prototypów Nysy

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 października 2012, 14:57 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
Wstępnie we środę jadę do Opola grzebać w archiwum

Uwagi przekazałem na priv.

Wyglada na to, ze bogly byc 2 egzemplarze 325 4x4. Jedna ta o ktorej piszesz, 3235, ktorej rysunki sa w artykule, a druga "moja" 325 z nr podwozia 321/002P. Tam i się kołacze ze względu na rozmieszczenie i ilość kogutów na dachu i ślady po montażu "piątego koła" tam gdzie widać je na zdjęciach.

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 października 2012, 20:45 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Ale Twoja ma ślady po montażu tego piątego koła, tak? W takim razie to na 90% jest ten egzemplarz. Chyba, że Twój testowano gdzie indziej, co jest niewykluczone, bo numery podwozia wskazują jednoznacznie. Mogły być dwa egzemplarze.. mogło nawet być tak, że były budowane na bazie Nysy 25, ale trzeba by przeanalizować dokładniej rysunku, wymiary... Nikt przecież nie powiedział, że to musiały być prototypy zbudowane od zera. Jeśli będziesz w archiwum, to ja bym miał do Ciebie prośbę. Na PW nic nie dostałem, odezwij się na maila najlepiej - marcinwar@gmail.com

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 października 2012, 23:48 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
Mam w tylnym zderzaku "wolne" dziury w miiejscach, gdzie widac na foto 5 koło. Dla mnie to dość jednoznaczny sygnał :)

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 października 2012, 23:56 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
No tak... To teraz pytanie, dlaczego do dokumentacji z badań prototypu o numerze podwozia 3235-1/84 są dołączone zdjęcia Nysy, z piątym kołem, o numerze rejestracyjnym XOP 9020, czyli takim, jak ta, którą wszędzie podajesz, że to Twoja. Może mieszali coś z tymi numerami, albo faktycznie powstały więcej niż jedna w tej wersji... Tylko skąd do cholery Twoja ma numery 321/002P ?

:roll: Znowu się syf robi... Ciekawe, czy kiedyś dojdziemy prawdy z tymi prototypami...

Byłoby łatwiej, gdyby żaden się nie zachował :mrgreen: :devil: :devil:

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 października 2012, 01:06 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
mojemu juz malo zostalo do stanu niezachowania sie :P

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 01 lutego 2013, 21:49 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sierpnia 2007, 00:01
Posty: 253
Lokalizacja: Kraków
UWAGA! Moja Nysa NIE JEST z 1980 roku :)

Do rzeczy - posprzątaliśmy dziś w środku i zdemontowane elementy poukładaliśmy jako-tako sensownie. Następną czynnością obsługową był demontaż podsufitki.
Efekty - nie ujawniono nowych wykwitów korozyjnych, więc przynajmniej dach jest OK. Poza tym po demontażu podsufitki odało się ustalić, że nysa jest wyprodukowana PO listopadzie 1981.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Jakby ktoś nie zczaił - panele podsufitki wykonane są z zalaminowanych gazet, wzmocnionych po środku pasem tkaniny (ale nie wiem czy szklanej :P) - Życie Warszawy, Trybuna Ludu i Klakson - zakładowa gazeta ZSD Nysa.

Jeszcze rzut oka na artystycznie pomalowany dach :P
Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
Wszelkich informacji o Nysie 325 poszukuję.
Kupię zgnitego na śmierć Honkera 1500/1600.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net