Forum Miłośników Polskich Dostawczaków https://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
NOWY nabytek Nysa 522 S https://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=1&t=2055 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | NysaGdynia [ 02 listopada 2012, 17:56 ] |
Tytuł: | NOWY nabytek Nysa 522 S |
Witajcie, dopiero wczoraj dostałem możliwość zalogowania się na Forum. W lipcu kupiłem w Pile sanitarkę - rok produkcji 1989, przebieg trudny do ustalenia ale około 100 tys. Nadwozie jak na Nysę w znośnym stanie dziury w przednim podszybiu i boku nad tylnym błotnikiem i w schowku akumulatora. Uszkodzony dach przez spadający konar. Obecnie zajmuje się oczyszczeniem ramy i konserwacją. Myślę, że pod koniec lata 2013 auto będzie skończone. Auto zostanie przerobione na wersję karetki "R", zgodnie z tym jak "zwykła" sanitarka w 1992 roku w stacji gdyńskiego pogotowia. |
Autor: | NysaGdynia [ 02 listopada 2012, 18:48 ] |
Tytuł: | |
fotki |
Autor: | PabloMO [ 03 listopada 2012, 09:43 ] |
Tytuł: | |
Witaj. Fajnie ,że znów ktos remontuje Specjalistyczną Nysę Tak mało Ich zostało Załóż nowy temat tutaj: http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewforum.php?f=2 i na bieżąco relacjonuj postęp prac. |
Autor: | NysaGdynia [ 03 listopada 2012, 15:42 ] |
Tytuł: | Nysa 522 S - będzie R |
pierwsze zdjęcia z rozbiórki podłogi |
Autor: | NysaGdynia [ 03 listopada 2012, 16:16 ] |
Tytuł: | |
Fakt, że specjalnych wersji Nysy nie ma u ans zbyt dużo, przeważają Milicyjne, a moje auto dołączy do drugiej sanitarki czyli Peugeota 505 Dodałem wątek o remoncie http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic. ... 5571#25571 |
Autor: | nysanek [ 04 listopada 2012, 12:22 ] |
Tytuł: | |
witaj nysa gdynia super ze tutaj jestes , no i popieram to ze remontujesz nyske sanitarke , pozdrawiam , bede sledzil twój temat. |
Autor: | NysaGdynia [ 04 listopada 2012, 21:41 ] |
Tytuł: | |
Dzięki za miłe przywitanie na Forum. Ze względu na porę roku i inne obowiązki zawodowe, prace przy aucie ulegną teraz spowolnieniu, (będę robił tylne zawieszenie), ale od wiosny ruszam z kopyta. |
Autor: | YOGI81 [ 12 listopada 2012, 16:20 ] |
Tytuł: | |
To powodzenia życzę, bo ja to co wiosnę chcę ruszyć z kopyta tyle, że ciągle jakieś "coś" i robota stoi. |
Autor: | NysaGdynia [ 12 czerwca 2013, 18:31 ] |
Tytuł: | |
Tylne zawieszenie już po remoncie, most po uszczelnieniu łozyska półosi wymienione - masakra z podgrzewaniem pierścieni . Mam teraz pytanie o przekłądnię kierowniczą. W tej oryginalnej - ze sztywnym wałem są spore luzy. Mam nową od Zuka, ale pytanie jak zamontować kolumnę od Żuka - czyli z wałkiem z przegubami - wiem, że takie miały ostatnie Nysy. |
Autor: | nysanek [ 16 czerwca 2013, 07:44 ] |
Tytuł: | |
pare czesci wiecej potrzeba do tego montazu , najlepiej zobacz jak w zukach to jest wszystko skrecone , o ile sie niemyle dwie jakies podpory kolumny sa tam. |
Autor: | NysaGdynia [ 16 czerwca 2013, 09:15 ] |
Tytuł: | |
dzięki bardzo, właśnie negocjuję zakup kolumny od Zuka. Za montażem łamanej przemawiają także względy bezpieczeństwa. |
Autor: | Marian [ 16 czerwca 2013, 12:45 ] |
Tytuł: | |
Bezpieczeństwa? W Żuku? dobre! |
Autor: | nysanek [ 16 czerwca 2013, 18:56 ] |
Tytuł: | |
zabezpiecza sie tak zwanym air bagiem brzusznym |
Autor: | NysaGdynia [ 17 czerwca 2013, 08:45 ] |
Tytuł: | |
Fakt, o bezpieczeństwie w tych autach trudno mówić, ale łamana kolumna jest odrobinę lepsza. Mam Fiata 1100 z 1963 roku i tam kolumna jest lepiej pomyślana, mimo, że auto też ma przekładnię ślimakową i nie jest szczytem nowoczesności. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |