Dzisiaj jest 19 sierpnia 2019, 23:07


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Post: 06 stycznia 2015, 19:23 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 04 października 2014, 10:15
Posty: 32
Bardzo ślicznie dziękuję za pomoc.

Co do osprzętu to większość mam... (galeria, belmy(?), tonsile, szperacz)
Co o galerii to zdecydowałem się na kopię.
Co do belm to mam dwie i... Nie wiem jakie :( kupiłem jako parę jakiś czas temu ale dziś już wiem, że nie muszą być parą.
Co do malowania mam resortową instrukcję i mam zamiar się jej trzymać do bólu.
Największy problem dla mnie to wnętrze. Zdjęć historycznych jest bardzo dużo ale tych z wewnątrz już niewiele a większość zdjęć wnętrza są współczesne...
Chociażby poruszony temat montowania i modelu radiostacji spędza mi sen z powiek... Celuję w lata 80.
Miło, że poruszony został temat portfela :P Rzuciłem się z motyką na słońce i mam tego pełną świadomość. Będzie ciężko a cierpliwość Żony jest ograniczona ;)
Właścicielem nysy jestem od niedawna. Marzyłem o niej już od jakiegoś czasu zabawy w milicję. Taki kolejny etap. Mundur, pałka, tarcza, karabin... hmm? NYSA!
Nysę wybrałem z powodu zbyt dużej ilości fiatów w okolicy oraz z powodu niespasowania z formacją ZOMO, która jest bardziej widziana w nysach i starach niż osobówkach. Poza tym to swoiste utrudnianie sobie życia bo nysa musi różnić się konstrukcyjnie od cywilnych a osobówki nie. Konwojówkę wybrałem z powodu "mnogości" zastosowań. Poza wożeniem ekipy ma jeszcze przedział dla zatrzymanych a to daje większe możliwości w czasie rekonstrukcji. No i wymaga mniej milicji co ułatwia jej zapełnienie :P
Miejsce na galerię jest oczywiste. Mam uchwyty na tonsile na miejscu. Mocowanie belm mam foto z innej nysy ale jestem przekonany, że również są z resortówki. Więc tym co na zewnątrz raczej się nie przejmuję i wydaje mi się, że wiem co i jak ma być. Wnętrze jest większą tajemnicą. Kraty mam praktycznie w nosie, poza tymi na ścianie działowej i drzwiach od trzeciej klasy. Jest to absolutnie ostatnia wymagana przeze mnie rzecz zważając, że nie wszystkie miały i szyby często traciły nawet za kadencji policji to również widać na zdjęciach w tym temacie.
Od razu odpieram zarzut wątpliwej resortowości siłowej. Tak, wiem, nie ma drugiego baku. Ma również wyraźne ślady remontu obu boków. Zakładam, że w dobie dobrobytu stacji paliwowych strażacy albo nawet wcześniej policja wymontowali drugi bak... Przełącznik w szoferce jest. Do czego służył uchwyt na desce mogę się tylko domyślać ale zakładam, że to głośnik radiostacji właśnie. Gdzie była zamontowana to pojęcia nie mam. Tak samo jak nie ma pasów i kolejny przegląd przyprawia mnie o dreszcze ponieważ jestem pierwszym właścicielem po straży, który jest cywilem.
Jak widać kolor mam w pedałach :P i co również można dostrzec, pedał gazu był spawany(!) co mnie mrozi jak jadę. Ale maleńka trzyma się dzielnie i te 105 wyciąga. Właściwie to obecnie walczę z urzędami i przeglądem, następnie ubezpieczenie. Chwilę potrwa zanim się odbiję i przystąpię do jej przywracania do służby. Jak widać, trzecia klasa nie istnieje jako konwojówka. Dużo wody jeszcze...
Dziękuję za pierwsze rady i wskazówki. Super zdjęcia tej wypadówki ale nie będę udawał, że część tych zdjęć oczywiście znam ;)
Pozdrawiam

PS; jak ktoś jest zainteresowany to chętnie odsprzedam instalację strażacką z dachu i te cholerną popielniczkę. Wybaczcie, nie wiem jak oryginalna ona jest ale w mojej nysie NIE ma palenia!


Załączniki:
Komentarz: 105 i ani "grosza" więcej...
WP_20140912_012.jpg
WP_20140912_012.jpg [ 54.15 KiB | Przeglądany 3151 razy ]
Komentarz: To nie z mojej nysy
P1330440.JPG
P1330440.JPG [ 91.18 KiB | Przeglądany 3151 razy ]
WP_20141206_056.jpg
WP_20141206_056.jpg [ 87.33 KiB | Przeglądany 3151 razy ]
P1340887.JPG
P1340887.JPG [ 104.24 KiB | Przeglądany 3151 razy ]
WP_20141206_037.jpg
WP_20141206_037.jpg [ 97.78 KiB | Przeglądany 3151 razy ]
P1340899.JPG
P1340899.JPG [ 145.75 KiB | Przeglądany 3151 razy ]
WP_20141206_025.jpg
WP_20141206_025.jpg [ 123.28 KiB | Przeglądany 3151 razy ]
P1340883.JPG
P1340883.JPG [ 144.24 KiB | Przeglądany 3151 razy ]
WP_20141206_027.jpg
WP_20141206_027.jpg [ 173.8 KiB | Przeglądany 3151 razy ]
WP_20141206_051.jpg
WP_20141206_051.jpg [ 172.11 KiB | Przeglądany 3151 razy ]
WP_20141206_007.jpg
WP_20141206_007.jpg [ 169.89 KiB | Przeglądany 3151 razy ]
P1340877.JPG
P1340877.JPG [ 238.85 KiB | Przeglądany 3151 razy ]
P1340876.JPG
P1340876.JPG [ 185.4 KiB | Przeglądany 3151 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 stycznia 2015, 23:00 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2663
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Wydzieliłem Twoją Nyskę z tematu Tomka - tak jest cyztelniej - jedno autko, jeden wątek. Tytuł możesz sam edytować, jakbyś chciał zmienić. :)

Bardzo ładna baza - zapowiada się więcej niż dobrze :D
Przegląd - wyposażenie takie, jak na dzień pierwszej rejestracji - nieważne, czy użytkowali strażacy, czy "prywaciarz" ;)

Belmy - w jakim sensie masz niejednakowe?

Popielniczka- jak najbardzije oryginał. I to przecież nie popielniczka pali, wiec dlaczego ona ma iść won? :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 stycznia 2015, 23:31 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2599
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, Nysa 522S, Żuk A15C
i na 100 % to nyska pochodząca z milicji lub policji.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 stycznia 2015, 23:37 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4826
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Właśnie - popielniczkę zostaw, u mnie na desce ktoś przykleił naklejkę z przekreślonym papierosem, z którą w pełni się utożsamiam :D -> NIE MA PALENIA W NYSIE :D
A co do pedału gazu - oryginalnie też był spawany. Pytanie tylko, czy mówimy o tym samym spawie :) Zresztą, nie ma się czego bać, dobry spaw trzyma dobrze, o ile nie przegrzany materiał. :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 stycznia 2015, 00:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1778
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
spawany pedał gazu to nie kłopot, obciażen nie przenosi- gorzej jakby szwejsowali hampla. przy 105 km/h mogłoby byc słabo...
a swoja drogą to powinna pod 115 na pusto smigać, chyba że licznik zaniża, albo wiatr niesprzyjąjacy, nawierzchnia kiepska.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 stycznia 2015, 11:20 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2010, 20:49
Posty: 595
Lokalizacja: śląsk
Popielniczkę zostaw. Wtedy wszyscy palili , a tym bardziej Milicjanci.
Jak masz rozwiązane mocowanie koła zapasowego do ściany grodziowej? Mam je w tym samym miejscu , ale do przymocowania zaadoptowany jest uchwyt z Żuka skrzyniowego.

W ogóle to jeśli masz ją zamiar przerejestrować to od razu proponuję ucieczkę w żółte tablice. Rozwiązuje ci się problem z kogutem, zyskujesz przegląd wieczysty. śą też pewne minusy ale nie o tym w tym wątku chciałem pisać. Odnoszę wrażenie ,że stosunkowo niewiele zostało tych wersji konwojowych ( w porównaniu do wypadówek) dlatego nie powinno być problemów w konserwatorem zabytków. Ja jestem obecnie na etapie "przed przeglądem wieczystym" , tak więc jakbyś potrzebował jakiś informacji to pisz . Białą kartę sobie sam możesz przygotować . Opinia rzeczoznawcy prawnie nie jest wymagana, ale niektóre urzędy bez niej robią problemy . Jeszcze jednym plusem tego rozwiązania jest to ,że dzięki żółtym blachom uda mi się utrzymać ilość miejsc w dodatku bez pasów. Próbując przerejestrować moją konwojówkę na normalne blachy odbiłem się od wydz komunikacji ( nie mieli takiego przeznaczenia dla osoby prywatnej). Wysłano mnie na stację diagnostyczną w celu zmiany przeznaczenia . Okazało się ,że nie ma takiej opcji abym zachował 9 miejsc siedzących z czego 4 bez pasów. Pozostało tylko rejestrować na zabytek.

Dowiedz się tylko , czy będziesz mógł ją potem przemalować bez jakiś problemów ze strony konserwy.

_________________
http://www.youtube.com/user/lbs5
Szukaj mnie w garażu - nie na Facebooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 stycznia 2015, 14:28 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
Masz rację lbs5 ,że najrozsądniejszym wyjściem byłaby rejestracja na zabytek.
Niebieska lampa i ... żółte blachy staja się prawie koniecznością.
Myślę,że o jakimkolwiek " przemalowaniu" bez wiedzy i pisemnej zgody WKZ nie może być mowy. :(
Z łódzkiego podwórka wiem o kontroli ze strony WKZ przeprowadzonej u właściciela Mercedesa 123 , "przemalowanego" na różowo,z neonami pod progami i ksenonami w lampach głównych :shock: . Właściciel zrobił auto na " Ślubowóz".
Zapadła decyzja WKZ o wykreśleniu z ewidencji ruchomych zabytków kultury...

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 stycznia 2015, 14:33 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4826
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Ale nie ma powodu, dla którego WKZ miałby się nie zgodzić (musiałby być wyjątkowo upierdliwy stary dziad :D ), ale oczywiście może się okazać, że to kosztuje... A co do takich incydentów kontrolnych jestem za, mniej wieśniarstwa by było... Aczkolwiek śmierdzi mi to jakimś donosicielstwem, a tego nie lubię...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 stycznia 2015, 00:24 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2599
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, Nysa 522S, Żuk A15C
Jeśli masz zarejestrowaną na 9 osób, to nie maja prawa nie przedłużyć Ci rejestracji, obojętnie czy masz psay czy nie. Na ile osób masz?. A co do koguta-to mozesz mieć nawet na białych tylko wtedy musisz mieć niesprawnego i zakrytego jakiś kondonem. A to juz nie wygląda fajnie.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 stycznia 2015, 00:35 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 04 października 2014, 10:15
Posty: 32
Eee po kolei.
Rozumiem, porządek musi być, dziękuję Dziwny Mag.
A skąd ja mam wiedzieć jakie ona miała wyposażenie podczas pierwszej rejestracji? Uchwyty(dziury z gwintem) na słupku są, jeden uchwyt przy siedzeniu kierowcy jest oraz na kanapę. Jestem przekonany, że mam do czynienia z pozostałościami po pasach... Ale kto, co i kiedy to pojęcia nie mam. Ja nic nie demontowałem ani nie dokładałem (w temacie pasów)
Z tymi belmami to mi się mętlik zrobił bo zwyczajnie nie wiem. Czytam, że są dwutonowe, że 6v albo 12v i jeszcze jakiś szczegół(?) Więc już zgupłem ale nie mam teraz głowy się wgłębiać. Mam kogo zapytać fizycznie jak już będę na etapie ich montowania ;)
Co do popielniczki to wyrzucić zawsze zdążę a wrócić niekoniecznie ale wygląda tragicznie :P Pewnie dlatego, że nigdy nikt o nią nie zadbał...
Strucelsw pisze:
a swoja drogą to powinna pod 115 na pusto smigać, chyba że licznik zaniża, albo wiatr niesprzyjąjacy, nawierzchnia kiepska.

Złej baletnicy rąbek u spódnicy :P
Nie wiem czy zaniża ale póki co 105 to absolutny rekord.
Hola, hola. Stop.
Owszem, marzą mi się żółte blachy (jakie minusy, to ważne) ale byłem przekonany, że póki nie jest gotowa to nie mogę sobie na to pozwolić bo/właśnie dla tego, że nie ma możliwości potem wprowadzać poważnych zmian. Wydawało mi się, że teraz jak ją spr zarejestrować na żółto to jako straż i kaplica.... A ściana działowa to całe okno w rozsypce (i nie mam materiałów źródłowych jak to zrobić poza wspomnianym gdzieś "Krol"-em) nie ma tych składanych foteli, tylne drzwi są bez kraty, generalnie trzecia klasa ma się najgorzej... Walczę usilnie o przegląd i normalne blachy właśnie z przekonania itd.
Teraz ona ma dowód na 5 osób, brakuje jeszcze 4 a póki ich nie ma to ich nie będzie jak ich nie będzie i konserwator da blachy to czy pozwoli potem dobić w dowód kolejne 4? Za dużo problemów chyba. Ja zakładałem zgłoszenie się po żółte po zakończeniu remontu...
lbs5 pisze:
Jak masz rozwiązane mocowanie koła zapasowego do ściany grodziowej? Mam je w tym samym miejscu , ale do przymocowania zaadoptowany jest uchwyt z Żuka skrzyniowego.

Nie ukrywam, że maleństwo stoi poza moim miejscem zamieszkania. Na weekend spr podjechać i sfotografować dokładniej niż mam porobione fotki obecnie. Tak, zdaję sobie sprawę, że umieszczone zdjęcie nie odpowiada na Twoje pytanie ale obecnie nie mam odpowiedzi ;)


Załączniki:
Komentarz: Koło zapasowe
P1340879.JPG
P1340879.JPG [ 63.9 KiB | Przeglądany 3061 razy ]
Komentarz: pozostałości po pasach 1
WP_20141206_056.jpg
WP_20141206_056.jpg [ 88.59 KiB | Przeglądany 3061 razy ]
Komentarz: pozostałości po pasach 2
WP_20141206_035.jpg
WP_20141206_035.jpg [ 93.99 KiB | Przeglądany 3061 razy ]
Komentarz: pozostałości po pasach 3
WP_20141206_034.jpg
WP_20141206_034.jpg [ 101.62 KiB | Przeglądany 3061 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 stycznia 2015, 00:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2599
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, Nysa 522S, Żuk A15C
Pasy były, bo po 85 roku były montowane w nowych autach obowiązkowo.
115 nysą to lekka przesada. Zarzynanie silnika i tyle. I po co?

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 stycznia 2015, 11:23 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2010, 20:49
Posty: 595
Lokalizacja: śląsk
TheZerter pisze:
Eee po kolei.
[...]
Z tymi belmami to mi się mętlik zrobił bo zwyczajnie nie wiem. Czytam, że są dwutonowe, że 6v albo 12v i jeszcze jakiś szczegół(?) Więc już zgupłem ale nie mam teraz głowy się wgłębiać. Mam kogo zapytać fizycznie jak już będę na etapie ich montowania ;)
[...]


Belmy na pierwszy rzut oka różnią się średnicą pierścienia widocznego za kratką ochronną.

TheZerter pisze:
Owszem, marzą mi się żółte blachy (jakie minusy, to ważne) ale byłem przekonany, że póki nie jest gotowa to nie mogę sobie na to pozwolić bo/właśnie dla tego, że nie ma możliwości potem wprowadzać poważnych zmian. Wydawało mi się, że teraz jak ją spr zarejestrować na żółto to jako straż i kaplica.... A ściana działowa to całe okno w rozsypce (i nie mam materiałów źródłowych jak to zrobić poza wspomnianym gdzieś "Krol"-em) nie ma tych składanych foteli, tylne drzwi są bez kraty, generalnie trzecia klasa ma się najgorzej... Walczę usilnie o przegląd i normalne blachy właśnie z przekonania itd.
Teraz ona ma dowód na 5 osób, brakuje jeszcze 4 a póki ich nie ma to ich nie będzie jak ich nie będzie i konserwator da blachy to czy pozwoli potem dobić w dowód kolejne 4? Za dużo problemów chyba. Ja zakładałem zgłoszenie się po żółte po zakończeniu remontu...


Wrzuciłem Warszawę na żółte, która w momencie składania dokumentacji też nie była gotowa. Rzeczoznawca zapewniał mnie ,że to nie jest żaden problem . Przyznam jednak ,że nie pytałem się konserwy czy jak zacznę renowację , czy mogę zmienić kolor. Ale na zdrowy rozsądek, to jeśli ktoś ma zamiar poprawić istniejącą kondycję samochodu to raczej konserwa przyklaśnie takiemu pomysłowi.
Jeśli pozmieniasz teraz coś w dowodzie np. liczbę miejsc, to trudno będzie odkręcić Ci ten temat w momencie rejestracji na żółte. Miałem takie doświadczenie przy rejestracji Nysy reanimacyjnej . W trakcie jej żywota zmienione zostało przeznaczenie z sanitarnego na ciężarowy. Rzeczoznawca przygotowując białą kartę i tak musi opierać się na istniejącym dowodzie rejestracyjnym. Pomimo tego ,że wykazał w białej karcie ,że było to pierwotnie przeznaczenie sanitarne, diagnosta formalnie nie mógł zmienić tego przeznaczenia bez dodatkowych badań. Wiadomo ,że w dzisiejszych czasach ta Nysa za nic nie przeszła by dodatkowych badań zmieniających jej przeznaczenie z ciężarowego na ambulans. Tylko dzięki przychylności diagnosty i kierowniczki wydz. komunikacji oraz odpowiedniemu uzasadnieniu rzeczoznawcy udało się przywrócić pierwotne przeznaczenie.
Tak samo nie przejmuj się brakiem kompletności. Ja też na początku myślałem, że żółte blachy to nie wiadomo co i starałem się jak najbardziej skompletować wyposażenie. Okazuje się ,że według słów rzeczoznawcy te wymagane 75% oryginalności to pokrywa oryginalny silnik z nadwoziem w podstawowej wersji. Moja Nysa MO została wpisana do ewidencji pomimo zaślepionych lewych suwanych drzwi. Musiała leżeć na boku i w taki sposób ją naprawiono . Oczywiście z czasem będę chciał przywrócić jej te drzwi i mam nadzieję ,że nie napotkam na opór ze strony KZ. Jeśli potrzebujesz wymiary szyb do ściany grodziowej, to mogę ci je pomierzyć. Tylne ławki też się znajdą - pisz w razie czego na PW. Wydaje mi się , że najłatwiej by było przemalować ją na niebieski , uzupełnić ławki i ładować się na żółte. Z tym kogutem w pokrowcu, to też nie do końca jest tak lajtowo. Zgodnie z kodeksem , karalne jest samo posiadanie w pojeździe takiego wyposażenia.

Ufff rozpisałem się niczym "historyk...." :)

_________________
http://www.youtube.com/user/lbs5
Szukaj mnie w garażu - nie na Facebooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 stycznia 2015, 21:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2599
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, Nysa 522S, Żuk A15C
No tak-ale gdy wyrabiasz białą kartę to zdjęcia musisz już mieć w niej wklejane, a co potem-będziesz mieć foty przemalowanego pojazdu??

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 stycznia 2015, 20:42 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 04 października 2014, 10:15
Posty: 32
Z żółtymi trzeba będzie poczekać. Już na tym forum dowiadywałem się jak zmienić ilość miejsc z 5 na 9 w nysie. Bez tego ani rusz....
To jakie są te minusy żółtych blach?


Załączniki:
Kopia WP_20150110_007.jpg
Kopia WP_20150110_007.jpg [ 91.02 KiB | Przeglądany 2975 razy ]
Kopia WP_20150110_006.jpg
Kopia WP_20150110_006.jpg [ 69.75 KiB | Przeglądany 2975 razy ]
Kopia WP_20150110_004.jpg
Kopia WP_20150110_004.jpg [ 53.94 KiB | Przeglądany 2975 razy ]
Kopia WP_20150110_003.jpg
Kopia WP_20150110_003.jpg [ 71.17 KiB | Przeglądany 2975 razy ]
Kopia WP_20150110_002.jpg
Kopia WP_20150110_002.jpg [ 78.98 KiB | Przeglądany 2975 razy ]
Kopia WP_20150110_001.jpg
Kopia WP_20150110_001.jpg [ 66.05 KiB | Przeglądany 2975 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 stycznia 2015, 01:57 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4826
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
TheZerter pisze:
To jakie są te minusy żółtych blach?


Zależy od punktu widzenia - dla mnie nie ma żadnych, może poza wyższymi kosztami rejestracji.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net