Dzisiaj jest 28 marca 2024, 09:49


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
Post: 12 kwietnia 2015, 10:04 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 stycznia 2008, 16:58
Posty: 43
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Taka lampka oświetlenia wnętrza ?


Ta lampka to do nieco większego polskiego pojazdu i tylko tam była montowana. Auto w moich rękach i chętnie przygarnę tę lampkę by oryginał wrócił do macierzy...


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 kwietnia 2015, 16:17 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 marca 2014, 21:06
Posty: 112
Lokalizacja: Wrocław
Byłem u Przemka i Magdy :) i jestem pod ogromnym wrażeniem. Dziękuję Wam za miłą gościnę i opowieści, których z przyjemnością wysłuchałem. Oczywiście zapraszam do siebie :) Kawa pyszna :) Chyba zacznę taką robić :)
Po tej wizycie nie mam już wątpliwości. Nysę odrestauruję na oryginał, włącznie z działającą chłodziarką. Aktualnie szukam katalogu części.
Co do lampki, to jest do autobusu SAN :) Chętnie ją wymienię na coś.

Po tej, jakże miłej wizycie, jestem bardzo pozytywnie nastawiony do renowacji. Napiszcie od czego najlepiej zacząć ?

_________________
Pozdrawiam
Marek

Kupię Nysę N 59


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 kwietnia 2015, 21:20 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Najlepiej zacząć od zebrania maksimum dokumentacji i brakujących elementów.

Zrób solidną inwentaryzację tego jaki jest stan "zero" czyli na dziś. Jestem praktycznie pewien, że wszyscy forumowicze będą Tobie kibicować i pomagać czy to radą, czy pomocą w zdobywaniu elementów oraz dokumentacji źródłowej.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 kwietnia 2015, 06:08 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 marca 2014, 21:06
Posty: 112
Lokalizacja: Wrocław
motonita pisze:
i znowu nieswiadomy zakup kupki złomu okazuje się perłą do korony :)


Powiem Wam, że nawet nie pojechałem jej oglądać, tylko zobaczyłem to co na zdjęciach. Facet uczciwie powiedział, że auto jest w fatalnym stanie. Od początku byłem zdecydowany na kupno Nysy N59 lub 501 w stanie zupełnie dla mnie obojętnym, dlatego, że nie liczyłem na to, że kupię jakiś dobry egzemplarz, nie rujnujący mojej kieszeni. Z drugiej strony, nie pojechałem po nią, bo to było ode mnie prawie 500 km. Wszystko załatwiłem przez tel, łącznie z zapłaceniem za auto, którego dokonał w moim imieniu przewoźnik.

_________________
Pozdrawiam
Marek

Kupię Nysę N 59


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 kwietnia 2015, 08:07 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 marca 2015, 10:40
Posty: 79
i koszt transportu większy od ceny za pojazd??


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 kwietnia 2015, 08:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 marca 2014, 21:06
Posty: 112
Lokalizacja: Wrocław
Koszt transportu to 600 zł

Remont oficjalnie rozpoczęty. Zdjęcia przed i po rozbiórce.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
Pozdrawiam
Marek

Kupię Nysę N 59


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 kwietnia 2015, 09:14 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 czerwca 2012, 07:51
Posty: 131
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiem że może to mało budujące będzie, ale dla mnie stan, patrząc tylko na te zdjęcia, jest delikatnie mówiąc zły. Może w życiu nie wyremontowałem setki aut, ale parę się trafiło. W tym przypadku nawet nie wiedział bym za co się zabrać. Trzymam kciuki za projekt, i chętnie będę zaglądał do tematu. Podziwiam takich ludzi, naprawdę. Nie sztuka kupić za trylion złotych auto i tylko przetrzeć ściereczką i jazda. To się nazywa prawdziwy duch pasjonata. Oby tylko zapału starczyło, czego życze z całego serca i z sympatii do tych aut.
Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 kwietnia 2015, 09:33 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Super! Byle do przodu :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 kwietnia 2015, 14:20 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 marca 2014, 21:06
Posty: 112
Lokalizacja: Wrocław
Własnie rozebrałem przód. To znaczy szoferkę, drzwi i trochę detali, które jakoś wydłubałem. Praktycznie bez szlifierki nie mam co tam robić. Każdą śrubę odcinam. W tej sytuacji pojawił się kłopot. Okazuje się, że Nysę będę musiał zbudować od nowa ... Powoli zastanawiam się, czy warto ?

_________________
Pozdrawiam
Marek

Kupię Nysę N 59


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 kwietnia 2015, 14:46 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
W takich sytuacjach dobrym pomysłem jest zostawić wszystko jak jest i użyć piaskarki. Zobaczysz na czym stoisz - zawsze można szkiełkować - delikatniej. Firmy mogą ci auto za kilka stówek wypolerować na błysk. Później rozpatrywać czy da się coś z tym zrobić.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 kwietnia 2015, 14:49 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Ale kiedy od razu widać, że jedynym sposobem napawy jest wymiana, a to, co widać, jest tylko informacją kształtu...? 8) :wink:

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 kwietnia 2015, 15:07 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 marca 2010, 17:27
Posty: 775
Lokalizacja: Nysowo
tu jest druga na części może służyć jako dawca
http://otomoto.pl/nysa-seria-500-501-C36658123.html

_________________
Predom Dezamet


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 kwietnia 2015, 15:53 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Mars pisze:
Własnie rozebrałem przód. To znaczy szoferkę, drzwi i trochę detali, które jakoś wydłubałem. Praktycznie bez szlifierki nie mam co tam robić. Każdą śrubę odcinam. W tej sytuacji pojawił się kłopot. Okazuje się, że Nysę będę musiał zbudować od nowa ... Powoli zastanawiam się, czy warto ?


Wiesz... warto to pojęcie względne. Jeśli chodzi o aspekt ekonomiczny, to remont samochodu w 90% przypadków jest nieopłacalny.
A jednak ludzie to robią.
Bo jest pasja, jest chęć ocalenia przed złomowiskiem kawałka historii motoryzacji, bo ludzie mają swoje fanaberie ;)
Większość ludzi tutaj remontuje swoje wraki i dopieszcza perełki, bo są pasjonatami. Z jakiegoś, nikomu niewiadomego powodu, "jarają" się Nysami, Żukami, Tarpanami ,etc.. i robią wszystko, żeby je przywrócić do życia.
To oczywiście proces niełatwy i kosztowny. Trzeba mieć tego świadomość, ale warto sobie wyznaczyć pewny plan działania, zrobić "ocenę" sytuacji, na chłodno, taką kalkulację, czasu, umiejętności, funduszy. Nic na siłę, ale nie ma też co dramatyzować i się poddawać. Sam to musisz ocenić i znaleźć "złoty środek".

Ale na koniec mogę tylko napisać, że jeśli doszedłbyś do wniosku,że nie podołasz, to tylko jej nie sprzedawaj na złom! :mrgreen:

A ja wciąż trzymam kciuki, że może jednak dasz radę :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 kwietnia 2015, 19:57 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 marca 2014, 21:06
Posty: 112
Lokalizacja: Wrocław
Miałem kilka godzin na zastanowienie. Naprawię ją, chociaż będzie to kosztowało bardzo dużo pracy i pieniędzy. Zależy mi na tym podobnie jak Wam, na ratowaniu tych ocalałych jeszcze perełek. Muszę wszystko poukładać. Plan działania w tym wypadku jest konieczny. Czego się nie dotknę, to się sypie. Potrzebuję mnóstwo blach, profili, wzmocnień i wszystkiego z czego można odtworzyć budę. Jeśli macie cokolwiek, czym moglibyście się podzielić, to będę bardzo wdzięczny. Jeśli możecie coś odstąpić z oblachowania, to chętnie kupię.


Czytałem temat Nysy 501 Wiesława. Jako że moja Nysa wymaga bardzo wiele ode mnie, to napiszcie mi proszę, czy i które elementy oblachowania z Nysy 521 i 522 będą pasowały do mojej ? Mogą to być fragmenty tego oblachowania.

_________________
Pozdrawiam
Marek

Kupię Nysę N 59


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 kwietnia 2015, 07:13 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Długi bok (lewy)... drzwi chyba też się nieco różnią, stopnie kabiny i tylne naroża musiałbyś przerabiać, ale jakoś podpasujesz, poza tym chyba nic...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 100 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net