Dzisiaj jest 23 sierpnia 2019, 15:57


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Post: 06 stycznia 2016, 19:06 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 listopada 2015, 19:26
Posty: 22
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: Nysa 522 1986
Pękniety wał zrobił zadyme w bloku ;D raczej
Silnik juz znalazlem oddam do szlifu blok pierscienie mi dorobią głowice do rege wszystkie uszczelki juz mam kupione myśle w nastepnym tygodniu zakończyc robote z ramą juz i bude sobie przewięść ale jeszcze nie wiem jak haha


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 stycznia 2016, 11:26 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1778
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
EmefCars pisze:
Pękniety wał zrobił zadyme w bloku ;D raczej
Silnik juz znalazlem oddam do szlifu blok pierscienie mi dorobią głowice do rege wszystkie uszczelki juz mam kupione myśle w nastepnym tygodniu zakończyc robote z ramą juz i bude sobie przewięść ale jeszcze nie wiem jak haha


A po co dorabiać,jak gotowe i lepsze niż ori można dostać:
http://www.pierscienietlokowe.com.pl/kontakt.php

ja u niego od lat kupuję, polecam przeróbkę na 3 pierścienie(górny baryłkowy chrom ze skosem RBIF, drugi noskowy NS, trzeci chromowany olejowy ze sprężyną OE), silnik kreci się bez oporów.
jak ci robią głowicę, niech frezem 75st powiekszą ci wewnetrzne średnice gniazd zaworowych o 0,5mm wydechy i 0,8-1mm ssania.No i żeby gumki załozyli na wszystkie zawory, nie tylko na ssące jak w książce.
Sprawdź, czy gniazda zaworowe nie wystają do kanału, lub odwrotnie-kanał zasłania gniazdo, podobnie czy kolektory pasują kanałami do głowicy. trochę pracy dremelem i auto robi się zywsze nie do poznania. Warto to zrobić jak masz już silnik rozbabrany, jak coś pisz na priv.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 stycznia 2016, 09:11 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 listopada 2015, 19:26
Posty: 22
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: Nysa 522 1986
No wiec rama przewieziona spowrotem przed poludniem grube ubranie 5 par rękawiczek i jazda planuje dziś położyć budę na ramę i przewiesc na warsztat co z tego wyjdzie zobaczymy :d


Załączniki:
20160116_195916_resized.jpg
20160116_195916_resized.jpg [ 877.48 KiB | Przeglądany 1707 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 stycznia 2016, 20:04 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4827
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Nie lepiej Ci najpierw silnik zapakować na tą ramę? Potem będziesz miał więcej zabawy, teraz masz wszystko na wierzchu.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 stycznia 2016, 19:16 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1778
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
nie pakuj budy zanim silnika nie wsadzisz. dołozysz sobie 4x wiecej roboty

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lutego 2016, 12:36 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 listopada 2015, 19:26
Posty: 22
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: Nysa 522 1986
Dawno mnie tu nie było.Blacharka praktycznie gotowa :) teraz najgorsze wyprowadzenie tego . Ale damy rade dziś będę chciał epoksydem przemalowac i w następnym tygodniu zacząć szpachlowac.


Załączniki:
20160206_154643_resized.jpg
20160206_154643_resized.jpg [ 1.05 MiB | Przeglądany 1549 razy ]
20160206_154649_resized.jpg
20160206_154649_resized.jpg [ 1.06 MiB | Przeglądany 1549 razy ]
20160206_154657_resized.jpg
20160206_154657_resized.jpg [ 894.85 KiB | Przeglądany 1549 razy ]
20160206_154702_resized.jpg
20160206_154702_resized.jpg [ 885.27 KiB | Przeglądany 1549 razy ]
20160206_154710_resized.jpg
20160206_154710_resized.jpg [ 813.44 KiB | Przeglądany 1549 razy ]
20160206_154719_resized.jpg
20160206_154719_resized.jpg [ 986.6 KiB | Przeglądany 1549 razy ]
20160206_154726_resized.jpg
20160206_154726_resized.jpg [ 881.1 KiB | Przeglądany 1549 razy ]
20160206_154730_resized.jpg
20160206_154730_resized.jpg [ 566.47 KiB | Przeglądany 1549 razy ]
20160206_154738_resized.jpg
20160206_154738_resized.jpg [ 709.48 KiB | Przeglądany 1549 razy ]
20160206_154747_resized.jpg
20160206_154747_resized.jpg [ 683.39 KiB | Przeglądany 1549 razy ]
20160206_154753_resized.jpg
20160206_154753_resized.jpg [ 911 KiB | Przeglądany 1549 razy ]
20160206_154805_resized.jpg
20160206_154805_resized.jpg [ 864.83 KiB | Przeglądany 1549 razy ]
20160206_154813_resized.jpg
20160206_154813_resized.jpg [ 1019.35 KiB | Przeglądany 1549 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lutego 2016, 20:10 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2663
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Podstawy ramion wycieraczek (i ten spryskiwacz) tak zostawiasz, czy ktoś zapomniał wyjąć?

Górna krawędź podszybia z przodu - jakby to tak zostawić, to najdalej za 2 lata masz rdzę wyłażącą spod uszczelki szyby... (z profilu zamknietego za podszybiem, pod deską).
Mnóstwo pracy Cię jeszcze czeka, żeby tu ogarnąć profile i wewnętrzne powierzchnie, żeby "ryżą" wyeliminować. A powierzchnie zewnętrzne... auć :wink:

Lewe tylne koło - wykrój nadkola - zostawiasz tak na ostro przejście dolnej krawędzi budy w nadkole?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lutego 2016, 20:41 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 listopada 2015, 19:26
Posty: 22
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: Nysa 522 1986
Nie powiedziałem ze skonczylem ,wiem ze mnóstwo jeszcze przedemna ale powoli powoli staram się robić a dziś musiałem prysnąć żeby taki rudy nalot się nie robił ;)


Załączniki:
20160207_150235_resized.jpg
20160207_150235_resized.jpg [ 868.57 KiB | Przeglądany 1518 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 lutego 2016, 21:04 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 listopada 2015, 19:14
Posty: 121
Lokalizacja: Wierzbna/Świdnica
Pamiętaj o przeszlifowaniu epoksydu przed nakładaniem szpachli no chyba że zdążysz przed upływem 12 godzin,a z tego co widzę to szpachli pójdzie tam sporo.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 lutego 2016, 09:00 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2802
Lokalizacja: EU
o kurcze :) tempo masz w remoncie , ale blacharka niejest dokladna , to znaczy te ten pas przedni gdzie sa otwory na wycieraczki , niewyrówna sie nawet gruba iloscia szpachli , zawsze w blacharce jest podstawa robic tak zeby najmniej uzywac szpachli , wiadomo ze troche szpachli zawsze potrzebne , ja kiedys jak robilem blacharke to we wszystkich dzwiach w dolnej czesci robilem wstawki , bo niemialem ochoty dopasowywac nowych dzwi :wink: minelo 13 lat od remontu i w 2015 robilem na zewnatrz poprawki i caly lakier na nowo, bo wtedy tez za szybko to zrobione bylo i niedokladnie :wink: lepiej pracowac z nowymi czesciami blacharskimi , tanio sie tych czesci niedostanie :? ale poszczególne czesci jest lepiej wymienic kompletnie.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lutego 2016, 22:46 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 listopada 2015, 19:26
Posty: 22
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: Nysa 522 1986
Silnik narescie kupiłem :)) niby pochodzi z warszawy ale patrząc na niego i na mojego różni się tylko pompą olejowa . I ma inny gaźnik
Silnik kupiłem odziwo od kolegi z forum ;) który żuczka remontuje.
To teraz pomału zaczynam remontować silnik ;)


Załączniki:
20160219_214506_resized.jpg
20160219_214506_resized.jpg [ 851.5 KiB | Przeglądany 1410 razy ]
20160219_214458_resized.jpg
20160219_214458_resized.jpg [ 853.11 KiB | Przeglądany 1410 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lutego 2016, 23:14 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 648
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Panowie z burderlówki, :) jak tam silnik z Zatora? Dajcie znać czy się do czegokolwiek nadał.

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lutego 2016, 19:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1778
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
i filtr oleju inny oraz odma otwarta. warsiawka na bank albo bardzo smutny luk

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lutego 2016, 19:43 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 648
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Strucelsw pisze:
i filtr oleju inny oraz odma otwarta. warsiawka na bank albo bardzo smutny luk


Strucelsw, trop dobry - własnymi ręcami wyciągałem go z Warszawki.
Mam nadzieje, że nada się na coś więcej niż tylko surowce wtórne...

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 lutego 2016, 20:12 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 listopada 2015, 19:26
Posty: 22
Lokalizacja: Sosnowiec
Pojazd: Nysa 522 1986
Niestety silnik został przeznaczony na części .Silnik był tulwjowany i juz był 4 szlif .Wal był w dobrym stanie przepolerowanie go wystarczy oraz korby z niego pójdą bo w moim silniku nie bylo mostków od korb. Glowice mam do odbioru we wtorek .
szlif wału ma być na środę i w środę będę znał dokładne wymiary wiec odrazę zamówie panewki i pod koniec tygodnia może go złoże najgorzej obawiam się tych sznurowek uszczelniaczy wału ;dd
I mam takie pytanie bo w silniku który był w Nysie był gaźnik dwu gardzielowy a w tym co kupiłem od kolegi z forum jedno gatdzielowy jakiś czechoslowacki i teraz pytanie będzie lepszy ?? :d


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net