Dzisiaj jest 28 marca 2024, 14:11


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Post: 11 grudnia 2016, 11:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
no, fabryka nie cynkowała i nie wycinała na cnc:)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 grudnia 2016, 16:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 marca 2016, 19:34
Posty: 35
Lokalizacja:
Pojazd: Nysa 522/5 Towos 1990
Macie rację, chyba poproszę moderatora o zmianę tematu na "Sam buduję samochód Nysa 522" ;)

W razie, gdybyś jednak nie poprosił i wolał dotychczasową nazwę tematu, skrobnij na pw :mrgreen: - pozdr! / Dziwny Mag


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 grudnia 2016, 23:44 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 stycznia 2016, 22:33
Posty: 147
Lokalizacja: Żabia Wola - Bartoszówka
Pojazd: Żuk A15 1969
Jestem pod wrażeniem. Aż mnie wygoniło do garażu :) Jakie malowanie będzie wiesz już?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 grudnia 2016, 11:10 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
haha, tytuł zmieniony!

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 grudnia 2016, 15:19 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 grudnia 2014, 17:51
Posty: 434
Lokalizacja: gdynia
Super, co bedziesz kładł na ten ocynk. Podobno na nie wysezonowany nie trzyma

_________________
Fiat 126p 97”
Nissan Cherry 83”
Fiat 126p i 125p 82”
Fiat 126p 77”
Niewiadow n126 75”
Trabanta 601 72”
Wsk 125 58”


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 grudnia 2016, 11:15 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Jakoś fabryki dają radę na ocynk malować i nawet na aluminium ;) - ale w nich to zazwyczaj jako podkład to idzie kąpiel w kataforezie.

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 grudnia 2016, 20:25 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 grudnia 2016, 08:08
Posty: 33
Lokalizacja: Tłuchowo
Pojazd: Żuk
Szacunek za taką robotę :D czekam na dalsze prace bo jest na co patrzeć :)

_________________
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 grudnia 2016, 10:03 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 marca 2016, 19:34
Posty: 35
Lokalizacja:
Pojazd: Nysa 522/5 Towos 1990
Dziękuję moderatorowi za zmianę tematu ;)

Kolor będzie biały, ale inny niż w oryginale.
Co do adhezji do ocynku- z blachami nie ma problemów, są odgazowane i sezonowane. Są dodatkowo specjalne środki pasywujące, np. Novol Extra 715. Na to świetnie przylegający podkład epoksydowy i po krzyku.

Kolejne fotki wkleję w styczniu, będzie wtedy spasowany przód nadwozia (mam nadzieję z drzwiami).


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 grudnia 2016, 23:02 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 marca 2016, 19:34
Posty: 35
Lokalizacja:
Pojazd: Nysa 522/5 Towos 1990
POMOCY!

Chcąc zmodyfikować nieco podłogę pod stopami kierowcy przekombinowałem. Miałem pomysł, aby podłoga nie była rozkręcalna, bo w mojej ocenie to same kłopoty. Ale zupełnie zapomniałem o aparacie zapłonowym- chyba nie da się go zdemontować bez zdjęcia kawałka podłogi? Jestem tego prawie pewien, ale czy może to ktoś zweryfikować?

Sprawa kolejna- czy może ktoś życzliwy zmierzyć jak wysoko od ramy wystaje aparat zapłonowy? nie mam tego jak aktualnie zmierzyć. Generalnie chodzi mi o takie orientacyjne wymiary jak na załaczonym szkicu (przepraszam za kiepską jakość).

Z góry dziękuje ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 grudnia 2016, 23:04 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Nie ma możliwości wyjęcia aparatu zapłonowego bez wyjęcia tej części podłogi.
Nie kombinuj ;) Ktoś kiedyś coś wymyślił nie bez powodu. Jedynie możesz pomyśleć nad udoskonaleniem otwierania i zamykania tej podłogi, ale nie zaspawuj jej, bo potem będziesz miał problem.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 grudnia 2016, 23:05 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 marca 2016, 19:34
Posty: 35
Lokalizacja:
Pojazd: Nysa 522/5 Towos 1990
Foto


Załączniki:
nysa aparat.jpg
nysa aparat.jpg [ 90.03 KiB | Przeglądany 7764 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 grudnia 2016, 23:07 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 marca 2016, 19:34
Posty: 35
Lokalizacja:
Pojazd: Nysa 522/5 Towos 1990
Marian pisze:
Nie kombinuj ;)


Za późno. Ale spoko, zrobię otwór rewizyjny, tylko muszę wiedzieć w którym miejscu.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 grudnia 2016, 23:41 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Nigdy nie jest za późno ;) To akurat jest w takim miejscu, że kątówką i spawarą zawsze podejdziesz, tylko potem dokładnie i dobrze to zabezpieczyć. Wymiarów Ci teraz nie podam... Jak będę przy Nysie przed nowym rokiem to spróbuję Ci to obmierzyć, ale mówię Ci - Wytnij dziurę, jak w oryginale, a blachę podklej gumą i zrób mocowania na jakieś śruby radełkowane jeśli nie chcesz oryginalnego patentu.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 grudnia 2016, 13:27 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 listopada 2016, 16:04
Posty: 48
Pojazd: Andoria Lublin 3
Przy takim nakładzie pracy to lepiej trzymać się oryginału. Wpływa to na wartość auta (zabytkowego), nawet jeśli teraz nie bierzesz pod uwagę jego sprzedaży to warto o tym pomyśleć.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 grudnia 2016, 15:58 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
bez tej blachy ciężko wałek pedałów posmarować czy wymienić i wiele innych rzeczy obsługowo-naprawczych sie komplikuje

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net