Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 12:54


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 15 stycznia 2008, 18:59 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
Airrescue pisze:
Spokojnie jesli jest tam gdzie mysle to porobie fotki i wrzuce to poogladcie :)
hihih :twisted:

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 stycznia 2008, 22:27 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 stycznia 2008, 16:58
Posty: 43
Lokalizacja: Kraków
Nie przesadzajmy z tą unikatowością. Autobusy dość często przebudowywano na inne cele. Warszawski San H100A był przed remontem gabinetem stomatologicznym. Na fragmencie jednej z kronik znalazłem Sana H01A jako gabinet lekarski, a w innej jako aptekę. Inne autobusy było kinowozami, pojazdami pogrzebowymi, obwoźnymi bibliotekami. Czy choćby wspomniany Jelcz przerobiony na wóz do odkażania.

Na zdjęcia musicie trochę poczekać. Jeszcze Wam się znudzą.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 stycznia 2008, 09:59 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
wobec powyższego jak najbardziej podpieram unikatowość , były jak widzę przeróżne wersje , ale tylko jedna AMBULANS . 8)

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 stycznia 2008, 10:58 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 stycznia 2008, 16:58
Posty: 43
Lokalizacja: Kraków
Uparciuch. Może jedyny, może nie. Nie wiem.
Jeśli tak bardzo upierasz się przy ambulansach to myślę, że trzeba nieco odejść od samochodu i swopje zainteresowania skierować na tramwaje. Dlaczego? Bo np. w czasie I wś. wiele tramajów było jeżdżącymi szpitalami. W Pradze, Wiedniu oprócz tak przebudowanych wagonów były też pojazdy pogrzebowe. Ale uparłem się na te pojazdy. By nie być gołosłownym poniżej fotografia Sana H01 w wersji pogrzebowej. Zdjęcie znalezione w internecie Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 stycznia 2008, 12:34 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 listopada 2007, 17:46
Posty: 490
Lokalizacja: Kraków
o ciekawa sprawa z tymi tramwajami ... czy jest jakakolwiek opcja aby jeszcze coś takiego gdzieś istniało , nawet zgnite ?

_________________
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'87
FSD Nysa 522 Mikrobus r.'91
Polski Fiat 126p 650E FL Bielsko Biała '92
Romet Ogar 205 r.'91
Jawa 210 r.'80


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 stycznia 2008, 13:36 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
A czemu nie chcieliscie tego sana zostawic jako gabinetu :?: To też przeciez zadkośc by była....

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 stycznia 2008, 15:05 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 05 stycznia 2008, 16:58
Posty: 43
Lokalizacja: Kraków
Nie my a koledzy w Warszawie. Nie chcieli bo pragnęli mieć oryginalny pojazd a nie jego przeróbkę. Gdybyśmy mówili o 50 autobusie San to pewnie można byłoby się zastanowić nad czymś taklim jak gabinet stomatologiczny. Jak na razie jeżdżacych Sanów H100 jest... jeden. Zapomnijmy o przebudowach. Potrzebny jest oryginał. I tak jest.
Nie należy przesadzać w zachowaniu przeróbek bo możemy dojśc do paradoksu.
Czy gdzies szpitalny tramwaj stoi? Trudno mi powiedzieć. Trzeba byłoby poszukać.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 stycznia 2008, 15:59 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 grudnia 2007, 19:06
Posty: 175
Lokalizacja: Gliwice
Ja po raz pierwszy spotkałem się z warszawskim Sanem jakieś dwa lata temu w programie "Waga ciężka" na tvn turbo - puszczali jakieś starsze powtórki - tak z nudów patrzę, a tu w zapowiedzi H100 - oczywiście od razu szybka akcja z VHS-em :wink: . Jak tylko pokazali materiał, to było tylko tak o_O - kopara opadła mi do podłogi, H100-tki się widywało, ale tylko jako trupy stojące gdzieś po wsiach :? . A tu taki ładny i na chodzie :D . W materiale mówili, że był gabinetem, ale żadnych fotek z tego etapu nie pokazywali. Byłem mocno pod wrażeniem, ale jak dużo póżniej zobaczyłem foty jeszcze z wojska, mój entuzjazm zmalał, trochę szkoda, że został odremontowany już jako normalny autobus - w końcu był od samego początku gabinetem :? . To trochę tak jak np. rentgenowskie Autosany H9 - są ciekawe, bo to świadectwa epoki :wink: .
Z drugiej strony znowuż dobrze, że ocalał i na pewno przetrwa :wink: . Takie foto Sana przed remontem znalazłem w sieci - czyż nie piękny 8) :

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wiem, że zaraz może pojawić się od niektórych niezadowolenie i najazdy na moją osobę, ale jeśli o mnie chodzi, to ja bym absolutnie zostawił go jako gabinet, a jedynie spowolnił rudego i zajął się ewentuanymi naprawami mechaniki 8) .

jacekk pisze:
Gdybyśmy mówili o 50 autobusie San to pewnie można byłoby się zastanowić nad czymś taklim jak gabinet stomatologiczny. Jak na razie jeżdżacych Sanów H100 jest... jeden. Zapomnijmy o przebudowach. Potrzebny jest oryginał. I tak jest.

Tutaj się nie zgadzam, z tego względu, że to jest inny rodzaj przeróbki, niż np. Warszawa M-20 z grillem od sedanki, czy Syrena 102 z silnikiem S-31. Takie przeróbki jak w Sanie są jedyne w swoim rodzaju, bardzo autentyczne i przede wszystkim warte zachowania 8) .
Od razu przypomniał mi się też przypadek remontu przez krakowskie MPK (sorry jacku :wink: ) Jelcza ogórka w wersji miejskiej - wszystko OK, ale wiadomość, że to fabrycznie była wersja turystyczna, trochę mnie zesłabiła :? . Tutaj analogia do Sana - widziałem fotki wraka miejskiej H-100, jeszcze w malowaniu MPK Rzeszów, a chyba nikt się nim nie interesuje :cry: .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 stycznia 2008, 16:40 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 sierpnia 2007, 18:36
Posty: 222
Lokalizacja: Kraków
Moze to zboczenie ale wszystko co ma krzyzyki i koguty na dachu jest dla nas cenne gdyz sa to pojazdy specjalne czyli same w sobie UNIKATOWE. Zaraz po wyprodukowaniu byly unikatowe bo nie bylo ich wielea teraz to juz wogole...

_________________
FSD Nysa 522 "R" Reanimacja
FSD Nysa 522 S Sanitarka
FSD Nysa 522 W MILICJA
FSC Lublin Żuk A11b Pożarniczy
FSC Lublin Żuk A15 Pożarniczy
FSC Lublin Żuk A1806 Sanitarka
UAZ 469B POLICJA
FSO 1500 Sanitarka
FSO Polonez Cargo Ambulans


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 stycznia 2008, 17:08 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
wszyscy mają tu rację ale ja też bym był za pozostawieniem go w wersji gabinetu, a odremontowaniem jakiegos innego okazu który był rzeczywiście autobusem-takich jest przecież jeszcze kilka które czekają na remont.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 16 stycznia 2008, 18:37 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 grudnia 2007, 19:06
Posty: 175
Lokalizacja: Gliwice
A to właśnie ten miejski H-100B o którym pisałem - fakt, że stan zły, ale wydaje mi się, że jeszcze nie na tyle, żeby do niczego się nie nadawał - widziałem zdecydowanie gorsze :wink: .

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 17 stycznia 2008, 01:08 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Wszystko ładnie pięknie... fajne idee - do chwili, gdy siadasz i szacujesz koszty remontu 8) Myślę, że rozumiem kolegów- miłośników autobusów. Patrząc choćby szacunkowo - koszt przebudowania wnętrza, malowania i napraw mechaniki a koszt wydobycia (tak, wydobycia!) wrośnietego wraczka, odbudowy nadwozia, remontu zastanej od lat mechaniki + to co w poprzednim przypadku...
A dla informacji - pod względem "oryginalności oryginału" myślę tak, jak zbychu - wszystkie te "wynalazki" typu szpitale, kina, biblioteki - obojętnie, czy pełniły taką rolę od chwili "narodzin" czy był to dłuższy epizod w ich karierze - są godne zachowania (a przynajmniej odnotowania w kronikach) i są ważnym świadectwem epoki. Nie mniej nie ja się nimi zajmuję, tylko inni miłośnicy - więc wara mi od "oceniania" :wink: i dobrze, że weterany odradzają się tak, jak mogą - ale o ich innych "wcieleniach" też należy pamiętać i o nich mówić :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 marca 2009, 08:43 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 23 marca 2009, 10:27
Posty: 6
Lokalizacja: Warszawa
To ja dziś Wam pokaże jak wygląda ten San po remoncie. Miło popatrzeć na pięknie odbudowany autobus. Zdjęcia pochodzą z Przegubowca. Obrazek
a tutaj w towarzystwie swoich kolegów :D Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 marca 2009, 08:55 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 437
Lokalizacja: Skąd Inąd
:shock:
Chwila bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem ten ładny SAN i ten zarośnięty w krzakach to ten sam egzemplarz :?:

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 29 marca 2009, 14:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 02 listopada 2007, 20:06
Posty: 87
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Leśnowóz pisze:
:shock:
Chwila bo nie wiem czy dobrze zrozumiałem ten ładny SAN i ten zarośnięty w krzakach to ten sam egzemplarz :?:

http://www.przegubowiec.com/galeria/thu ... ?album=267


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net