Forum Miłośników Polskich Dostawczaków http://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
Nysa 522 OK TheZertera http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=1&t=2653 |
Strona 2 z 4 |
Autor: | Robo [ 11 stycznia 2015, 09:15 ] |
Tytuł: | Re: Nysa 522 OK TheZertera |
dochodzi wymagane zezwolenie na wyjazd za granicę, zgłoszenie sprzedaży pojazdu, wymagane jest też zgłoszenie dokonania poważniejszych napraw blacharskich i mechanicznych np. po wypadku lub kapitalce lub zmianie silnika. Ponadto mamy w niedługim zasie podlegać kontroli przez ITD, bo są takie projekty w rządzie. |
Autor: | lbs5 [ 11 stycznia 2015, 16:27 ] |
Tytuł: | Re: Nysa 522 OK TheZertera |
Dziękuje za zdjęcia mocowania koła. Czyli jednak samoróbka tak jak u mnie . Czy ktoś się orientuje jek był rozwiązane mocowanie koła zapasowego w konwojówce? Bo jakoś nie przemawia do mnie umiejscowienie koła w przedziale dla zatrzymanych. |
Autor: | PabloMO [ 11 stycznia 2015, 18:24 ] |
Tytuł: | Re: Nysa 522 OK TheZertera |
Robo pisze: dochodzi wymagane zezwolenie na wyjazd za granicę, zgłoszenie sprzedaży pojazdu, Ponadto mamy w niedługim zasie podlegać kontroli przez ITD, bo są takie projekty w rządzie. Podaj podstawę prawną odnośnie dwóch pierwszych i jakieś info nt. tego niby projektu ... |
Autor: | PabloMO [ 11 stycznia 2015, 18:24 ] |
Tytuł: | Re: Nysa 522 OK TheZertera |
ups... |
Autor: | zolwik [ 11 stycznia 2015, 18:54 ] |
Tytuł: | Re: Nysa 522 OK TheZertera |
PabloMO pisze: Robo pisze: dochodzi wymagane zezwolenie na wyjazd za granicę, zgłoszenie sprzedaży pojazdu, Ponadto mamy w niedługim zasie podlegać kontroli przez ITD, bo są takie projekty w rządzie. Podaj podstawę prawną odnośnie dwóch pierwszych i jakieś info nt. tego niby projektu ... To są warunki w razie zarejestrowania pojazdu na żółte. Mam jeden pojazd na żółtych i szczerze żałuję nigdy więcej , więcej minusów niż plusów. |
Autor: | zolwik [ 11 stycznia 2015, 18:54 ] |
Tytuł: | Re: Nysa 522 OK TheZertera |
PabloMO pisze: Robo pisze: dochodzi wymagane zezwolenie na wyjazd za granicę, zgłoszenie sprzedaży pojazdu, Ponadto mamy w niedługim zasie podlegać kontroli przez ITD, bo są takie projekty w rządzie. Podaj podstawę prawną odnośnie dwóch pierwszych i jakieś info nt. tego niby projektu ... To są warunki w razie zarejestrowania pojazdu na żółte. Mam jeden pojazd na żółtych i szczerze żałuję nigdy więcej , więcej minusów niż plusów. |
Autor: | PabloMO [ 11 stycznia 2015, 18:58 ] |
Tytuł: | Re: Nysa 522 OK TheZertera |
Ale jakie warunki? Napisz o co chodzi? Czy podpisywałeś jakąś intercyzę z WKZ ? |
Autor: | zolwik [ 11 stycznia 2015, 20:47 ] |
Tytuł: | Re: Nysa 522 OK TheZertera |
Temat długi i lepiej poczytaj w necie szkoda rozpoczynać temat np. http://weteranszos.pl/zolte-tablice Ps. Nie pamiętam o "intercyzie" dawno było. |
Autor: | PabloMO [ 11 stycznia 2015, 23:05 ] |
Tytuł: | Re: Nysa 522 OK TheZertera |
No ale podajesz link do artykułu ,który jest notowany z 2011 roku!!! Nie ma tam odnośnika do ani jednego aktu prawnego,ustawy czy rozporządzenia,żadnego podparcia prawnego,li tylko komentarze redakcyjne. Podstawą dyskusji powinna być ustawa: http://www.wuoz.bip.lodz.pl/data/other/ ... a20013.pdf Myślę,że dla wszystkich korzystających z Forum istotne są rzetelne informacje na temat rejestracji pojazdów na zabytkowe. Mam tylko cztery pojazdy zarejestrowane jako pojazdy zabytkowe,wpisane do Ewidencji Ruchomych Zabytków Kultury i tworzące Kolekcję Pojazdów Zabytkowych... |
Autor: | TheZerter [ 12 stycznia 2015, 05:48 ] | ||
Tytuł: | Re: Nysa 522 OK TheZertera | ||
Ten sam dokument. Proszę pamiętać że wtedy BHP wyglądało trochę inaczej a milicji i policji wolno było więcej niż dziś
|
Autor: | lbs5 [ 12 stycznia 2015, 12:30 ] |
Tytuł: | Re: Nysa 522 OK TheZertera |
Wygląda na to ,że uchwyt mam taki jak na zdjęciu (prospekt) Jeśli chodzi o "żółte" to wszystko jest opisane w trzech częściach tutaj Dla mnie minusem jest to ,że jest za mało plusów A na poważnie , że trochę mało jest wsparcia dla posiadaczy pojazdów zabytkowych. Pisząc wsparcie , mam na myśli np. preferencyjne stawki czynszu za garaż, albo zwolnienie od podatku od nieruchomości . Szkoda ,że nie pomyślano również o preferencyjnych możliwościach ubezpieczeń OC. Przypomnę , że oferowana 70 % zniżka nie jest dedykowana dla poj zabytkowych , ale dla wszystkich poj pow 25 lat o ile jest się członkiem jednego z klubów. Możliwość okresowego opłacania składek nie jest żadnym udogodnieniem , biorąc pod uwagę 100 % wysokość składki bazowej przy tym rozwiązaniu. |
Autor: | Marian [ 12 stycznia 2015, 13:18 ] |
Tytuł: | Re: Nysa 522 OK TheZertera |
Z tym wywozem to są powtarzane bajki. Te przepisy dotyczą samochodów o takiej wartości, że żadna Nysa cz Żuk po nawet najlepszym remoncie nie będzie miał.... Więc nie ma się czym przejmować, można jeździć zagramanicę bez pytania o pozwolenie. Zresztą wszystko jest opisane na oldtimery.com w dziale Artykuły - Porady Prawne. Nawet jeśli coś jest nieaktualne, to jest forum, na którym można się zapytać. |
Autor: | PabloMO [ 12 stycznia 2015, 13:26 ] |
Tytuł: | Re: Nysa 522 OK TheZertera |
Marian pisze: Z tym wywozem to są powtarzane bajki. Te przepisy dotyczą samochodów o takiej wartości, że żadna Nysa cz Żuk po nawet najlepszym remoncie nie będzie miał.... Więc nie ma się czym przejmować, można jeździć zagramanicę bez pytania o pozwolenie. Zresztą wszystko jest opisane na oldtimery.com w dziale Artykuły - Porady Prawne. Nawet jeśli coś jest nieaktualne, to jest forum, na którym można się zapytać. No właśnie... Nie mylmy dwóch różnych systemów walutowych Co innego pojazd wpisany do ewidencji zabytków na wniosek właściciela , a co innego pojazd wpisany do rejestru zabytków przez MKiDzN na wniosek WKZ! |
Autor: | PabloMO [ 12 stycznia 2015, 13:37 ] |
Tytuł: | Re: Nysa 522 OK TheZertera |
TheZerter pisze: lbs5 pisze: Dziękuje za zdjęcia mocowania koła. Czyli jednak samoróbka tak jak u mnie . Czy ktoś się orientuje jek był rozwiązane mocowanie koła zapasowego w konwojówce? Bo jakoś nie przemawia do mnie umiejscowienie koła w przedziale dla zatrzymanych. Ja wiem, że jestem nowy i amator ale nie mogę się zgodzić. Zdjęcie jest, i to też już było gdzieś na tym forum omawiane, z dokumentów resortowych i jest to prezentacja typu pojazdu w tym wypadku wlaśnie OK i koło jest w przedziale dla zatrzymanych. Owszem, może nie jest to fabryczne mocowanie ale jestem przekonany na 110% że jest to fabrycznie/resortowo prawidłowe miejsce. Nawet jeśli tak nie wychodziły z fabryki to każda tak dostawała koło w resorcie. Właściwie to ja nie widzę innej możliwości bo tam gdzie normalnie w cywilnych jest zapas to tu jest drugi bak paliwa. Taką Nysą jeździłem pod koniec lat 80 tych na DUSW Łódź -Śródmieście . Nysy Milicyjne a potem Policyjne były karosowane i doposażane,zgodnie z Katalogiem Pojazdów Specjalistycznych/Specjalizowanych/ eksploatowanych w Resorcie Spraw Wewnętrznych , w Przedsiębiorstwie Remontu Samochodów przy ul. Matejki 16 w Łodzi. Takie zamocowanie koła było również w tamtej Nysce. |
Strona 2 z 4 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |