Dzisiaj jest 29 marca 2024, 02:58


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 277 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 30 grudnia 2009, 23:16 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Mam wydanie Kodeksu Drogowego (te przepisy, które znalazł Flanker), ale wydanie z 1969 roku, z notką "wg stanu prawnego na dzień 1 stycznia 1969 r. " i tam nadal światła asymetryczne są dopuszczone, ale nie wymagane.
Paragraf 174, pkt 2) e) [światła mijania]"mogą być asymetryczne, oświetlające drogę po prawej stronie na większą odległość niż po lewej i nie powinny oślepiać innych użytkowników drogi;"

P.S. Jako ciekawostka -Artykuł z "Motoru" - niestety, nie pamiętam dokładnie z którego - ale na 90% z 1965 roku. Do tego warto zwrócić uwagę, że szkło w reflektorze na zdjęciu wciąż jest symetryczne 8)
http://i95.photobucket.com/albums/l152/ ... 1262212198
http://i95.photobucket.com/albums/l152/ ... 1262212197


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 stycznia 2010, 22:19 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 13 kwietnia 2009, 19:50
Posty: 66
Lokalizacja: Wrocław
Polecam Ci album "AUTO MOTO PRL władcy dróg i poboczy" masz tam bodajze na 188 stronie fotkę wnętrza sanitarki N59 :wink: Nie jest za duża ale lepszej nie widziałem. Na końcu jest zreszta napisane skąd jest ta fota więc jak coś to wiadomo gdzie szukać większego rozmiaru.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Nysa N59 1961r
Post: 24 października 2010, 14:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 30 czerwca 2009, 10:29
Posty: 162
Witam
:D
Wcześniej opisywałem moją nyskę i pytałem sie o wasze opinie i uwagi gdy miałem problemy. Teraz przyszedł czas na pochwalenie sie przebiegiem prac przy restaurowaniu mojego pojazdu. Od czasu do czasy będę zamieszczał zdjęcia z postępu prac. Nie będą zbyt częste gdyż prace trwają już rok a postęp polega na tym iż w tym miesiącu przestałem rozbierać mój samochód i nastąpił przeskok - zacząłem skręcanie. Myślę iż jeśli tak pójdzie to za dwa lata będę jeździł. Postanowiłem rozpocząć swój cykl od "szkieletu" czyli ramy. Na początek parę zdjęć z remontu ramy.
Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 24 października 2010, 14:38 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Ciesze się, że kolejna N-59 będzie piękniała.Życzę Ci duużo wytrwałości w remoncie i góry gotówki na jego zakończenie :wink:

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 października 2010, 21:28 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 30 czerwca 2009, 10:29
Posty: 162
przepraszam iż nie ma zdjęc. sam nie umiem tego robić. prosiłem o to amadeo (kiedyś wkleił zdjecia na opisie mojej nyski N59) ale teraz niestety sie nie doczekałem.
jeszcze raz przepraszam.na tym koniec. nie będe już próbowac sie nauczyć, to nie ma sensu
pozdrawiam i powodzenia w odnawianiu Nys :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 30 października 2010, 21:37 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 września 2010, 19:26
Posty: 536
Lokalizacja: Sulejów
Pojazd: Pannonia T2 1962
Witaj Wiesiek :D Również cieszę się, że kolejna Nyska doczeka drugiej młodości :) Pozdrawiam!

_________________
Pannonia T2 - 1962


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 31 października 2010, 09:29 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
wiesław pisze:
przepraszam iż nie ma zdjęc. sam nie umiem tego robić. prosiłem o to amadeo (kiedyś wkleił zdjecia na opisie mojej nyski N59) ale teraz niestety sie nie doczekałem.
jeszcze raz przepraszam.na tym koniec. nie będe już próbowac sie nauczyć, to nie ma sensu
pozdrawiam i powodzenia w odnawianiu Nys :D


daj zdjecia na adres nysanek@wp.pl ja to zrobie :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 02 listopada 2010, 18:17 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05 listopada 2010, 21:59 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 30 czerwca 2009, 10:29
Posty: 162
witam
dalsze zdjęcia z renowacji mojej nysy. Po rozbiórce i naprawie rama została wypiaskowana. Dla znawców - na jednym zdjęciu widać różnicę w ramach Nysy N-59 w porównaniu z późniejszymi ramami :?
pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 06 listopada 2010, 14:54 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 listopada 2010, 23:04 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 30 czerwca 2009, 10:29
Posty: 162
Witam
Dalszy ciąg renowacji ramy do mojej nysy N59.
Po wymontowaniu ramy, naprawie i piaskowaniu musiał nastąpić dalszy etap. Prawdę mówiąc był to najtrudniejszy moment w renowacji ramy. Musiałem się zdecydować na rodzaj i sposób zabezpieczenia antykorozyjnego. Rozważałem kilka sposobów i po długich przemyśleniach zdecydowałem. Zdjęcia pokazuję jeden z możliwych sposobów zabezpieczenia (pierwszy etap). Jeśli ktoś z przeglądających wie jaki to sposób to proszę o informacje dla pozostałych użytkowników na forum. Jeśli nikt nie będzie wiedział to później pokrótce opisze tą metodę.
(zdjęcia z pewnym opóźnieniem gdyż liczę na uprzejmość kolego który jest tak dobry iż wkleja moje zdjęcia – zresztą będę liczył również w przyszłości na jego pomoc)
pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 listopada 2010, 17:16 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Ja jak bym miał możliwość i kasę to bym cynkował.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 listopada 2010, 22:44 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Niekoniecznie warto :roll:

P.S. To kto ma te zdjęcia? 8)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 listopada 2010, 12:51 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
domnie przysyla wieslaw zawsze , narazie nic niedostalem na maila

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 listopada 2010, 21:32 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lutego 2010, 15:49
Posty: 84
Lokalizacja: Rzeszów
Cynkuj tylko jeżeli masz 100% szczelnośći środka ramy, jak Ci zostanie chemia po odtłuszczaniu - a zostanie napewno to rama szybciej zgnije niż się obejrzysz, poza tym ocynk ogniowy pozostawi Ci na zakamarkach 'gluty' pozalewa małe dziurki i takie tem, malowanie proszkowe też odradzam - nie domaluje kantów, podkład epoksydowy - bogato - a potem według uznania jakaś konserwacja na bazie wosku, a do środka coś to profilii zamkniętych z górnej półki


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 277 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net