Marian15 pisze:
popatrzylem jeszce raz na foty i chyba jednak najbardziej bliska prawdzie jest koncepcja właściciela - chłodnia, przy tych drzwiach bocznych widac, urwane uszczelki, chlodnia te drzwi boczne miala mniejsze, wiec moze ktos wycial reszte i wstawil te nieoryginalne wlasnie drzwi od n59, okna mogl sam wstawiac biorac pod uwage fantazje rozmieszcenia..
A ta nagrzewnice, to tez sobie ktos mogl sam wstawic potem i ta szybke w sciance dorobic
Myśle ze mamy tu do czynienia z czyms a la chlodnia przerobiona na furgon...
PS i pasuje jeden wywietrznik, chlodnie mialy wlasnie jeden wywietrznik
Marian !! uszczelki drzwi od ,,lodówki,, były mniejsze niz te z normalnych modeli . masz foto i znajdz coś co je łączy, poza tym że to nysy 521
pozdr...
Marian15 pisze:
Dla mnie chlodnia odpada, bo na tylnych drzwiach widac nitowana blache, ktora miala zdaje sie zakryc okino, jesli widac slady po drzwiach suwanych, to dla mnie to jest towos, bo scainka dzialowa mi na nieoryginalna wyglada, a w furgonach zdaje sie nie robili az do sufitu... wiem,m że fabryka robiła na zamowienie, ale to mi nie wygląda na fabryke, ta ścianka.
To że ją poprawił Dziadek Nit nie oznacza zę dany element jest oryginalny . Zaś ścianka jest na 100% oryg .
Nawet gdyby ona faktycznie kiedyś była chłodnią to co z tego ? zostanie taką jaka jest ,bo niemożliwe jest odbudowanie C521 w 100% na oryginał.
Robo fajnie że dzieki tobie sie Nyska uchowa . Masz plany wobec niej ? renowacja czy jazda na codzień taka właśnie pogiętą ?
pozdr...