Dzisiaj jest 28 marca 2024, 22:36


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Post: 11 stycznia 2015, 09:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
dochodzi wymagane zezwolenie na wyjazd za granicę, zgłoszenie sprzedaży pojazdu, wymagane jest też zgłoszenie dokonania poważniejszych napraw blacharskich i mechanicznych np. po wypadku lub kapitalce lub zmianie silnika. Ponadto mamy w niedługim zasie podlegać kontroli przez ITD, bo są takie projekty w rządzie.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 stycznia 2015, 16:27 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2010, 20:49
Posty: 722
Lokalizacja: śląsk
Dziękuje za zdjęcia mocowania koła. Czyli jednak samoróbka tak jak u mnie . Czy ktoś się orientuje jek był rozwiązane mocowanie koła zapasowego w konwojówce? Bo jakoś nie przemawia do mnie umiejscowienie koła w przedziale dla zatrzymanych.

_________________
http://www.youtube.com/user/lbs5
Szukaj mnie w garażu - nie na Facebooku.

https://m.youtube.com/watch?v=wli5IT0WtXU


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 stycznia 2015, 18:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
Robo pisze:
dochodzi wymagane zezwolenie na wyjazd za granicę, zgłoszenie sprzedaży pojazdu, Ponadto mamy w niedługim zasie podlegać kontroli przez ITD, bo są takie projekty w rządzie.

Podaj podstawę prawną odnośnie dwóch pierwszych i jakieś info nt. tego niby projektu ... :?:

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 stycznia 2015, 18:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
ups... :mrgreen:

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 stycznia 2015, 18:54 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 grudnia 2014, 17:51
Posty: 434
Lokalizacja: gdynia
PabloMO pisze:
Robo pisze:
dochodzi wymagane zezwolenie na wyjazd za granicę, zgłoszenie sprzedaży pojazdu, Ponadto mamy w niedługim zasie podlegać kontroli przez ITD, bo są takie projekty w rządzie.

Podaj podstawę prawną odnośnie dwóch pierwszych i jakieś info nt. tego niby projektu ... :?:

To są warunki w razie zarejestrowania pojazdu na żółte. Mam jeden pojazd na żółtych i szczerze żałuję nigdy więcej , więcej minusów niż plusów.

_________________
Fiat 126p 97”
Nissan Cherry 83”
Fiat 126p i 125p 82”
Fiat 126p 77”
Niewiadow n126 75”
Trabanta 601 72”
Wsk 125 58”


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 stycznia 2015, 18:54 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 grudnia 2014, 17:51
Posty: 434
Lokalizacja: gdynia
PabloMO pisze:
Robo pisze:
dochodzi wymagane zezwolenie na wyjazd za granicę, zgłoszenie sprzedaży pojazdu, Ponadto mamy w niedługim zasie podlegać kontroli przez ITD, bo są takie projekty w rządzie.

Podaj podstawę prawną odnośnie dwóch pierwszych i jakieś info nt. tego niby projektu ... :?:

To są warunki w razie zarejestrowania pojazdu na żółte. Mam jeden pojazd na żółtych i szczerze żałuję nigdy więcej , więcej minusów niż plusów.

_________________
Fiat 126p 97”
Nissan Cherry 83”
Fiat 126p i 125p 82”
Fiat 126p 77”
Niewiadow n126 75”
Trabanta 601 72”
Wsk 125 58”


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 stycznia 2015, 18:58 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
Ale jakie warunki? :shock: Napisz o co chodzi?
Czy podpisywałeś jakąś intercyzę z WKZ ?

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 stycznia 2015, 20:47 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 grudnia 2014, 17:51
Posty: 434
Lokalizacja: gdynia
Temat długi i lepiej poczytaj w necie szkoda rozpoczynać temat np. http://weteranszos.pl/zolte-tablice
Ps. Nie pamiętam o "intercyzie" dawno było.

_________________
Fiat 126p 97”
Nissan Cherry 83”
Fiat 126p i 125p 82”
Fiat 126p 77”
Niewiadow n126 75”
Trabanta 601 72”
Wsk 125 58”


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 stycznia 2015, 23:05 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
No ale podajesz link do artykułu ,który jest notowany z 2011 roku!!! :shock:
Nie ma tam odnośnika do ani jednego aktu prawnego,ustawy czy rozporządzenia,żadnego podparcia prawnego,li tylko komentarze redakcyjne.
Podstawą dyskusji powinna być ustawa: http://www.wuoz.bip.lodz.pl/data/other/ ... a20013.pdf

Myślę,że dla wszystkich korzystających z Forum istotne są rzetelne informacje na temat rejestracji pojazdów na zabytkowe.

Mam tylko cztery pojazdy zarejestrowane jako pojazdy zabytkowe,wpisane do Ewidencji Ruchomych Zabytków Kultury i tworzące Kolekcję Pojazdów Zabytkowych...

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 stycznia 2015, 05:45 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 04 października 2014, 10:15
Posty: 37
lbs5 pisze:
Dziękuje za zdjęcia mocowania koła. Czyli jednak samoróbka tak jak u mnie . Czy ktoś się orientuje jek był rozwiązane mocowanie koła zapasowego w konwojówce? Bo jakoś nie przemawia do mnie umiejscowienie koła w przedziale dla zatrzymanych.

Ja wiem, że jestem nowy i amator ale nie mogę się zgodzić. Zdjęcie jest, i to też już było gdzieś na tym forum omawiane, z dokumentów resortowych i jest to prezentacja typu pojazdu w tym wypadku wlaśnie OK i koło jest w przedziale dla zatrzymanych. Owszem, może nie jest to fabryczne mocowanie ale jestem przekonany na 110% że jest to fabrycznie/resortowo prawidłowe miejsce. Nawet jeśli tak nie wychodziły z fabryki to każda tak dostawała koło w resorcie. Właściwie to ja nie widzę innej możliwości bo tam gdzie normalnie w cywilnych jest zapas to tu jest drugi bak paliwa.


Załączniki:
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_10460901_937200943000269_8917083638336976076_o.jpg
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_10460901_937200943000269_8917083638336976076_o.jpg [ 220.66 KiB | Przeglądany 13119 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 stycznia 2015, 05:48 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 04 października 2014, 10:15
Posty: 37
Ten sam dokument. Proszę pamiętać że wtedy BHP wyglądało trochę inaczej a milicji i policji wolno było więcej niż dziś


Załączniki:
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_10353352_937201099666920_7307139919519459581_o.jpg
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_10353352_937201099666920_7307139919519459581_o.jpg [ 186.64 KiB | Przeglądany 13119 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 stycznia 2015, 12:30 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2010, 20:49
Posty: 722
Lokalizacja: śląsk
Wygląda na to ,że uchwyt mam taki jak na zdjęciu (prospekt)

Jeśli chodzi o "żółte" to wszystko jest opisane w trzech częściach tutaj

Dla mnie minusem jest to ,że jest za mało plusów :lol: A na poważnie , że trochę mało jest wsparcia dla posiadaczy pojazdów zabytkowych. Pisząc wsparcie , mam na myśli np. preferencyjne stawki czynszu za garaż, albo zwolnienie od podatku od nieruchomości . Szkoda ,że nie pomyślano również o preferencyjnych możliwościach ubezpieczeń OC. Przypomnę , że oferowana 70 % zniżka nie jest dedykowana dla poj zabytkowych , ale dla wszystkich poj pow 25 lat o ile jest się członkiem jednego z klubów. Możliwość okresowego opłacania składek nie jest żadnym udogodnieniem , biorąc pod uwagę 100 % wysokość składki bazowej przy tym rozwiązaniu.

_________________
http://www.youtube.com/user/lbs5
Szukaj mnie w garażu - nie na Facebooku.

https://m.youtube.com/watch?v=wli5IT0WtXU


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 stycznia 2015, 13:18 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Z tym wywozem to są powtarzane bajki. Te przepisy dotyczą samochodów o takiej wartości, że żadna Nysa cz Żuk po nawet najlepszym remoncie nie będzie miał.... Więc nie ma się czym przejmować, można jeździć zagramanicę bez pytania o pozwolenie. Zresztą wszystko jest opisane na oldtimery.com w dziale Artykuły - Porady Prawne. Nawet jeśli coś jest nieaktualne, to jest forum, na którym można się zapytać.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 stycznia 2015, 13:26 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
Marian pisze:
Z tym wywozem to są powtarzane bajki. Te przepisy dotyczą samochodów o takiej wartości, że żadna Nysa cz Żuk po nawet najlepszym remoncie nie będzie miał.... Więc nie ma się czym przejmować, można jeździć zagramanicę bez pytania o pozwolenie. Zresztą wszystko jest opisane na oldtimery.com w dziale Artykuły - Porady Prawne. Nawet jeśli coś jest nieaktualne, to jest forum, na którym można się zapytać.

No właśnie...
Nie mylmy dwóch różnych systemów walutowych :wink:
Co innego pojazd wpisany do ewidencji zabytków na wniosek właściciela ,
a co innego pojazd wpisany do rejestru zabytków przez MKiDzN na wniosek WKZ!

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 stycznia 2015, 13:37 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 października 2011, 10:31
Posty: 120
Lokalizacja: Łódź
TheZerter pisze:
lbs5 pisze:
Dziękuje za zdjęcia mocowania koła. Czyli jednak samoróbka tak jak u mnie . Czy ktoś się orientuje jek był rozwiązane mocowanie koła zapasowego w konwojówce? Bo jakoś nie przemawia do mnie umiejscowienie koła w przedziale dla zatrzymanych.

Ja wiem, że jestem nowy i amator ale nie mogę się zgodzić. Zdjęcie jest, i to też już było gdzieś na tym forum omawiane, z dokumentów resortowych i jest to prezentacja typu pojazdu w tym wypadku wlaśnie OK i koło jest w przedziale dla zatrzymanych. Owszem, może nie jest to fabryczne mocowanie ale jestem przekonany na 110% że jest to fabrycznie/resortowo prawidłowe miejsce. Nawet jeśli tak nie wychodziły z fabryki to każda tak dostawała koło w resorcie. Właściwie to ja nie widzę innej możliwości bo tam gdzie normalnie w cywilnych jest zapas to tu jest drugi bak paliwa.

Taką Nysą jeździłem pod koniec lat 80 tych na DUSW Łódź -Śródmieście .
Nysy Milicyjne a potem Policyjne były karosowane i doposażane,zgodnie z Katalogiem Pojazdów Specjalistycznych/Specjalizowanych/ eksploatowanych w Resorcie Spraw Wewnętrznych , w Przedsiębiorstwie Remontu Samochodów przy ul. Matejki 16 w Łodzi. Takie zamocowanie koła było również w tamtej Nysce.

_________________
Kolekcja : "Pojazdy MILICJI OBYWATELSKIEJ 1944-1990"
POLSKI FIAT 125p 1300 MILICJA
FSO 125p KOMBI MILICJA
MZ ES250/2 TROPHY MILICJA
MZ TS250/1 MILICJA
MZ ETZ 250 MILICJA
MZ ETZ 251e MILICJA
MZ ETZ 250 NVA
MZ ETZ 250*82
Polonez AMBULANS CIMOS 97


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net