Dzisiaj jest 24 sierpnia 2019, 00:31


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Post: 12 kwietnia 2016, 21:47 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 marca 2016, 19:34
Posty: 35
Lokalizacja:
Pojazd: Nysa 522/5 Towos 1990
Witajcie!

Przywitanie już było, teraz parę słów o aucie. Jest to Towos z 1990r zarejestrowany na 7 osób. Fabrycznie miał tylko dwa fotele i żadnego miejsca do montowania pozostałych. Skrzynia biegów 3, gaźnik Ikov, podwójne zamki w drzwiach (coś ala bankowóz), licznik nowego typu. Podobno miał być to eksport do ZSRR, ale przez zmiany polityczne do tego nie doszło.

Jestem trzecim właścicielem, od początku w rodzinie. Zakupiona w 1991r jako nowa bez gwarancji na perforację w firmie Duris-Jędrasik w Łodzi. pierwsze 10 lat służyła w rodzinnym biznesie. Przy około 110kkm sprzedana "w rodzinie" do pracy w gospodarstwie rolnym. Bardzo szybko po tym stanął silnik, pękł wałek rozrządu. Po kapitalnym remoncie zrobione do dziś ~15kkm. W ruchu drogowym do 2008r. Później użytkowana tylko okazjonalnie (do odpalania ciągników w zimę i przejazdów blisko domu) . Od 2013r. w moim władaniu. Przez pierwsze dwa lata działo się niewiele, prostowanie dokumentów, kompletowanie części. Akcje przewidziane na ten rok.

Parę zdjęć:


Załączniki:
IMAG0007.jpg
IMAG0007.jpg [ 648.06 KiB | Przeglądany 2152 razy ]
IMAG0006.jpg
IMAG0006.jpg [ 558.98 KiB | Przeglądany 2152 razy ]
IMAG0005.jpg
IMAG0005.jpg [ 847.72 KiB | Przeglądany 2152 razy ]
IMAG0004.jpg
IMAG0004.jpg [ 760.81 KiB | Przeglądany 2152 razy ]
IMAG0003.jpg
IMAG0003.jpg [ 867.65 KiB | Przeglądany 2152 razy ]
IMAG0002.jpg
IMAG0002.jpg [ 743.43 KiB | Przeglądany 2152 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 kwietnia 2016, 22:28 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 marca 2016, 19:34
Posty: 35
Lokalizacja:
Pojazd: Nysa 522/5 Towos 1990
Aktualnie Nyska rozebrana, na dniach rozpoczęcie spawania z tego co mam. Do lipca (mam nadzieję) będzie polakierowana.

Poza tym z tematów innych: podwieszane pedały Lublin, skrzynia V biegów Tczew (już na finiszu, da się dość łatwo zgrać z S-21), most nowy typ Żuk (już kupiłem), hamulce tarczowe Lublin, elektroniczny zapłon. Będę też dłubał w silniku, ale to jeszcze dalsze plany.

Na razie tyle, zdjęcia i opis w miarę postępu prac.


Załączniki:
IMG_20160326_145056.jpg
IMG_20160326_145056.jpg [ 234.26 KiB | Przeglądany 2148 razy ]
IMG_20160326_122420.jpg
IMG_20160326_122420.jpg [ 313.93 KiB | Przeglądany 2148 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 kwietnia 2016, 09:03 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 marca 2016, 22:10
Posty: 306
Lokalizacja: opolskie
Pojazd: żuk a 156 b
Pięknie! Działaj działaj :)

_________________
W pogoni dzisiejszego świata, warto pamiętać, co jest naszą przeszłością...

Samochód żuk-Zepsuje się-rozbierzesz-naprawisz-złożysz-jedziesz-kapiszi?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 kwietnia 2016, 16:16 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1778
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
super warunki do pracy

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 sierpnia 2016, 07:53 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 marca 2016, 19:34
Posty: 35
Lokalizacja:
Pojazd: Nysa 522/5 Towos 1990
Długa cisza na forum, spowodowana brakiem czasu na pisanie. Ale z autkiem trochę się działo.

Podłoga skończona, konstrukcja nadwozia na finiszu, kończę w tym tygodniu przednią część.
W przyszłym tygodniu konstrukcja idzie na piaskowanie.


Załączniki:
IMG_20160727_203212.jpg
IMG_20160727_203212.jpg [ 1.05 MiB | Przeglądany 1922 razy ]
IMG_20160726_212533.jpg
IMG_20160726_212533.jpg [ 1.04 MiB | Przeglądany 1922 razy ]
IMG_20160724_193820.jpg
IMG_20160724_193820.jpg [ 1.02 MiB | Przeglądany 1922 razy ]
IMG_20160724_193805.jpg
IMG_20160724_193805.jpg [ 884.12 KiB | Przeglądany 1922 razy ]
IMG_20160724_193755.jpg
IMG_20160724_193755.jpg [ 930.37 KiB | Przeglądany 1922 razy ]
IMG_20160724_193735.jpg
IMG_20160724_193735.jpg [ 994.24 KiB | Przeglądany 1922 razy ]
IMG_20160630_225012.jpg
IMG_20160630_225012.jpg [ 972.12 KiB | Przeglądany 1922 razy ]
IMG_20160630_224956.jpg
IMG_20160630_224956.jpg [ 1.03 MiB | Przeglądany 1922 razy ]
IMG_20160630_224948.jpg
IMG_20160630_224948.jpg [ 1.06 MiB | Przeglądany 1922 razy ]
IMG_20160628_225327.jpg
IMG_20160628_225327.jpg [ 1.1 MiB | Przeglądany 1922 razy ]
IMG_20160607_214547.jpg
IMG_20160607_214547.jpg [ 1.01 MiB | Przeglądany 1922 razy ]
IMG_20160607_214542.jpg
IMG_20160607_214542.jpg [ 954.62 KiB | Przeglądany 1922 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 04 sierpnia 2016, 21:21 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2663
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Ale pornografia :mrgreen:
:wink:
Jest konkret :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 listopada 2016, 20:56 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 marca 2016, 19:34
Posty: 35
Lokalizacja:
Pojazd: Nysa 522/5 Towos 1990
Temat ucichł, ale prace trwają....


Załączniki:
Komentarz: pakowanie do piaskowania...
IMG_20160819_150604.jpg
IMG_20160819_150604.jpg [ 1.1 MiB | Przeglądany 1658 razy ]
IMG_20160819_150612.jpg
IMG_20160819_150612.jpg [ 1.04 MiB | Przeglądany 1658 razy ]
IMG_20160819_150628.jpg
IMG_20160819_150628.jpg [ 1023.99 KiB | Przeglądany 1658 razy ]
Komentarz: ... i po piaskowaniu
IMG_20160823_162416.jpg
IMG_20160823_162416.jpg [ 1.17 MiB | Przeglądany 1658 razy ]
IMG_20160823_162423.jpg
IMG_20160823_162423.jpg [ 1.13 MiB | Przeglądany 1658 razy ]
Komentarz: rama po śrutowaniu i w podkładzie epoksydowym
IMG_20161016_195203.jpg
IMG_20161016_195203.jpg [ 897.24 KiB | Przeglądany 1658 razy ]
IMG_20161016_195213.jpg
IMG_20161016_195213.jpg [ 993.87 KiB | Przeglądany 1658 razy ]
Komentarz: trafił się ładny zderzak ;)
IMG_20161026_212322.jpg
IMG_20161026_212322.jpg [ 769.74 KiB | Przeglądany 1658 razy ]
IMG_20161108_203949.jpg
IMG_20161108_203949.jpg [ 834.99 KiB | Przeglądany 1658 razy ]
IMG_20161112_200646.jpg
IMG_20161112_200646.jpg [ 1000.62 KiB | Przeglądany 1658 razy ]
IMG_20161112_200701.jpg
IMG_20161112_200701.jpg [ 850.49 KiB | Przeglądany 1658 razy ]
IMG_20161112_215528.jpg
IMG_20161112_215528.jpg [ 899.37 KiB | Przeglądany 1658 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 listopada 2016, 21:02 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4827
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
No no, "obdarta ze skóry" dostaje nową skórę :) Ciekaw jestem, jak to wyjdzie, czekam na dalszą relację! :)

Jak wycinałeś otwory okienne?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 listopada 2016, 21:35 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 marca 2016, 19:34
Posty: 35
Lokalizacja:
Pojazd: Nysa 522/5 Towos 1990
Marian pisze:
Jak wycinałeś otwory okienne?


laserem ;)
Całe poszycia boczne są wykonane z blachy #1mm ocynk wyciętej na ploterze laserowym. Musiałem całe boki dokładnie pomierzyć i przerysować w AutoCadzie.

Marian pisze:
Ciekaw jestem, jak to wyjdzie, czekam na dalszą relację! :)


Sam też jestem ciekawy, na początku zakładałem, że projekt będzie mniej inwazyjny. A tu taka budowa...

Akcja reanimacja trwa, zdjecia nie są już super aktualne. Niebawem powklejam coś więcej.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 listopada 2016, 22:13 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1778
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
szacunek

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 grudnia 2016, 04:01 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 985
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Udostępnij potem rysunki boków dla potomych ;)

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 grudnia 2016, 20:58 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 października 2012, 20:10
Posty: 85
Lokalizacja: Warszawa
U mnie nawet szkielet muszę odtworzyć. śledzę z zainteresowaniem remont twojej Nysy i muszę przyznać, że podobnie jak u mnie jest absolutnie pozbawiony jakiejkolwiek sensu.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 07 grudnia 2016, 17:18 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1778
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
jest sens- będzie tutorial "jak samemu zrobić nyskę" i ew. zestawy do samodzielnego montażu;)

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 grudnia 2016, 21:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2802
Lokalizacja: EU
szykuje sie replica nysy 1:1 , mala ilosc zostanie wyprodukowana w 2017 8) :mrgreen:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 grudnia 2016, 23:49 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 stycznia 2016, 22:33
Posty: 108
Lokalizacja: Żabia Wola - Bartoszówka
Pojazd: Żuk A15 1969
Szacunek. Robota od podstaw, jak, albo lepiej niż w Fabryce. Do zobaczenia w trasie :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net