Forum Miłośników Polskich Dostawczaków http://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
nysa 522 ciekawy projekt http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=1&t=3033 |
Strona 3 z 4 |
Autor: | EmefCars [ 06 stycznia 2016, 19:06 ] |
Tytuł: | Re: nysa 522 ciekawy projekt |
Pękniety wał zrobił zadyme w bloku ;D raczej Silnik juz znalazlem oddam do szlifu blok pierscienie mi dorobią głowice do rege wszystkie uszczelki juz mam kupione myśle w nastepnym tygodniu zakończyc robote z ramą juz i bude sobie przewięść ale jeszcze nie wiem jak haha |
Autor: | Strucelsw [ 07 stycznia 2016, 11:26 ] |
Tytuł: | Re: nysa 522 ciekawy projekt |
EmefCars pisze: Pękniety wał zrobił zadyme w bloku ;D raczej Silnik juz znalazlem oddam do szlifu blok pierscienie mi dorobią głowice do rege wszystkie uszczelki juz mam kupione myśle w nastepnym tygodniu zakończyc robote z ramą juz i bude sobie przewięść ale jeszcze nie wiem jak haha A po co dorabiać,jak gotowe i lepsze niż ori można dostać: http://www.pierscienietlokowe.com.pl/kontakt.php ja u niego od lat kupuję, polecam przeróbkę na 3 pierścienie(górny baryłkowy chrom ze skosem RBIF, drugi noskowy NS, trzeci chromowany olejowy ze sprężyną OE), silnik kreci się bez oporów. jak ci robią głowicę, niech frezem 75st powiekszą ci wewnetrzne średnice gniazd zaworowych o 0,5mm wydechy i 0,8-1mm ssania.No i żeby gumki załozyli na wszystkie zawory, nie tylko na ssące jak w książce. Sprawdź, czy gniazda zaworowe nie wystają do kanału, lub odwrotnie-kanał zasłania gniazdo, podobnie czy kolektory pasują kanałami do głowicy. trochę pracy dremelem i auto robi się zywsze nie do poznania. Warto to zrobić jak masz już silnik rozbabrany, jak coś pisz na priv. |
Autor: | Marian [ 17 stycznia 2016, 20:04 ] |
Tytuł: | Re: nysa 522 ciekawy projekt |
Nie lepiej Ci najpierw silnik zapakować na tą ramę? Potem będziesz miał więcej zabawy, teraz masz wszystko na wierzchu. |
Autor: | Strucelsw [ 18 stycznia 2016, 19:16 ] |
Tytuł: | Re: nysa 522 ciekawy projekt |
nie pakuj budy zanim silnika nie wsadzisz. dołozysz sobie 4x wiecej roboty |
Autor: | EmefCars [ 07 lutego 2016, 12:36 ] | ||||||||||||||
Tytuł: | Re: nysa 522 ciekawy projekt | ||||||||||||||
Dawno mnie tu nie było.Blacharka praktycznie gotowa teraz najgorsze wyprowadzenie tego . Ale damy rade dziś będę chciał epoksydem przemalowac i w następnym tygodniu zacząć szpachlowac.
|
Autor: | Dziwny Mag [ 07 lutego 2016, 20:10 ] |
Tytuł: | Re: nysa 522 ciekawy projekt |
Podstawy ramion wycieraczek (i ten spryskiwacz) tak zostawiasz, czy ktoś zapomniał wyjąć? Górna krawędź podszybia z przodu - jakby to tak zostawić, to najdalej za 2 lata masz rdzę wyłażącą spod uszczelki szyby... (z profilu zamknietego za podszybiem, pod deską). Mnóstwo pracy Cię jeszcze czeka, żeby tu ogarnąć profile i wewnętrzne powierzchnie, żeby "ryżą" wyeliminować. A powierzchnie zewnętrzne... auć Lewe tylne koło - wykrój nadkola - zostawiasz tak na ostro przejście dolnej krawędzi budy w nadkole? |
Autor: | EmefCars [ 07 lutego 2016, 20:41 ] | ||
Tytuł: | Re: nysa 522 ciekawy projekt | ||
Nie powiedziałem ze skonczylem ,wiem ze mnóstwo jeszcze przedemna ale powoli powoli staram się robić a dziś musiałem prysnąć żeby taki rudy nalot się nie robił
|
Autor: | Bartosz [ 07 lutego 2016, 21:04 ] |
Tytuł: | Re: nysa 522 ciekawy projekt |
Pamiętaj o przeszlifowaniu epoksydu przed nakładaniem szpachli no chyba że zdążysz przed upływem 12 godzin,a z tego co widzę to szpachli pójdzie tam sporo. |
Autor: | nysanek [ 08 lutego 2016, 09:00 ] |
Tytuł: | Re: nysa 522 ciekawy projekt |
o kurcze tempo masz w remoncie , ale blacharka niejest dokladna , to znaczy te ten pas przedni gdzie sa otwory na wycieraczki , niewyrówna sie nawet gruba iloscia szpachli , zawsze w blacharce jest podstawa robic tak zeby najmniej uzywac szpachli , wiadomo ze troche szpachli zawsze potrzebne , ja kiedys jak robilem blacharke to we wszystkich dzwiach w dolnej czesci robilem wstawki , bo niemialem ochoty dopasowywac nowych dzwi minelo 13 lat od remontu i w 2015 robilem na zewnatrz poprawki i caly lakier na nowo, bo wtedy tez za szybko to zrobione bylo i niedokladnie lepiej pracowac z nowymi czesciami blacharskimi , tanio sie tych czesci niedostanie ale poszczególne czesci jest lepiej wymienic kompletnie. |
Autor: | EmefCars [ 19 lutego 2016, 22:46 ] | |||
Tytuł: | Re: nysa 522 ciekawy projekt | |||
Silnik narescie kupiłem ) niby pochodzi z warszawy ale patrząc na niego i na mojego różni się tylko pompą olejowa . I ma inny gaźnik Silnik kupiłem odziwo od kolegi z forum który żuczka remontuje. To teraz pomału zaczynam remontować silnik
|
Autor: | Drewniany [ 19 lutego 2016, 23:14 ] |
Tytuł: | Re: nysa 522 ciekawy projekt |
Panowie z burderlówki, jak tam silnik z Zatora? Dajcie znać czy się do czegokolwiek nadał. |
Autor: | Strucelsw [ 21 lutego 2016, 19:15 ] |
Tytuł: | Re: nysa 522 ciekawy projekt |
i filtr oleju inny oraz odma otwarta. warsiawka na bank albo bardzo smutny luk |
Autor: | Drewniany [ 21 lutego 2016, 19:43 ] |
Tytuł: | Re: nysa 522 ciekawy projekt |
Strucelsw pisze: i filtr oleju inny oraz odma otwarta. warsiawka na bank albo bardzo smutny luk Strucelsw, trop dobry - własnymi ręcami wyciągałem go z Warszawki. Mam nadzieje, że nada się na coś więcej niż tylko surowce wtórne... |
Autor: | EmefCars [ 25 lutego 2016, 20:12 ] |
Tytuł: | Re: nysa 522 ciekawy projekt |
Niestety silnik został przeznaczony na części .Silnik był tulwjowany i juz był 4 szlif .Wal był w dobrym stanie przepolerowanie go wystarczy oraz korby z niego pójdą bo w moim silniku nie bylo mostków od korb. Glowice mam do odbioru we wtorek . szlif wału ma być na środę i w środę będę znał dokładne wymiary wiec odrazę zamówie panewki i pod koniec tygodnia może go złoże najgorzej obawiam się tych sznurowek uszczelniaczy wału ;dd I mam takie pytanie bo w silniku który był w Nysie był gaźnik dwu gardzielowy a w tym co kupiłem od kolegi z forum jedno gatdzielowy jakiś czechoslowacki i teraz pytanie będzie lepszy ?? :d |
Strona 3 z 4 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |