Dzisiaj jest 29 marca 2024, 16:12


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 29 lipca 2009, 14:41 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 lipca 2009, 17:17
Posty: 10
Lokalizacja: DMI
Pewnego letniego popołudnia wymyśliliśmy z kumplami zakup jakiegoś samochodu na wakacje. Pomyśleliśmy, że najlepszy byłby jakiś bus, van... No i padł pomysł żeby kupić Nysę! Dwa dni później Towos był już naszą własnością. Nyska jest na chodzie - przejechaliśmy nią 50km bez większych problemów:lol:. Pali "na dotyk" ale praca jest jak dla mnie typowa dla Nysy i Żuka, czyli silnik trochę szarpie i nierówno pracuje, może jednak da się coś z tym zrobić. Blacharka ogólnie wygląda zdrowo, jedynie pod przednia szybą i w kilku innych miejscach są ślady "rudego". Maska jest powyginana ponieważ rozwaliła bramę w filmie pt. "Pora Mroku"! Film do obejrzenia na YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6MXuiNFY ... re=related 8). Mamy też problem ze światłami... Na początku wszystko jest ok ale po pewnym czasie jazdy na światłach, światła mijania i drogowe zaczynają migać i gasnąc. Pozycyjne świecą cały czas. Na pewno doprowadzenie jej do porządku będzie kosztowało nas trochę czasu ale myślę, że będzie warto! :D
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Datownik w aparacie był, źle ustawiony... Foty są z 29 lipca br
:wink:

_________________
..::Złombol 2012 - Pyrusy i Zabugole::..


Ostatnio zmieniony 29 lipca 2009, 14:56 przez ImD, łącznie zmieniany 2 razy

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 lipca 2009, 14:46 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Witam!!! Gratuluję zakupu Nyski. Pewnie ze da sie cos zrobic z nierowna praca silnika, najpierw sprawdz swiece. Potem mozesz pogrzebac przy gazniku, bo moze silnik dostaje za duzo powietrza, albo za duzo benzny. Zawsze da sie cos zrobic ;) Zycze powodzenia w usprawnianiu i przyjemnosci z jazdy ;)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 lipca 2009, 23:02 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 czerwca 2009, 15:06
Posty: 30
Lokalizacja: Warszawa Zachód
Cześć!
Gratuluję, będzie dobrze! :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 31 lipca 2009, 08:27 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
TAk jeszcze codo nierownej pracy silnika chcialbym cos dodac. Mianowicie, moja Nyska po naprawie i wymianie kilku drobnych rzeczy zaczela nierowno pracowac dusic sie na wolnych obrotach i przy dodawaniu duzo gazu. Strasznie szarpala, pierdziala i nie wiadomo bylo co sie stalo, bo przeciez wczesniej wszystko bylo dobrze. Juz myslelismy, ze to elektrozawor, ale przeczyscilismy swiece, styki w kopulce, podregulowalismy obroty i powetrze i wydaje sie ze wszystko jest juz ok,jak wyjedziemy to sie przekonamy ;)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 31 lipca 2009, 11:01 
aparat zaplonowy moze rowniez byc przyczyna tego ze silnik szarpie , jezeli ma juz duzy przebieg km za soba to bedzie przestawiac zaplon samodzielnie raz pozny raz wczesny z tad tez bedzie taka praca silnika , druga przyczyna moga byc wypalone zawory lub wypalone gniazda zaworowe w glowicy tu wystarczy jak beda lekko nadpalone i juz nietrzyma rownej kompresji , polecam wam sprawdzic kompresje na 4 cylindrach, bedzie sie to pogarszac z czasem tak bylo umnie ze coraz slabsza moc bedzie wyczowalna tego silnika.


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 31 lipca 2009, 18:11 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 lipca 2009, 17:17
Posty: 10
Lokalizacja: DMI
Zacznę od świec bo to najprościej będzie sprawdzić, no i pod kopułkę zajrzę. Tylko na razie brakuje mi czasu... :? Oczywiście będę zdawał relację na bierząco :wink: Pozdrawiam! :D

_________________
..::Złombol 2012 - Pyrusy i Zabugole::..


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 03 sierpnia 2009, 09:04 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 lipca 2009, 17:17
Posty: 10
Lokalizacja: DMI
Okazało się, że Nyssan palił cały czas tylko na 3 gary. Doszedłem do tego odłączając kable od świec podczas pracy silnika. Przy odłączeniu 4-tego kabla okazało się, że silnik nie zmienił pracy więc to ten cylinder nie działał. Wyczyściłem styki pod kopułką i zmieniłem świecę w 4-tym cylindrze i wszystko jest ok! Aż miło się teraz jeździ! :D

_________________
..::Złombol 2012 - Pyrusy i Zabugole::..


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net