Dzisiaj jest 25 kwietnia 2024, 14:52


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna
Autor Wiadomość
Post: 28 stycznia 2015, 22:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2074
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Byłem dzisiaj na zajezdni PKS i z wielką radością prezentuję Wam efekty swojej "wyprawy" :D 8)
Padam na dziób praktycznie, nie obyło się bez paru przygód, wyścigu z czasem i robieniu wszystkiego "na wariata" :mrgreen: Siedzenia odłożone dla mnie zostały... pocięte :-| No i musiałem samemu rozbierać inny autobus czekający w kolejce do demontażu :mrgreen: Miałem niewiele czasu na to, więc niczym tornado zrobiłem spustoszenie we wnętrzu zdezelowanego Autosana H9-21 :mrgreen:

Z jednej strony żal mi zawsze każdego kasowanego Autosana H9, ale z drugiej strony, jak zobaczyłem jaką on miał mocno przegnitą konstrukcję, to lepiej niech jego spory kawałek "żyje" w mojej Nysce, niż by miał się rozsypać w trakcie jazdy :-| Podłoga była przy wejściu tak "spróchniała", że musiałem uważać, aby nie wybić nogą dziurę w trakcie wchodzenia do środka... :D :wink:

Im dłużej dłubałem przy H9-tce, tym bardziej nabieram ochoty, aby jak największy jej procent znalazł się w mojej Nysce! Do Nyski nie trafią tylko siedzenia, nie tylko wieszaczki z mocowaniem karniszy. Myślę nad zainstalowaniem w swojej Nysce też tych głośniczków TONSIL-a w tych owalnych obudowach z białego plastiku na podsufitce. Może i wstawię sobie te półeczki nad siedzeniami, albo też i tą poręcz z aluminiowej rury na prawych drugich drzwiach albo i te podłużne małe świetlówki w kloszach z białego plastiku ...
Włazy dachowe też będę chciał jakoś zmniejszyć, aby można było je bez ryzyka zainstalować u siebie na dachu. Dostałem nawet pasy bezpieczeństwa z jakiejś kasowanej Setry albo Volvo...

Najlepsze jest to, że wieszaczki, obudowy głośników i klosze świetlówek są zrobione z takiego samego plastiku i wszystko wygląda jak "komplet" wszystko pasuje do siebie kolorem i wyglądem. Nie chcę robić pstrokacizny i do wystroju wnętrza - choć "zakombinowanego" chcę przywiązać duuuużą uwagę i ma ono oddawać mimo tych przeróbek klimat lat 80-tych. Skoro siedzenia nie będą oryginalne z Nyski, to niech pasażerowie poczują się w środku, jak by jechali Autosanem H9-21 z połowy lat 80-tych 8)


Załączniki:
23.jpg
23.jpg [ 181.35 KiB | Przeglądany 6186 razy ]
24.jpg
24.jpg [ 219.95 KiB | Przeglądany 6186 razy ]
25.jpg
25.jpg [ 231.79 KiB | Przeglądany 6186 razy ]
26.jpg
26.jpg [ 175.72 KiB | Przeglądany 6186 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 stycznia 2015, 07:31 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
poco Ci te fotele z autobusu ? masz zamiar do nysy montowac ? one sa takie wysokie ze do samej podsufitki w nysie beda dochodzic , a po drugie to wogóle niebedzie pasowac , jezeli tak tyko zbierasz te czesci bo sa fajne dla ciebie to ok :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 stycznia 2015, 09:37 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lutego 2014, 21:35
Posty: 130
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd: Nysa 522T 1983
Zawsze może zrobić kabrio i wtedy fajnie byłoby widać te fotele ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 stycznia 2015, 12:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
fajnie to tylko w garażu przed telewizorem, jeśli tam masz.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 stycznia 2015, 12:08 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
ma ladna towoske z 1981 roku takich niema juz !!!! ja bym ja na full orginal zrobil i tak samo polakierowal bo ten zólty byl wtedy aktualny , mój tata taka jezdzil :mrgreen: :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 stycznia 2015, 12:46 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2074
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
ojtam ojtam... Nie przesadzał bym z tą wysokością :wink: Gdyby były aż tak wysokie, to bym musiał wycinać dziury w dachu na głowy pasażerów :lol: a tak przecież nie jest :lol:
Tak na serio, to one wymiarami są zbliżone do tych oryginalnych, a jedynie oparcia są ciut wyższe i tyle. Towosa chcę przerobić na mikrobus. Pod kątem "występowalności w przyrodzie" bo "fabryczna" zgodna w 100% z katalogiem z 1981 roku to ona już nigdy nie będzie... Ona ma cały dach wycięty i wymieniony "po chamówie". Dokładnie ją oglądałem - to jest nic innego, jak "zmota" posiadająca cechy modeli z 1981 i 1992 roku...
Jeśli wyjątkowo dziadowskie i niekompletne siedzenia zastąpię kompletnymi o niebo lepszymi z około 1985 roku, to chyba to lepiej będzie wyglądać, jak sztukowane "szajsowate" szkielety obciągnięte współczesnym materiałem...
Pamiętam, jak w latach 90-tych widziałem pełno Nysek w jednej firmie przewozowej, gdzie wszystkie miały siedzenia z Autosana H9...

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 stycznia 2015, 12:57 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Przy dorobinie chęci znajdą sie i ładne fotele z mikroba.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 stycznia 2015, 18:52 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2074
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Wszystko by było pięknie i ładnie, gdyby te fotele typowo Nyskowe z Mikrobusu były takie fajne, jak te z Autosana. Niestety te Nyskowe są strasznie toporne.
Gdyby to był radiowóz czy karetka, to inna sprawa, ale tutaj? Co to przeszkadza? Rozumiem, gdybym chciał wciskać fotele ze współczesnego auta - OK - wiocha na 100%, ale one są z lat 80-tych! Chyba nie muszę mówić ile się ludzie nawkurzali przy tych ławeczkach składanych. Takie przeróbki na Autosanowskie można było równie dobrze zmontować w 1985 roku, co dzisiaj. Typowa modyfikacja "w stylu epoki".
Zresztą "oryginalnie" w tej Nysce miałem inny fragment Autosana - głośnik z kratką na pulpicie. Prawdopodobnie zrobiony z mocowaniem radia w trakcie remontu w 1992 roku... No i kolejna sprawa - ona pierwotnie nie była żółta :wink: :mrgreen:
Oglądałem wszystkie powłoki lakiernicze, jakie miała. Na dachu jest kolor szary, a na "ścianach bocznych" jest pod spodem piaskowy. Były też i resztki zielonej farby...
Jeszcze co do oryginalności - na obu przednich drzwiach obicie czarne + podłokietniki czarne z osobówki. Dalej z tyłu już tapicerka szara, a wykładzina - turkusowa...

...Choćbym to wszystko zastąpił czymś nowym, to już może być tylko lepiej...

...trochę mnie rozbawił kolega Nysanek. W dziale o tych szkieletach siedzeń SŁUSZNIE napisał, żeby wywalić te szkielety niewiadomo z czego bo są "szajsowate" (zgadzam się z nim w 100%), ale tutaj w tej mojej Nysce już by był przeciwny wywalaniu siedzeń :wink: Przepraszam, że tak może się trochę czepiam, ale te siedzenia w niej są w bardzo podobnym stanie technicznym, co tamte szkielety. Rozumiem i wiem, że tego może tak ze zdjęć nie widać, ale tak jest... :wink:

Z obecnego jej wyposażenia nie chcę i jednocześnie nie mogę NICZEGO ponownie wykorzystać - choćby ze względów sanitarnych. Poprzedni właściciel woził nią gnój i żarcie dla świń - piszę bez żadnej przesady zgodnie ze stanem faktycznym. Toteż 100% jej "galanterii" z wnętrza nadwozia pójdzie won :mrgreen: No inaczej się nie da :mrgreen: Choć ją wietrzyłem, wywaliłem obicia podłogi, ale nadal z niej tak śmierdzi ze środka, że chyba tylko taki wariat, jak ja jest w stanie siedzieć w środku i cokolwiek tam dłubać.

No chyba sami przyznacie, że nie chcieli byście jeździć później takim śmierdzącym w środku autem :wink:

Tylne składane ławeczki już i tak nie istnieją - jakiś kawałek zardzewiałego pogiętego żelastwa jeszcze tylko wystaje ze ściany oraz ta jedna "bagietka", co robiła za oparcie. Tak, że nie mam nawet czego tam wywalać, bo tego praktycznie już nie ma...

Co do foteli z Autosana, to nie wstawiam ich tylko dlatego, że w tej chwili mi się takowe trafiły i jest to jakiś "przelotny" pomysł. One mają świetną konstrukcję - ich szkielet porównywałem gabarytami i konstrukcją ze szkieletem oryginalnego z Nyski. Konstrukcję z Autosana powinno się stosunkowo łatwo zaadaptować do Nysy, a patent z mocowaniem tapicerki jest genialny (trudno mi to wytłumaczyć Wam, nie mając przed sobą elementów tych foteli). Można sobie w dowolnej chwili błyskawicznie wymienić całą tapicerkę, albo założyć pokrowce...
Myślę, że w miarę postępu w pracach przy tych siedzeniach, może i nakłonię na podobne rozwiązanie kwestii siedzeń jeszcze parę osób :wink:

Przepraszam, że trochę mocno sformułowałem swoją wypowiedź, przepraszam, jeśli kogoś uraziłem, ale ten pomysł z tymi częściami bardzo długo rozważałem i jest to decyzja wbrew pozorom bardzo racjonalnie podjęta, a Nyska jest warta takiej klasy siedzeń w tym pięknym amarantowym kolorze.

Już parę osób oglądało je i wszystkim się podobały -mam nadzieję, że i Wam drodzy koledzy się spodobają... W Nysce 8) :wink:

Co do reszty "galanterii", to najpierw ją zdobędę, później przymierzę, a jeśli nie będzie to jakoś dziwacznie wyglądało, to zainstaluję... :wink:

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 stycznia 2015, 19:46 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
te gole ramy siedzen jak bys chcial odnowic to naprawde trzeba miec gruby portfel , co innego jak masz fotele podarte z brakami siedziska , to tapicer ma orientacje :wink: ale niewracajmy do tego , rób :)

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 stycznia 2015, 20:29 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2074
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Zrobię narazie w ten sposób: Zdobędę maksymalną ilość części z tych kasowanych Autosanów H9-21 Ile tylko będę w stanie "wytargać". Później dopiero zacznę robić przymiarki. Może część tego zobrazuję fotkami i wrzucę na forum z zapytaniem "jak się Wam to widzi". Jeśli będzie jakiś ciekawy pomysł, to go zrealizuję, a jeśli ktoś będzie chciał jakieś "gadżety z epoki" dla swojej Nyski, to je mogę zdobyć.
Mogę mieć te wieszaczki z mocowaniem rurki dla karniszy - są piękne! A poza tym rozwiązują doskonale problem zasłonek w Nysce lub Żuku. Wieszaczki idą normalnie w cholerę - są odpadem. Wykręcam je jak tylko się da (bo czasami śrubki nie pozwalają na to). Podobnie z tymi plastikowymi obudowami głośników. Są ładne, "stylowe" z bardzo dobrego plastiku, a są... odpadem!

Mam różne pomysły co do galanterii - może coś z oświetlenia wnętrza... Jakieś świetlówki były chyba w karetkach pogotowia - czy to te same, co w Autosanie? No bo jeśli to też ma iść na śmieci...
Podobnie z tymi włazami - serce mi się kraja... Choćby przynajmniej te "mechanizmy otwierania"...

...a te siedzenia (same oparcia) kończą jako "maty" do leżenia pod autobusem! a później na śmietnik...

I tak i tak będę ich tam na zajezdni "molestować" z racji tego, że potrzebuję te listwy aluminiowe :D Oraz końcówki listewek. W dwubarwnych Nysach tego jest przecież multum...
Przymierzyłem dzisiaj te końcówki listewek wytargane z Autosana do listwy w mojej Nysce Towos no i są jakieś jakby 3- 5 mm za wąskie... Ciekawe dlaczego, czy były jakieś różne "rozmiary" w szerokościach?

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 marca 2015, 22:12 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2074
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Na dworze coraz cieplej, więc powracam do dłubania przy tej Nysce...

Na początku te otwory, co prawdopodobnie mogły służyć instruktorowi do "sterowania" Nysą...

Otwór w pokrywie silnika jest tak dziwny, że nie mam zielonego pojęcia do czego mógł służyć :shock:

Na drugim zdjęciu otwór w ścianie komory silnikowej przy nogach pasażera - okrągły, wycięty i w tapicerce i w metalu - na wylot. Innych śladów po jakich pedałach nie znalazłem...


Załączniki:
elka 11.jpg
elka 11.jpg [ 236.25 KiB | Przeglądany 5886 razy ]
elka 12.jpg
elka 12.jpg [ 167.71 KiB | Przeglądany 5886 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 marca 2015, 22:26 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2074
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Kolejne "ciekawostki" charakterystyczne dla niej to:

obicia przednich drzwi z tymi podłokietnikami, które prawdopodobnie miały "kieszenie - schowki" oraz daszki przeciwsłoneczne, które schowki posiadają "na bank" 8) Daszki już u mnie schną dokładnie wyprane, a co będzie z obiciami drzwi - jeszcze zobaczę. To "rzemiosło", ale dość ciekawie zrobione...

dla porównania reszta tapicerki w tej Nysie wygląda tak, jak drugie boczne drzwi - szare obicie:


Załączniki:
elka 13.jpg
elka 13.jpg [ 237.42 KiB | Przeglądany 5885 razy ]
elka 14.jpg
elka 14.jpg [ 250.17 KiB | Przeglądany 5885 razy ]
elka 15.jpg
elka 15.jpg [ 196.16 KiB | Przeglądany 5885 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 marca 2015, 23:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2074
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Pora już jednak zdjąć "różowe okulary" i obejrzeć Nyskę bardziej krytycznym okiem...

...w chwili jej kupna cieszyłem się nią bardzo - w końcu to był mój pierwszy samochód kupiony za ciężko zarobione pieniądze (niewielkie - fakt, ale w 100% "własne")

Pierwsza rzecz, która mnie w niej irytuje to to, że ona przecieka :evil:
Jak ją kupiłem to pooglądałem dach. Nieszczelności były faktycznie. Myślałem, że wszystko uda mi się pouszczelniać bez większego kombinowania. W małe szpary w łączeniach poszczególnych odcinków blach wlałem sporo żywicy poliestrowej, z myślą, że płynna żywica lepiej i dokładniej wypełni wszelkie nieszczelności, jak zwykła szpachlówka. Drobne otworki po śrubach, które niewiadomo co mocowały na dachu, załatałem żywicą z włóknem... Myślałem, że później to się zaszpachluje i nie będzie nawet śladu. Nie miałem czasu, żeby bawić się w wykończeniówkę (remonty domu) więc Nyskę nakryłem plandeką i została tak do teraz...

No to się zdziwiłem, gdy wczoraj wlazłem pod plandekę do środka i zobaczyłem do podłokietnika w otwór na popielniczkę... W środku było małe "jeziorko" Widzicie to, co ja na pierwszym zdjęciu?

Kolejne 2 zdjęcia - tapicerka. Już chyba komuś mówiłem, że siedzenia wyglądają, jak by pies ugryzł kierowcę i pasażera w tyłek przez przednie fotele... :mrgreen: :lol:
Jedyne, co w nich jest dobre, to mechanizmy regulacji fotela kierowcy no i mocowania...

Dokładniej też pooglądałem cały dach od środka. Wcześniej był pooklejany styropianem, który zerwałem, ale później nie przyglądałem się zbytnio "jakości blach". Zagadka słabego spasowania dwóch ostatnich blach pokrywających tył dachu - rozwiązana. Nyska nie miała tylko 1 raz naprawianego dachu. Dach był naprawiany minimum 2 razy: najpierw wymieniono cały dach na całej długości, a później wymieniano jeszcze raz - tylny odcinek dachu. Na fotkach to widać - cały dach jest szary, a tylny odcinek czerwony... jak widać łata na łacie łatą pogania...


Załączniki:
Komentarz: czy widzicie to, co ja? "jeziorko" w miejscu na popielniczkę ;)
elka 16.jpg
elka 16.jpg [ 216.11 KiB | Przeglądany 5881 razy ]
elka 17.jpg
elka 17.jpg [ 222.22 KiB | Przeglądany 5881 razy ]
elka 18.jpg
elka 18.jpg [ 252.23 KiB | Przeglądany 5881 razy ]
elka 19.jpg
elka 19.jpg [ 211.7 KiB | Przeglądany 5881 razy ]
elka 20.jpg
elka 20.jpg [ 194.56 KiB | Przeglądany 5881 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 marca 2015, 23:55 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2074
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
... no ale sam "widok ogólny" też nie pokaże Wam obiektywnie "jakości" tego dachu. Pora więc na parę zbliżeń...


strzałki żółte - jeden z wielu otworów po śrubach, jakie łatałem żywicą. Nie wiem, co tam było, ale napewno nie były to tylko dziury po tabliczce z literą "L". Tam ktoś jakiś bagażnik dachowy zainstalował i to asymetrycznie - tylko z prawej strony


strzałki zielone - zwróćcie uwagę na te różowe "gile" zwisające z dachu. Pewnie zaraz ktoś mi zarzuci, że lałem żywicę prosto na rdzę - nieprawda. Najpierw wszystko dokładnie oczyściłem do gołej blachy, jak tylko się dało - całe wnętrze szczeliny od zewnątrz. Od środka planowałem wtedy szlifować cały dach i dopiero pomalować. Plany zmieniłem, ale te "gile" na fotce świadczą o tym, jak te blachy są "spasowane". Tutaj mowa o łączeniu dwóch środkowych odcinków poszycia dachu...


strzałki niebieskie - odkryłem to dopiero w sobotę, wcześniej uwagi nie zwracałem. Tylny wymieniany odcinek dachu tak bardzo niedolegał, że ktoś próbował to poprawiać i wspawywać jakieś paski z blachy. Mechanicznie przedostatnia i ostatnia blacha są połączone, ale blachy do siebie szczelnie nie dolegały


strzałki pomarańczowe

1. strzałki i linia nad nimi pokazują górną linię dachu na ostatnim odcinku. Krzywizna mało zauważalna, ale myślałem, że czeka mnie masa szpachlowania. Inaczej trzeba by było wycinać cały tył dachu i wstawiać ponownie

2. pod tym kątem słabo widać, ale coś tam widać, jak blachy są spasowane

3. załamanie i odkształcenie na powierzchni całej blachy, którą Towosy mają w miejscu czwartego okna. Długo nad tym myślałem. Raczej trudne do wyklepania, Zaszpachlować? też ciężki temat...

ogółem okazuje się, że cała ta karoseria to jeden wielki sztrucel... :-|


Załączniki:
elka 23.jpg
elka 23.jpg [ 211.97 KiB | Przeglądany 5880 razy ]
elka 22.jpg
elka 22.jpg [ 219.72 KiB | Przeglądany 5880 razy ]
elka 21.jpg
elka 21.jpg [ 197.47 KiB | Przeglądany 5880 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 marca 2015, 00:08 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2074
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
...jeszcze rzut okiem na "wyposażenie" tej towoski w tylnej części, a raczej jego brak...


Załączniki:
elka 25.jpg
elka 25.jpg [ 246.25 KiB | Przeglądany 5880 razy ]
elka 24.jpg
elka 24.jpg [ 217.94 KiB | Przeglądany 5880 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net