Dzisiaj jest 29 marca 2024, 05:58


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Post: 04 maja 2014, 09:59 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2014, 22:11
Posty: 40
Lokalizacja: Chojnice
Z tym stwierdzeniem chodzi im o całokształt przedsięwzięcia, a czy lepiej pasować nowe czy naprawiać stare to już blacharz będzie wiedział co z tym zrobić. Na razie znajomy po oględzinach powieział że brać gotowe blachy jak są, bo oczywiście że wyklepie każdą blaszkę, ale będzie droższa jego robota.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 maja 2014, 13:36 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
To zależy od tego, w jakim stanie są Twoje drzwi, jak są w kiepskim, powyginane i przekoszone, to lepiej pobawić się nowymi. Takie jest moje zdanie.
Fajnie, że skompletowałeś blachy :) Ale widzę,że stopień kierowcy nieoryginalny, bez skrzynki :P

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 maja 2014, 23:32 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2014, 22:11
Posty: 40
Lokalizacja: Chojnice
Generalnie to u mnie wszystkie blachy odpadają (jak to widać na wcześniejszych obrazkach) dlatego zbieram wszystko co możliwe. Może będzie tak że nie wszystko wykorzystam, ale wolę żeby coś zostało niż mam szukać czegoś w momencie jak będę miał ją rozgrzebaną. A wtedy, znając życie nie będzie można znaleźć potrzebnej blaszki.
Daję sobie nie ograniczony czas na zrobienie jej, ale jak już rozbiorę to bym chciał za jednym wstawieniem jej do fachowca ogarnąć blacharkę i lakier, a nie dłubać blaszka po blaszce. Potem składanie to już sam i tu po mału bez pośpiechu delektując się każdą śrubką. Ale najpierw muszę zbudować jeszcze jakieś pomieszczenie co by mogła tak stać ta bez końca.

Stopnia kierowcy niestety jeszczę nie mam. Gość od którego kupiłem blachy miał i ten ale się spóźniłem. Ten bez skrzynki, to stopień na pakę i tak też go usytuowałem na potrzeby dokumentacji :D
Dogadałem jeszcze wczoraj drzwi kierowcy i na pakę boczne, także dużo mi nie zostało do kompletacji. Jeszcze wspomniany stopień kierowcy i ewentualnie drzwi tylne.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 maja 2014, 15:00 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 grudnia 2010, 12:12
Posty: 95
Lokalizacja: Kielce
Fajnie rocznik '79 tak jak moja i stan też podobny chociaż u mnie rudzielec był lepiej ukryty. Ciesze się że u mnie część blach już jest zamontowana, ale jeszcze sporo czeka w kolejce. Z tego co wiem to tylne nadkola (te w nowych blachach na fotce) masz z żuka i zakładanie ich jest podobno nie na miejscu mimo że cena bardzo kusząca, ja zrobiłem od nowa z gładkiego ocynku, poszycia boczne nie do końca pasują trzeba ucinać i dospawywać i blacha kiepska, bo chyba masz z tego samego źródła co ja więc z żalem informuję. Życzę powodzenia i wytrwałości a na pewno powstanie piękna Nyska, zresztą sobie też tego życzę :lol:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 maja 2014, 18:33 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
POLO pisze:
Z tego co wiem to tylne nadkola (te w nowych blachach na fotce) masz z żuka i zakładanie ich jest


Na górze na tym zdjęciu?

download/file.php?id=481&mode=view

Są jak najbardziej oryginalne, nyskowe. :)

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 maja 2014, 19:46 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
dokładnie tak jak mówi Dziwny Mag

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 maja 2014, 20:49 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2014, 22:11
Posty: 40
Lokalizacja: Chojnice
Tak też zapewniał sprzedawca, że są orginalne od nysy a w większości montują żukowe. Oczywiście z braku wiedzy w tym temacie uwierzyłem na słowo, a w razie co to koszt nie był chyba powalający bo po 50zł od sztuki.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 maja 2014, 16:48 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
tanio :)

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 maja 2014, 22:49 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Teraz już inna cena, pytałem.. :/

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 maja 2014, 06:08 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2014, 22:11
Posty: 40
Lokalizacja: Chojnice
No tak tylko ja brałem hurtowo, to i rabat miałem dobry. Za całość ze zdjęcia prawie trójka wyszła, więc było z czego targować.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 maja 2014, 17:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
No masz rację. Lepiej mieć ten "psychiczny luz", jak masz części więcej niż trzeba, bo zawsze jak coś Ci zostanie po remoncie, to możesz to mieć "na zaś" albo sprzedać to komuś. A jak masz za mało części i coś w trakcie remontu będzie trzeba, to już klapa - szukasz "na gwałt" i albo nie znajdziesz, albo przepłacisz to z 10 razy...
Jak tylko coś ciekawego znajduję w cenie "za bezcen", to biorę to i już. Zawsze można to potraktować jako towar wymienny. Teraz nie te czasy, że pytało się ludzi w okolicy, czy czegoś nie potrzebują. Jest internet i jak coś później wystawisz w atrakcyjnej cenie, to zawsze większa szansa, że ktoś to od Ciebie odkupi, co Ci będzie zbywać...

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 maja 2014, 10:13 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2014, 22:11
Posty: 40
Lokalizacja: Chojnice
Moja następna zdobycz do nyski to światło cofania, a nawet dwa.
Jak już się orientuję, to właściwe do mojego roku jest to z lewej, czyli takie jak w warszawie.
Chyba że się mylę. To z prawej plastikowe to pewnie żuk, ale dawali to brałem :)
Niestety szklana lampa nie mieści się w pasie tylnym na wysokości. Czy to znaczy że lampa nie ta, pas jakieś słabe rzemiosło, czy po prostu jest to rzeczą normalną że nie są to klocki lego i trzeba wszystko dopieścić?


Załączniki:
P5030153.JPG
P5030153.JPG [ 236.31 KiB | Przeglądany 7371 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net