Forum Miłośników Polskich Dostawczaków
http://forum.polskiedostawczaki.pl/

Nysa 522 OK TheZertera
http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=1&t=2653
Strona 2 z 4

Autor:  Robo [ 11 stycznia 2015, 09:15 ]
Tytuł:  Re: Nysa 522 OK TheZertera

dochodzi wymagane zezwolenie na wyjazd za granicę, zgłoszenie sprzedaży pojazdu, wymagane jest też zgłoszenie dokonania poważniejszych napraw blacharskich i mechanicznych np. po wypadku lub kapitalce lub zmianie silnika. Ponadto mamy w niedługim zasie podlegać kontroli przez ITD, bo są takie projekty w rządzie.

Autor:  lbs5 [ 11 stycznia 2015, 16:27 ]
Tytuł:  Re: Nysa 522 OK TheZertera

Dziękuje za zdjęcia mocowania koła. Czyli jednak samoróbka tak jak u mnie . Czy ktoś się orientuje jek był rozwiązane mocowanie koła zapasowego w konwojówce? Bo jakoś nie przemawia do mnie umiejscowienie koła w przedziale dla zatrzymanych.

Autor:  PabloMO [ 11 stycznia 2015, 18:24 ]
Tytuł:  Re: Nysa 522 OK TheZertera

Robo pisze:
dochodzi wymagane zezwolenie na wyjazd za granicę, zgłoszenie sprzedaży pojazdu, Ponadto mamy w niedługim zasie podlegać kontroli przez ITD, bo są takie projekty w rządzie.

Podaj podstawę prawną odnośnie dwóch pierwszych i jakieś info nt. tego niby projektu ... :?:

Autor:  PabloMO [ 11 stycznia 2015, 18:24 ]
Tytuł:  Re: Nysa 522 OK TheZertera

ups... :mrgreen:

Autor:  zolwik [ 11 stycznia 2015, 18:54 ]
Tytuł:  Re: Nysa 522 OK TheZertera

PabloMO pisze:
Robo pisze:
dochodzi wymagane zezwolenie na wyjazd za granicę, zgłoszenie sprzedaży pojazdu, Ponadto mamy w niedługim zasie podlegać kontroli przez ITD, bo są takie projekty w rządzie.

Podaj podstawę prawną odnośnie dwóch pierwszych i jakieś info nt. tego niby projektu ... :?:

To są warunki w razie zarejestrowania pojazdu na żółte. Mam jeden pojazd na żółtych i szczerze żałuję nigdy więcej , więcej minusów niż plusów.

Autor:  zolwik [ 11 stycznia 2015, 18:54 ]
Tytuł:  Re: Nysa 522 OK TheZertera

PabloMO pisze:
Robo pisze:
dochodzi wymagane zezwolenie na wyjazd za granicę, zgłoszenie sprzedaży pojazdu, Ponadto mamy w niedługim zasie podlegać kontroli przez ITD, bo są takie projekty w rządzie.

Podaj podstawę prawną odnośnie dwóch pierwszych i jakieś info nt. tego niby projektu ... :?:

To są warunki w razie zarejestrowania pojazdu na żółte. Mam jeden pojazd na żółtych i szczerze żałuję nigdy więcej , więcej minusów niż plusów.

Autor:  PabloMO [ 11 stycznia 2015, 18:58 ]
Tytuł:  Re: Nysa 522 OK TheZertera

Ale jakie warunki? :shock: Napisz o co chodzi?
Czy podpisywałeś jakąś intercyzę z WKZ ?

Autor:  zolwik [ 11 stycznia 2015, 20:47 ]
Tytuł:  Re: Nysa 522 OK TheZertera

Temat długi i lepiej poczytaj w necie szkoda rozpoczynać temat np. http://weteranszos.pl/zolte-tablice
Ps. Nie pamiętam o "intercyzie" dawno było.

Autor:  PabloMO [ 11 stycznia 2015, 23:05 ]
Tytuł:  Re: Nysa 522 OK TheZertera

No ale podajesz link do artykułu ,który jest notowany z 2011 roku!!! :shock:
Nie ma tam odnośnika do ani jednego aktu prawnego,ustawy czy rozporządzenia,żadnego podparcia prawnego,li tylko komentarze redakcyjne.
Podstawą dyskusji powinna być ustawa: http://www.wuoz.bip.lodz.pl/data/other/ ... a20013.pdf

Myślę,że dla wszystkich korzystających z Forum istotne są rzetelne informacje na temat rejestracji pojazdów na zabytkowe.

Mam tylko cztery pojazdy zarejestrowane jako pojazdy zabytkowe,wpisane do Ewidencji Ruchomych Zabytków Kultury i tworzące Kolekcję Pojazdów Zabytkowych...

Autor:  TheZerter [ 12 stycznia 2015, 05:45 ]
Tytuł:  Re: Nysa 522 OK TheZertera

lbs5 pisze:
Dziękuje za zdjęcia mocowania koła. Czyli jednak samoróbka tak jak u mnie . Czy ktoś się orientuje jek był rozwiązane mocowanie koła zapasowego w konwojówce? Bo jakoś nie przemawia do mnie umiejscowienie koła w przedziale dla zatrzymanych.

Ja wiem, że jestem nowy i amator ale nie mogę się zgodzić. Zdjęcie jest, i to też już było gdzieś na tym forum omawiane, z dokumentów resortowych i jest to prezentacja typu pojazdu w tym wypadku wlaśnie OK i koło jest w przedziale dla zatrzymanych. Owszem, może nie jest to fabryczne mocowanie ale jestem przekonany na 110% że jest to fabrycznie/resortowo prawidłowe miejsce. Nawet jeśli tak nie wychodziły z fabryki to każda tak dostawała koło w resorcie. Właściwie to ja nie widzę innej możliwości bo tam gdzie normalnie w cywilnych jest zapas to tu jest drugi bak paliwa.

Załączniki:
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_10460901_937200943000269_8917083638336976076_o.jpg
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_10460901_937200943000269_8917083638336976076_o.jpg [ 220.66 KiB | Przeglądany 13094 razy ]

Autor:  TheZerter [ 12 stycznia 2015, 05:48 ]
Tytuł:  Re: Nysa 522 OK TheZertera

Ten sam dokument. Proszę pamiętać że wtedy BHP wyglądało trochę inaczej a milicji i policji wolno było więcej niż dziś

Załączniki:
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_10353352_937201099666920_7307139919519459581_o.jpg
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_10353352_937201099666920_7307139919519459581_o.jpg [ 186.64 KiB | Przeglądany 13094 razy ]

Autor:  lbs5 [ 12 stycznia 2015, 12:30 ]
Tytuł:  Re: Nysa 522 OK TheZertera

Wygląda na to ,że uchwyt mam taki jak na zdjęciu (prospekt)

Jeśli chodzi o "żółte" to wszystko jest opisane w trzech częściach tutaj

Dla mnie minusem jest to ,że jest za mało plusów :lol: A na poważnie , że trochę mało jest wsparcia dla posiadaczy pojazdów zabytkowych. Pisząc wsparcie , mam na myśli np. preferencyjne stawki czynszu za garaż, albo zwolnienie od podatku od nieruchomości . Szkoda ,że nie pomyślano również o preferencyjnych możliwościach ubezpieczeń OC. Przypomnę , że oferowana 70 % zniżka nie jest dedykowana dla poj zabytkowych , ale dla wszystkich poj pow 25 lat o ile jest się członkiem jednego z klubów. Możliwość okresowego opłacania składek nie jest żadnym udogodnieniem , biorąc pod uwagę 100 % wysokość składki bazowej przy tym rozwiązaniu.

Autor:  Marian [ 12 stycznia 2015, 13:18 ]
Tytuł:  Re: Nysa 522 OK TheZertera

Z tym wywozem to są powtarzane bajki. Te przepisy dotyczą samochodów o takiej wartości, że żadna Nysa cz Żuk po nawet najlepszym remoncie nie będzie miał.... Więc nie ma się czym przejmować, można jeździć zagramanicę bez pytania o pozwolenie. Zresztą wszystko jest opisane na oldtimery.com w dziale Artykuły - Porady Prawne. Nawet jeśli coś jest nieaktualne, to jest forum, na którym można się zapytać.

Autor:  PabloMO [ 12 stycznia 2015, 13:26 ]
Tytuł:  Re: Nysa 522 OK TheZertera

Marian pisze:
Z tym wywozem to są powtarzane bajki. Te przepisy dotyczą samochodów o takiej wartości, że żadna Nysa cz Żuk po nawet najlepszym remoncie nie będzie miał.... Więc nie ma się czym przejmować, można jeździć zagramanicę bez pytania o pozwolenie. Zresztą wszystko jest opisane na oldtimery.com w dziale Artykuły - Porady Prawne. Nawet jeśli coś jest nieaktualne, to jest forum, na którym można się zapytać.

No właśnie...
Nie mylmy dwóch różnych systemów walutowych :wink:
Co innego pojazd wpisany do ewidencji zabytków na wniosek właściciela ,
a co innego pojazd wpisany do rejestru zabytków przez MKiDzN na wniosek WKZ!

Autor:  PabloMO [ 12 stycznia 2015, 13:37 ]
Tytuł:  Re: Nysa 522 OK TheZertera

TheZerter pisze:
lbs5 pisze:
Dziękuje za zdjęcia mocowania koła. Czyli jednak samoróbka tak jak u mnie . Czy ktoś się orientuje jek był rozwiązane mocowanie koła zapasowego w konwojówce? Bo jakoś nie przemawia do mnie umiejscowienie koła w przedziale dla zatrzymanych.

Ja wiem, że jestem nowy i amator ale nie mogę się zgodzić. Zdjęcie jest, i to też już było gdzieś na tym forum omawiane, z dokumentów resortowych i jest to prezentacja typu pojazdu w tym wypadku wlaśnie OK i koło jest w przedziale dla zatrzymanych. Owszem, może nie jest to fabryczne mocowanie ale jestem przekonany na 110% że jest to fabrycznie/resortowo prawidłowe miejsce. Nawet jeśli tak nie wychodziły z fabryki to każda tak dostawała koło w resorcie. Właściwie to ja nie widzę innej możliwości bo tam gdzie normalnie w cywilnych jest zapas to tu jest drugi bak paliwa.

Taką Nysą jeździłem pod koniec lat 80 tych na DUSW Łódź -Śródmieście .
Nysy Milicyjne a potem Policyjne były karosowane i doposażane,zgodnie z Katalogiem Pojazdów Specjalistycznych/Specjalizowanych/ eksploatowanych w Resorcie Spraw Wewnętrznych , w Przedsiębiorstwie Remontu Samochodów przy ul. Matejki 16 w Łodzi. Takie zamocowanie koła było również w tamtej Nysce.

Strona 2 z 4 Strefa czasowa UTC+1godz.
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/