Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:33


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
Post: 03 marca 2014, 00:31 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Historyk1985 pisze:
Też tam są te wątpliwości dotyczące paneli tapicerskich wewnętrznych, że muszą być krótsze od tych z busa. Czyli potwierdza się to o czym mówiłem dzisiaj.
Najlepiej, jak wygrzebię w garażu ten tyłek i go obfotografuję jak wygląda to ożebrowanie. Ten zadek żeby spasował, to albo musi mieć ścięte narożniki, albo musiał by mieć jakieś dystanse o 15 cm wydłużające boki w dolnej części, żeby u góry spasowały.


Masz 100% racji. Tutaj ja w sumie zawsze nieprecyzyjnie się wyrażałem, pisząc o narożnikach z "pełnych" wersji Nysek. Powinno się powiedzieć, że tylne narożniki kabiny w "krótkiej" "rolniczce" były wykonywane z przyciętych wytłoczek narożników z "pełnych" wersji (towos, furgon, mikrobus itd). Ale to było widać po zdjęciach i jakoś tak zostawiałem to w domyśle ;) A i ile krócej do napisania 8) :wink:

Co do dubelkabiny - mam takie zdjęcie, innego egzemplarza (prawdopodobnie kilka lat późniejszego). Wydaje mi się, że tylna szyba jest jednak niższa. Zaczyna się nad oparciem kanapy (czyli wyżej, niż boczne szyby), a musi kończyć się nie wyżej, niż boczne - ogranicza ją rynienka.


Załączniki:
pict0006.jpg
pict0006.jpg [ 939.8 KiB | Przeglądany 5005 razy ]

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 marca 2014, 00:59 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
O rany - kolejne zdjęcie z epoki, którego wcześniej nie widziałem :mrgreen:
hmmm to może świadczyć o tym, że mogła panować tam swoista "wolna amerykanka" jeśli chodzi o wymiary tylnego okna. To okno jest jakby jeszcze bardziej "inne" niż te z pomarańczowej...
No to skoro moja ma starą deskę rozdzielczą, to znaczy, że nie mam takich restrykcji dotyczących wymiarów tylnego okna :o
Co zaś się tyczy narożników to zastanawia mnie to pochylenie tylnej ściany. Na serio mówię Wam, że jest ciut inne niż w zwykłej Nysie. To w skrzyniowych jest bardziej pionowe, podczas, gdy w "zwykłych" Nysach jest bardziej pochylone - nadaje to bardziej "ogórkowaty" kształt zwykłym Nyskom.
Przykładałem linijkę do prawdziwego tyłu i gdybym odciął tam ten róg okna z narożnika, to by się ten narożnik zwęził za bardzo u góry i by i tak nie spasował :?
Myślę, że tam jest zupełnie inny szkielet, a jedynie blachy wykorzystali po przycięciu od zwykłej (stąd te "oczodoły" po tylnych lampach).
Przypuszczam, że pionowe żebra, które normalnie służą do zbudowania pionowego "obramowania" tylnych drzwi są takie same w skrzyniowych, ale są zespawane pod innym kątem ze szkieletem dachu. Tylna ściana nie jest tam całkiem płaska, ale zaokrąglona, co by przemawiało za zastosowaniem żeber służących normalnie do pionowego obramowania tylnych drzwi.
Takie wnioski mam po oględzinach modelików, ale też przede wszystkim po oględzinach prawdziwego tyłu odciętego z busa, czy też z oglądania zdjęć oryginalnych Nysek rolniczych.
Ja wiem, że takie metody raczej wzbudzą śmiech u wielu, ale jak się oba modeliki przystawi do siebie tyłami i model "zwykłej" dowolnej Nyski (MO, ambulans, Towos) obróci pod odpowiednim kątem przodem do góry, to linia pionowa tylnej ściany niemal pokrywa się z linią pionową tylnej ściany kabiny rolniczej Nysy. Podobnie, jak się obróci tą całą moją obciętą ścianę pod odpowiednim kątem, to też ma kształt taki lekko zaokrąglony w pionie, jak te oryginalne rolnicze ze zdjęć
Przepraszam, że tak drążę temat w środku nocy, ale to dla mnie kluczowa sprawa, bo nie wiem jak to przycinać, czy może zrobić jej od podstaw szkielet tyłka. Musiał bym chyba pociąć ten zadek z mikrobusu i ponownie go złożyć łącząc pewne elementy pod innym kątem :roll:

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 marca 2014, 12:29 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Czyli cała dyskusja zmierza przede wszystkim do tego, jak z tej kabiny, którą masz, zrobić jakąś ładną dubelkabinę, najlepiej zakończoną choć trochę "na obło"? :) Jeśli tak, to po prostu przyłuż, nasuń ten tył, który masz, na kabinę, tak głęboko, aż będzie ładnie, przyłap go wtedy lekko byle się trzymał i dorób szkielet dopasowany do uzyskanego obrysu. Szkielet wstaw na stałe, a poszycie ściągnij, dotnij i tez już wtedy zamontuj na stałe.
Może być łatwiej - chyba nawet trzeba - rozciąć ten tył na elementy - tak ,żeby mieć każdy narożnik luzem i najpierw wstawić narożniki, a potem wypełnić tylną ścianę.
Generalnie - w takich przypadkach i tak większość planów musisz na bieżąco korygować w naturze :D

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 marca 2014, 22:34 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
No przede wszystkim będę chciał, aby ona wyglądała jakoś "fabrycznie".
Fakt, że ma wysoki dach, choć przyznam, że to nadwozie nie ma poza tym większych różnic w stosunku do nadwozia Nysy 521 z racji rocznika produkcji (1978). Skoro te dubelkabiny z zaokrąglonym zadkiem były jedynie w wersji 521, to chyba jednak repliki jakiegoś fabrycznego prototypu z niej nie zrobię :?

A teraz może coś z dziedziny mechaniki.
Ile elementów z Żuka A 07 mogło by pasować do tej Nysy?
Wiem, że rama raczej nie pójdzie, silnik jest ten sam i teoretycznie cała mechanika, ale już gołym okiem widać, że Żuk i Nysa mają po przeciwnych stronach baki i tłumiki. Dużo będzie przekładania i przerabiania, gdybym chciał z Żuka wszystko do niej "przeszczepić"?
Widziałem też, że takie detale, jak daszki przeciwsłoneczne, zamki, klamki, plastikowa obudowa kolumny kierowniczej powinny spasować. Wie ktoś jak to wygląda w przypadku tylnej oraz bocznych szyb?

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 marca 2014, 23:01 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Nie psuj Żuka :mrgreen:

To, co realnie da się przełożyć z Żuka do Nysy - i zgaduję, że wiem, o którym Żuku mówimy (ten z pytania o wycenę?) to: silnik ze sprzęgłem i skrzynią biegów; pompa hamulcowa z serwem; przednie zawieszenie z drążkami kierowniczymi; przekładnia kierownicza i CHYBA kolumna; tylny most; resory, ale w zależności od ich typu i mocowań przy ramie; amortyzatory; no i... koła :mrgreen:
Zaś już pedały, sterowanie sprzęgłem i hamulcem itp itd - wszystko jest inne.
Szyby to w ogóle zapomnij ;) Nawet uszczelki są inne. O, klamki wewnętrzne będą pasować :D
Zbiornik paliwa jako taki - jest to samo (może wlew paliwa być inaczej wygięty - ale to zależy od wersji nadwozia).

Jeśli chcesz zbudować Nysę jako Nysę -to musisz mieć elementy Nysy. Jeśli zaś autko "na motywach" o wyglądzie Nysy, to da się tą konstrukcję postawić na ramie Zuka, ale bedzie duuużo cudowania i kombinacji z popodpinaniem sterowania hamulcem, sprzegłem, mocowaniem nadowzia do ramy itp.

Uważam, że lepiej, prościej i taniej będzie skołować ramę i podzespoły Nysy ,żeby zrobić kopię Nysy :)

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 marca 2014, 23:50 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
No dobrze zgadłeś o którego Żuka mi chodziło :mrgreen:
Problem cały w tym, że to Żuczysko ma zabałaganione w papierach strasznie.
W Wątku o wycenie wypisałem większość "atrakcji" jakie w urzędzie mnie czekają, jeśli w całości Żuka wezmę :wink:
(Jeśli chcesz poznać więcej, to dodam jeszcze na priva, bo to nie wszystko).
Poprostu nie chcę skończyć przez to Żuczysko, jak ten reżyser filmowy skończył w "Zmiennikach" z powodu tego niebieskiego mercedesa "płetwala" :lol: Jak bym musiał zapłacić wszystko, to nawet za darmo bym się zastanawiał czy opłaci mi się Żuka brać...
...a Nysa jak Nysa - wyrejestrowana w 2001 roku i tyle. Druga wyrejestrowana w 2011 i też nic do nich urzędasom, a Żuk w podobnym stanie jak Towoska, a musiał bym jeszcze przez 3 lata płacić OC za sam fakt, że ten Żuk istnieje :evil:
Wiem, że to paranoja, żeby Żuka w takim stanie poświęcać dla odbudowy takiej ruiny Nysy, ale chyba go jako całość nie uratuję, a jeśli ma trafić do stacji demontażu, to chyba lepiej pozyskać z niego ile się tylko da... Szkoda mi Żuczka, ale finansowo OC przez 3 lata na niego nie "uciągnę". Jeszcze, żebym miał pewną pracę to OK - można by mieć jaką perspektywę na stałe środki, żeby wszystkie te haracze płacić, ale... Myślałem, że za 700 - 750zł go wyrwę, wynajmę lawetę, wstawię do garażu i przeczekam do 2017 roku, a tu "ZONK" - auto jest zarejestrowane... reszta co do Żuka w dziale o wycenie...
Ramy bym nie brał, bo wiem, że są spore różnice i w podłużnicy, która w Nysie ma inne mocowanie kolumny kierownicy i w samym sposobie łączenia budy z ramą. Z resztą i tak buda Żuka by musiała się jeszcze na czymś trzymać :mrgreen:
Mam nadzieję, że jakimś cudem uda mi się gdzieś w pobliżu trafić jaką ramę do Nysy no i wtedy miałbym już silnik, nadwozie i podstawowe podzespoły...

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 marca 2014, 00:22 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Na spokojnie :)
I odezwij się na pw ;)

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 marca 2014, 14:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Wielkie dzięki Dziwny Magu 8)
Mam nadzieję, że się uda. Wtedy Rolniczka by zamieszkała w garażu pod jednym dachem z Żukiem i Fiestą IV :D

...aaa przypomniało mi się jeszcze o jednym Żuku... :mrgreen:

Mój znajomy robi replikę polskiego samochodu pancernego wzór 1934 na bazie skrzyniowego Żuka A 11 B...
Już Żuczek jest rozebrany na części... Znajomy mówił mi, że coś tam może dla mnie zostawić z rozbiórki tego Żuka... Napewno została mu cała kabina oraz szkielet skrzyni ładunkowej.
Myślę, że podpory, zawiasy i sworznie z burt powinny spasować do Nysy z 1978 roku... Późne Nysy rolnicze miały np podpory z Poloneza Trucka, którego produkowano przecież w jednej fabryce, ale w 1978 roku nie było jeszcze Trucka... był chyba tylko Żuk A 11 B jedynym możliwym dawcą z którego by się nadawały jakiekolwiek elementy konstrukcyjne dla skrzyniowej Nysy.
No chyba, że się mylę - nie upieram się na 100% więc to tylko moje przypuszczenia...

Wie ktoś też czy wsporniki lusterek z Żuka by pasowały do Nysy?
Wiem, że w późnych Nysach 522 były oczywiście inne wsporniki lusterek - podwójne, ale w Nysach 521 oraz wczesnych 522 były jeszcze pojedyncze wsporniki. Czy to są takie same wsporniki, jak w Żuku, tylko odwrócone "do góry nogami"? Czy może jakieś inne?

No i czy na serio nie spasowały by te rozsuwane szyby z przednich drzwi Żuka do drzwi Nyski?

Klamki wewnętrzne by na 100% spasowały więc też na nie się piszę - w niebieskiej rolniczce były wyszabrowane...

podobnie się piszę na plastikową osłonę kolumny kierowniczej - jest identyczna w Żuku i w Nysie...

Jeszcze będę mieć pytanie odnośnie tylnych świateł. Mam tylne lampy z Ursusa, stosowane również w przyczepach rolniczych. Podobne widziałem w starych Żukach z drewnianymi skrzyniami...
Chodzi mi o prostokątne lampy zespolone w której lewa lampa ma pod spodem wbudowaną lampkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej... Czy takie lampy z plastikowymi obudowami nadawały by się do tej mojej rolniczej Nysy z 1978 roku?

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 kwietnia 2014, 23:17 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
...jak zapowiadałem tak zrobiłem :wink:

na początku deska rozdzielcza. Nowy dół schowka wyklepałem z blachy o grubości 1mm wyciętej ze skasowanej pralki automatycznej :lol:

Zanim wszystko zostanie zespawane, to chcę wpierw wytrawić chemicznie całą deskę, aby zmniejszyć ryzyko korozji jej w przyszłości. Schowek bez dna będzie mi łatwiej oczyścić ze rdzy. Po przyspawaniu dna wszystko jeszcze raz pomaluję.

Wybaczcie mi małą modyfikację tej deski :wink:
Musiałem powiększyć otwory nawiewu przedniej szyby i dostosować je do końcówek z Żuka. Wiem, że to nie oryginał, ale otwory wokoło były powyginane i porozdzierana była blacha, więc łatwiej było to zeszlifować niż kombinować z rozdartą i porozginaną blachą... Zresztą końcówki z Żuka są jak najbardziej "z epoki", a poza tym nie będzie to zbytnio różnić się wizualnie. Końcówki z Żuka potrzebują większych otworów, ale wielkość elementów z Żuka i Nysy jest niemal identyczna...


Załączniki:
Rolnicza decha 01.jpg
Rolnicza decha 01.jpg [ 348.89 KiB | Przeglądany 4900 razy ]
Rolnicza decha 02.jpg
Rolnicza decha 02.jpg [ 293.59 KiB | Przeglądany 4900 razy ]
Rolnicza decha 03.jpg
Rolnicza decha 03.jpg [ 255.46 KiB | Przeglądany 4900 razy ]
Rolnicza decha 04.jpg
Rolnicza decha 04.jpg [ 326.42 KiB | Przeglądany 4900 razy ]
Rolnicza decha 05.jpg
Rolnicza decha 05.jpg [ 140.21 KiB | Przeglądany 4900 razy ]
Rolnicza decha 06.jpg
Rolnicza decha 06.jpg [ 298.23 KiB | Przeglądany 4900 razy ]
Rolnicza decha 07.jpg
Rolnicza decha 07.jpg [ 315.57 KiB | Przeglądany 4900 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 kwietnia 2014, 23:28 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
...teraz właz dachowy.

To jest oryginalny element zdemontowany i wycięty ze starego "niskiego" dachu. W nowym "przeszczepionym" dachu jest właz mały (lufcik), ale myślałem nad wycięciem go i wstawieniem oryginalnego kwadratowego włazu.

Na ostatnim zdjęciu jest nałożony kartonowy szablon do wycięcia otworu w dachu pod duży właz (widać go lepiej po powiększeniu zdjęcia)


Załączniki:
Rolnicza właz 01.jpg
Rolnicza właz 01.jpg [ 195.63 KiB | Przeglądany 4900 razy ]
Rolnicza właz 02.jpg
Rolnicza właz 02.jpg [ 269.54 KiB | Przeglądany 4900 razy ]
Rolnicza właz 03.jpg
Rolnicza właz 03.jpg [ 228.2 KiB | Przeglądany 4900 razy ]
Komentarz: tu jest właśnie nałożony szablon otworu...
Rolnicza właz 04.jpg
Rolnicza właz 04.jpg [ 321.38 KiB | Przeglądany 4900 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 kwietnia 2014, 23:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
...na koniec - reszta Nyski :mrgreen:

Zrobiłem tak, jak wcześniej zgodnie ustaliliśmy: odcięty tył został podzielony na 3 części - górę i oba narożniki. Na dzisiaj zamontowałem górną część dachu oraz lewy tylny narożnik...

Kombinowania i cudowania była co nie miara, ale po kilku dniach kombinowania udało mi się to spasować jako tako.

Jak wcześniej zauważyłem, dach jest połączony z narożnikami pod innym kątem niż w "zwykłej" wersji z nadwoziem zamkniętym, więc rozdzielenie wszystkiego było konieczne...

PS przepraszam, że aż 3 posty pod rząd, ale skoro tyle zdjęć na raz dodałem i to zdjęć różnych elementów karoserii, więc nie chciałem pomieszać tego...


Załączniki:
Rolnicza18.jpg
Rolnicza18.jpg [ 198.27 KiB | Przeglądany 4899 razy ]
Rolnicza19.jpg
Rolnicza19.jpg [ 193.09 KiB | Przeglądany 4899 razy ]
Rolnicza20.jpg
Rolnicza20.jpg [ 210.76 KiB | Przeglądany 4899 razy ]
Rolnicza21.jpg
Rolnicza21.jpg [ 191.74 KiB | Przeglądany 4899 razy ]
Rolnicza22.jpg
Rolnicza22.jpg [ 178.73 KiB | Przeglądany 4899 razy ]
Rolnicza23.jpg
Rolnicza23.jpg [ 198.29 KiB | Przeglądany 4899 razy ]
Rolnicza24.jpg
Rolnicza24.jpg [ 192.78 KiB | Przeglądany 4899 razy ]
Rolnicza25.jpg
Rolnicza25.jpg [ 188.55 KiB | Przeglądany 4899 razy ]
Rolnicza26.jpg
Rolnicza26.jpg [ 227.32 KiB | Przeglądany 4899 razy ]
Rolnicza27.jpg
Rolnicza27.jpg [ 141.54 KiB | Przeglądany 4899 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 maja 2014, 14:09 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 stycznia 2014, 08:10
Posty: 22
Lokalizacja: z Mazur
Aby do przodu :wink: Tak trzymać

_________________
::::Poradnik kompleksowej wiedzy syrenkowej ==UZUPEŁNIENIE GLINKI::::
===> http://chomikuj.pl/mariuszw2145/SYRENA <===
::::Dobra jedziemy Fiaciorem dalej na łowy. Come on!::::


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 maja 2014, 21:28 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
No, no, fajnie,że się cś ruszyło, czekam na dalsze postępy! :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 maja 2014, 21:58 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
...no i prace ruszyły dalej :wink:

Tylne drzwi wstawiłem tak - prowizorycznie je przyłożyłem tylko, żeby zwizualizować tylną ścianę jako całość :mrgreen:

Pojawił się jednak mały problem - myślałem, że wykorzystam te tylne wiśniowe drzwi w "Belferce" (oryginalne drzwi tylne w żółtej są przegnite na amen i w całości nadają się tylko na złom). Dopóki nie zdobędę tylnych drzwi gdzieś u mnie w okolicy, to będę musiał poczekać z połączeniem obu tylnych narożników rolniczej Nyski.
Wiem, że na OLX lub allegro można pewnie dorwać takie drzwi, ale ostatnio kiepsko z kasą u mnie. Jeśli wyrwę coś za bezcen w okolicy u mnie - np w cenie złomu, to kupię i wybiorę lepsze do "Belferki", a gorsze wstawię jako tylną ścianę do Rolniczej. Jeśli nie znajdę żadnych drzwi tylnych, to najwyżej wstawię "Belferce" te wiśniowe drzwi, a stare, zniszczone żółte drzwi z "Belferki" przetnę odcinając od nich przegnity dół - wykorzystał bym górę z otworem okiennym, a dół zrekonstruował z blach i profili. Tak czy siak - tylne drzwi "rolniczej" będą kawałkiem ściany, więc nie muszą spełniać takich wymagań, jak "zwykłe, otwieralne" drzwi furgonu...


Załączniki:
Rolnicza28.jpg
Rolnicza28.jpg [ 216.07 KiB | Przeglądany 4839 razy ]
Rolnicza29.jpg
Rolnicza29.jpg [ 209.14 KiB | Przeglądany 4839 razy ]
Rolnicza30.jpg
Rolnicza30.jpg [ 255.45 KiB | Przeglądany 4839 razy ]
Rolnicza31.jpg
Rolnicza31.jpg [ 257.84 KiB | Przeglądany 4839 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 maja 2014, 22:57 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Te nity w poszyciu to rzwiązanie tymczasowe, czy tak ma być? ;)

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net