Forum Miłośników Polskich Dostawczaków http://forum.polskiedostawczaki.pl/ |
|
522 Towos >>> Camper http://forum.polskiedostawczaki.pl/viewtopic.php?f=1&t=573 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | patron [ 14 lipca 2009, 22:27 ] |
Tytuł: | 522 Towos >>> Camper |
To będzie pewnie długa historia, ale myślę że czas najwyższy ją zacząć Na starcie zrobiona została duża część mechaniki: Nowe bębny, okładziny szczęk, niektóre cylinderki, przewody hamulcowe, płyn odpowietrzenie i te sprawy -> układ hamulcowy na błysk. Dalej regulacja przedniego zawieszenia i kasowanie luzów metodą prób i błędów. Zrobienie rozrusznika (nie wiem cóż w nim ojciec zrobił, ale kręci teraz bosko i zapala na dotyk) Odkręcenie zbiornika paliwa i wielokrotne przepłukanie go. Czego to w nim nie było! Ale finalnie już nie zapycha się pompa paliwa dzięki temu. Wymiana filtrów powietrza, paliwa, oleju, wymiana oleju itp. JEŹDZI! Ale nie długo -> naprawa pompy wody. Kilkadziesiąt km ok, ale znowu zaczyna cieknąć - kupiona nowa i bajka. Jak wiecie została mi jeszcze wymiana uszczelki pod głowicą - z powodu przedmuchów do układu chłodzenia. Zastanawiam się też nad planowaniem głowicy. Warto? Na dzień dzisiejszy, po niewprawnym szpachlowaniu i zatrudnieniu najseksowniejszej na świecie ekipy malarskiej Nysa wygląda tak: |
Autor: | nysanek [ 15 lipca 2009, 17:02 ] |
Tytuł: | |
glowice daj jaknajbardziej do planowania i bedzie szczelnosc z nowa uszczelka |
Autor: | patron [ 15 lipca 2009, 23:10 ] |
Tytuł: | |
A ile ją splanować? Przypuszczam, że im mniej tym lepiej? Ale tak, żeby było płasko jednak... |
Autor: | AdministratorNysaVan [ 16 lipca 2009, 16:44 ] |
Tytuł: | |
Dokładnie ,no i podłoże najważniejsze tzn musi byc idealnie płasko Tak patrze na fotki hehe , fajny widok jak niewiasty pacykują Nyskę |
Autor: | nysanek [ 16 lipca 2009, 18:04 ] |
Tytuł: | |
to ile trzeba splanowac to kazda firma ktora naprawy silnikow robi sama bedzie wiedziec, trafialy sie nowe glowice ktore potrzebowaly planowania 0,25 moja jedna a druga glowica 0,33 i jak bedziesz dociagac glowice to wedlug kolejnosci jaka w ksiazce podana , na poczatku 50 Nm potem 130 Nm , po przejechaniu 500 km dociagniecie ponownie 130 Nm i ustawienie zaworow ustaw wszystkie wydechy i ssace na 0,20 |
Autor: | Marian [ 17 lipca 2009, 08:57 ] |
Tytuł: | |
0,2 czy 0,3? Bo jak kiedys rozmawialismy, to mowiles mi, ze 0,3 albo mi sie cos pokiełbasiło? |
Autor: | AdministratorNysaVan [ 17 lipca 2009, 09:14 ] |
Tytuł: | |
nysanek pisze: to ile trzeba splanowac to kazda firma ktora naprawy silnikow robi sama bedzie wiedziec,...
Oddaj wyspecjalizowanej firmie , ja zawsze tak robie bo przy okazji sprawdzą głowicę itd . A wszystko za 50 zeciszy |
Autor: | nysanek [ 17 lipca 2009, 10:18 ] |
Tytuł: | |
Marian15 pisze: 0,2 czy 0,3? Bo jak kiedys rozmawialismy, to mowiles mi, ze 0,3 albo mi sie cos pokiełbasiło?
na 0,20 wszystkie |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |