Dzisiaj jest 28 marca 2024, 16:50


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Post: 15 sierpnia 2014, 22:58 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
W Syrenkach zakochałem się od pierwszego wejrzenia. Już jako dziecko marzyłem o takim samochodzie. Pamiętam, jak z bólem serca widziałem w dzieciństwie, jak te piękne samochody były masowo niszczone... Moim marzeniem stało się uratowanie, choć jednej Syrenki przed takim losem...
No i udało mi się to wreszcie!
Syrenka, którą Wam przedstawię miała trafić do kasacji - znaczy się do tego kontenera z wielką łapą w najbliższych miesiącach. Dzisiaj mało kto był by gotów zniszczyć Syrenkę, bo świadomość o zabytkowości "skarpety" jest coraz większa wśród ludzi, ale jej właściciel to raczej "człowiek starej daty" i jak z nim rozmawiałem, to się dziwił, "dlaczego chcę akurat od niego odkupić ten kawał złomu robiący za szopę, przecież w okolicy można kupić ze 2 nowsze, w lepszym stanie". Syrenka faktycznie wyglądała strasznie, więc liczyłem się sam z tym, że może i faktycznie kupować ją będę, jako zbiór części. Autko było w miarę kompletne, więc przeliczyłem sobie, ze nawet po zsumowaniu wartości całej "galanterii" zakup jej mi się opłaci. Zaproponowałem właścicielowi, że zapłacę mu z nią tyle, ile by zapłaciło złomowisko w Herbach no i odbiorę ją na własny koszt. Dogadaliśmy się do ceny i tym samym Syrenka uniknęła losu, jakiego doświadczyły jej "siostry" z FSO/FSM w latach 90-tych...

Zdjęcia poniżej są jej zdjęciami jeszcze u dawnego właściciela...


Załączniki:
Syrena 01.jpg
Syrena 01.jpg [ 374.74 KiB | Przeglądany 9025 razy ]
Syrena 02.jpg
Syrena 02.jpg [ 436.04 KiB | Przeglądany 9025 razy ]
Syrena 03.jpg
Syrena 03.jpg [ 450.98 KiB | Przeglądany 9025 razy ]
Syrena 04.jpg
Syrena 04.jpg [ 422.06 KiB | Przeglądany 9025 razy ]
Syrena 05.jpg
Syrena 05.jpg [ 359.28 KiB | Przeglądany 9025 razy ]
Komentarz: dach, jak widać był bardzo wgnieciony i to w kilku miejscach...
Syrena 06.jpg
Syrena 06.jpg [ 331.53 KiB | Przeglądany 9025 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 sierpnia 2014, 23:17 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
No dobrze, ale pewnie niektórzy "znawcy tematu" Syrenek przecierają oczy ze zdumienia i pytają się, jaki ma związek ten samochód z Syreną 102 ? No faktycznie, wygląda ona, jak Syrenka 104...

Przytoczę więc parę faktów "z jej życia", jakie udało mi się ustalić z czasem i przedstawić tym samym, historię tego samochodu:

- Wyprodukowano ją w 1963 roku jako Syrenę 102 i taka też była do końca lat 60-tych.
- około 1969 - 1970 roku zmodernizowano ją wymieniając w niej nadwozie oraz silnik. Od tego czasu miała już nadwozie Syreny 104 oraz 3-cylindrowy silnik S 31 (na poszczególnych częściach widziałem daty produkcji 1963, 1969 i 1970 - oczywiście mogę ten pogląd jeszcze zweryfikować w trakcie dalszych prac przy niej)
- od tego czasu Syrenka zmieniała kolor - najpierw była perłowa, później żółta, niebieska, miętowo-turkusowa i w końcu biała (zupełnie jak ta z filmu "Brunet wieczorową porą" :wink: :mrgreen: )
- ostatni remont kapitalny przeszła w 1986 roku. Na zbiorniku paliwa była taka data wysmarowana - więc stąd ten mój pogląd. Wówczas to przeszła chyba remont kapitalny podłogi i progów.
- W 1991 roku została wyrejestrowana i od tego czasu służyła, jako dźwig na budowie oraz jako pług śnieżny. Właśnie to z powodu tego, że robiła za dźwig są te paskudne wgniecenia w dachu.
- Jak przestała być potrzebna w roli dźwigu i pługu, zaczęła pełnić funkcję szopki, no i wtedy się właśnie nią zainteresowałem
- W poniedziałek, 11 sierpnia 2014 roku odkupiłem Syrenkę i zamieszkała w moim garażu :wink: 8)

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 sierpnia 2014, 23:59 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Wątpliwości "czy podołam zadaniu" jej odbudowania rozwiały się po dokładniejszych oględzinach jej już u mnie w garażu. Najpierw ze 2 dni straciłem na jej sprzątanie. Po wymieceniu i odkurzeniu wszelkich zalegających na podłodze śmieci oraz "próbie śrubokręta" przeżyłem mały szok.
Syrenka wizualnie wyglądała kiepsko, ale wbrew pozorom kupiłem całkiem dobry wóz!
W podłodze nie było większych dziur, a jedynie kilka małych. Większość z nich zapewne da się załatać przy pomocy żywicy poliestrowej i maty z włókna szklanego, a nie spawania.
Tak tak - już widzę uśmiechy na twarzach niektórych osób, ale TUTAJ FAKTYCZNIE WIĘKSZOŚĆ DZIUREK MA ŚREDNICĘ DO KILKU CENTYMETRÓW!!!
"Wstawki" zrobione w podłodze przed laty nadal trzymają się całkiem nieźle. Ze 3 dziurki mają owszem średnicę 10 lub do 20 cm, ale nic poza tym. Widziałem już "trochę" Syrenek w życiu, no i wiem, jak w nich wyglądały podłogi czy progi. W mojej wchodziłem i stawałem nawet na podłodze bagażnika - i nic! :mrgreen: Nie wybiłem nogami dziury w podłodze :mrgreen: choć ważę ponad 90 kg :mrgreen: :lol:
W "trochę" gorszym stanie ma się przegroda między silnikiem a przestrzenią pasażerską. Fakt, że blachę na której stał akumulator trzeba będzie chyba wstawiać nową. Kiepsko wyglądają też słupki przednie dachu. Drzwi również chyba nadawać się będą do wymiany...

Poniżej fotki już w moim garażu i po wymianie przedniej maski oraz pokrywy bagażnika...


Załączniki:
Komentarz: Syrenka pod nowym adresem :) Jak widać już jej wymieniłem przednią maskę
Syrena 07.jpg
Syrena 07.jpg [ 328.08 KiB | Przeglądany 9021 razy ]
Komentarz: Na nowej masce widać ślad po znaczku "WSM". Okazało się, że stary znaczek "FSO" idealnie pasuje do otworów po znaczku "WSM" i nie trzeba nic rozwiercać, aby go zawiesić :)
Syrena 08.jpg
Syrena 08.jpg [ 364.73 KiB | Przeglądany 9021 razy ]
Komentarz: rok 1986 z baku - to chyba data ostatniego jej remontu. Jak widzicie nie jest z nią aż tak źle, jak się wydawało na początku...
Syrena 09.jpg
Syrena 09.jpg [ 388.99 KiB | Przeglądany 9021 razy ]
Komentarz: podłoga... No chyba mi nie powiecie, że jest w stanie agonalnym ;)
Syrena 10.jpg
Syrena 10.jpg [ 433.99 KiB | Przeglądany 9021 razy ]
Komentarz: deska rozdzielcza - jak widać nie ominęło jej parę przeróbek. Zegar elektryczny "MERA POLTIK" oraz wskaźniki wody, prądu i paliwa też nie są jak widać fabryczne
Syrena 11.jpg
Syrena 11.jpg [ 288.15 KiB | Przeglądany 9021 razy ]
Komentarz: lewy przedni słupek w drzwiach - tutaj też będzie trzeba pogłówkować nad tym, jak to naprawić
Syrena 12.jpg
Syrena 12.jpg [ 335.65 KiB | Przeglądany 9021 razy ]
Komentarz: widok ogólny na silnik i resztę "mechaniki"
Syrena 13.jpg
Syrena 13.jpg [ 398.23 KiB | Przeglądany 9021 razy ]
Komentarz: rok produkcji 1970 na obudowie filtra powietrza
Syrena 14.jpg
Syrena 14.jpg [ 321.85 KiB | Przeglądany 9021 razy ]
Komentarz: rok produkcji 1963 na skrzynce bezpieczników
Syrena 15.jpg
Syrena 15.jpg [ 381.56 KiB | Przeglądany 9021 razy ]
Komentarz: najbardziej przeżarty element, jaki na dzisiaj znalazłem w tej Syrence - i oby nie było już więcej takich "znalezisk"
Syrena 16.jpg
Syrena 16.jpg [ 406.04 KiB | Przeglądany 9021 razy ]
Syrena 17.jpg
Syrena 17.jpg [ 395.07 KiB | Przeglądany 9021 razy ]
Komentarz: "zjedzone elementy" :D Z przedniej maski zostało tylko poszycie - jak to dobrze mieć w zapasie nową maskę ;)
Syrena 18.jpg
Syrena 18.jpg [ 319.03 KiB | Przeglądany 9021 razy ]
Komentarz: pokrywa bagażnika wygląda bardzo "malowniczo" ;)
Syrena 19.jpg
Syrena 19.jpg [ 397.68 KiB | Przeglądany 9021 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 sierpnia 2014, 00:13 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Pierwszą poważniejszą naprawą, jaką udało i się na chwilę obecną zrobić, to jest likwidacja tych okropnych wgnieceń w dachu. To, co widzicie na zdjęciach jest już wyklepane, a resztki śladów po tych uszkodzeniach powinna zakryć szpachla. Zobaczcie, co udało mi się usunąć:


Załączniki:
Komentarz: blacha odskoczyła po potraktowaniu jej... podnośnikiem od Poloneza i kilkoma belkami drewnianymi. Fajnie to się "wyciągało". Kręciłem tylko korbą, a blacha co chwilę robiła takie przeraźliwe "TRACH!!!" i odskakiwała do właściwych kształtów :)
Syrena 06.jpg
Syrena 06.jpg [ 331.53 KiB | Przeglądany 9021 razy ]
Komentarz: ciężko było, ale się udało...
Syrena 20.jpg
Syrena 20.jpg [ 299.98 KiB | Przeglądany 9021 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 sierpnia 2014, 09:13 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lipca 2014, 15:59
Posty: 32
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Żuk A11, Nysa 522R (doka)
Dzielnie się trzymała czekając na swego rycerza :mrgreen: Nie wygląda to tak źle, chociaż znając życie pracy będzie ogrom. Trzymam kciuki :)

_________________
Nysa 522 & ČZ 350. Duet doskonały. :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 sierpnia 2014, 11:41 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwietnia 2014, 15:05
Posty: 83
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Jesteś mega maniak :D zazdroszczę wytrwałości, bo sam zapał nie zawsze wystarcza i czekam na kolejne relacje :)

_________________
https://malawielkaprzygoda.wordpress.com/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 sierpnia 2014, 22:02 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Z racji kontuzji ręki musiałem dzisiaj pozostać w domu. Nie znoszę jednak próżni, więc postanowiłem zająć się ustaleniem stopnia oryginalności mojej Syrenki... aby tego dokonać musiałem trochę podszlifować swoją wiedzę w temacie Syrenek "kurołapek". Wcześniej głównie interesowałem się Syrenami 105 i ich pochodnymi, więc trochę się dzisiaj dowiedziałem o starszych modelach Syren...

...ale do rzeczy...

Powyżej napisałem, że moja Syrenka ma nadwozie od Syreny 104. No i chyba się całkiem miło pomyliłem... Pierwsze moje wątpliwości wzbudził typ zawiasów przedniej maski oraz jej podpórka. To jednak można nazwać "detalami". Niepodważalnym argumentem świadczącym o oryginalności lub nie całego nadwozia może być np taki duży i "niewymienny" element nadwozia, jak przegroda silnika...
Postanowiłem więc przejrzeć w internecie trochę zdjęć Syrenek 102 i 104, a następnie porównać je z moją Syrenką. Pozwólcie więc, że zaprezentuję Wam wyniki moich poszukiwań z "wujkiem google". Zdjęcia Syrenek nie są mojego autorstwa, a umieszczam je w celu zilustrowania różnic konstrukcyjnych między Syrenkami 102 i 104

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 sierpnia 2014, 22:10 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Oto zdjęcia przegrody silnika Syreny 104, jakie znalazłem w internecie - jak widać jest tam sporo elementów tłoczonych, a akumulator stawiany jest na takiej specjalnej wąskiej półeczce - podobnie jest w Syrenkach 105. Tak według zdjęć, jakie znalazłem w necie wygląda ten element w Syrence 104:


Załączniki:
fso-syrena-104-renowacja-cz-1_260e8.jpg
fso-syrena-104-renowacja-cz-1_260e8.jpg [ 217.19 KiB | Przeglądany 8939 razy ]
Komentarz: Syrenki 104 w FSO - 1970 rok. Widać dokładnie przegrody silnika
fso 1970 syrena-prod.jpg
fso 1970 syrena-prod.jpg [ 65.29 KiB | Przeglądany 8939 razy ]
68926402.jpg
68926402.jpg [ 125.48 KiB | Przeglądany 8939 razy ]
084.jpg
084.jpg [ 78.33 KiB | Przeglądany 8939 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 sierpnia 2014, 22:21 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
a teraz proszę zobaczcie, jak wygląda przegroda silnika Syrenki 102. Jak wiadomo Syrenka 102 ma zbiornik paliwa pod maską, a nie z tyłu. Przegroda silnika w Syrence 102 jest dostosowana do mocowania tego zbiornika paliwa. Zamiast małej podpórki pod akumulator jest wielka półka pod zbiornik paliwa. Sami zobaczcie, jak to wygląda w Syrenie 102:


Załączniki:
2687438542.jpg
2687438542.jpg [ 20.87 KiB | Przeglądany 8935 razy ]
102.jpg
102.jpg [ 7.68 KiB | Przeglądany 8935 razy ]
102 1962.JPG
102 1962.JPG [ 84.39 KiB | Przeglądany 8935 razy ]
10.JPG
10.JPG [ 71.04 KiB | Przeglądany 8935 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 sierpnia 2014, 22:26 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
No i teraz małe porównanie mojej Syrenki z tymi z powyższych zdjęć. Przegroda czołowa nie przypomina tych ze 104, ale najbliżej jej do tych w 102:


Załączniki:
Syrena 13.jpg
Syrena 13.jpg [ 398.23 KiB | Przeglądany 8935 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 sierpnia 2014, 22:39 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Kolejną ciekawostką są listwy boczne. Wiem, że jest to jak najbardziej detal wymienny, ale porównując listwy boczne w mojej Syrence z tymi w modelach 102 i 104 widać już gołym okiem, że ktoś nieźle się nakombinował przy nich. W Syrenkach 102 listwy boczne były poniżej poziomu klamek w drzwiach. W modelu 104 były już na równo z linią klamek. W mojej Syrence są poniżej poziomu klamek (jak w modelu 102), ale na tylnych błotnikach nie biegną tak nagle ku dołowi, jak w 102


Załączniki:
Komentarz: listwy boczne w Syrenie 102
Dobrzen_48_zps6e6d7993.jpg
Dobrzen_48_zps6e6d7993.jpg [ 91.53 KiB | Przeglądany 8932 razy ]
Komentarz: listwy boczne w Syrenie 104
135292853_3_644x461_syrena-104-pozostale-osobowe.jpg
135292853_3_644x461_syrena-104-pozostale-osobowe.jpg [ 28.28 KiB | Przeglądany 8932 razy ]
Syrena 04.jpg
Syrena 04.jpg [ 422.06 KiB | Przeglądany 8932 razy ]

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 sierpnia 2014, 22:59 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Jak sami widzicie sam fakt umiejscowienia zbiornika paliwa z tyłu nie musi wcale oznaczać, że był on tam od początku...
Ciekawe ile jeszcze różnic między moją Syrenką, a nowszymi modelami jeszcze w niej znajdę. Już jakiś czas temu zauważyłem, że dźwignia hamulca ręcznego jest też taka, jak w 102, a nie w nowszych modelach. Ciekawe jaki jest jej stopień oryginalności.
Silnik jest już S 31 - czyli nowszy niż w 102. Podejrzewam, że mechanika była już znacznie bardziej zmodernizowana...

Zastanawia mnie też rok jej produkcji. Jest to rocznik 1963 Wtedy już pojawiła się Syrena 103, w której były takie same przednie błotniki no i kratka wlotu powietrza, jak w mojej Syrence...
Podobno niektóre Syrenki produkowane w okresie "przejściowym", kiedy to kończyła się produkcja jednego modelu, a zaczynała produkcja nowszego modelu, mogły nosić oznaczenie starszego lub nowszego modelu, niż to by mogło wynikać z charakterystycznych jego cech konstrukcyjnych. (Tak słyszałem od paru Syreniarzy i to tych "starszej daty", którzy to jeździli Syrenkami na co dzień w czasach PRL).

Mam takie pytanie do kolegów Syreniarzy - czy moja Syrenka nie jest przypadkiem taką "przejściówką" między modelem 102, a 103 ?

Pytam o takie "drobiazgi" ponieważ bardzo mnie to interesuje no i chcę ustalić jak ją odrestaurować. Czy jako "modernizowaną w PRL 102" czy może jako "oryginalną przejściówkę ze 102 na 103". No i co z tym idzie, to kolorystyka auta. Jeśli by miała zostać ucharakteryzowana jako "orginalna", to bym ją malował na 2 kolory - z dachem w kości słoniowej i resztą np niebieską. Jeśli zaś miała by być jako "modernizowana 102", to pomalował bym ją całą np na biało - jak 104-kę...

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 stycznia 2015, 06:58 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
"Ciekawe jaki jest jej stopień oryginalności."

Właśnie taka "przejściówkowość" tej syrenki jak i późniejsze przeróbki z epoki dodają dodatkowego "smaku" i tej "oryginalności".
Ja bym na Twoim miejscu zastanowił się nad tym, aby wyremontować ją w takim układzie przeróbek jakie są i jedynie w trakcie remontu tropić co mogło być fabryczne a co zmianą remontową.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 stycznia 2015, 10:07 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 grudnia 2014, 17:51
Posty: 434
Lokalizacja: gdynia
Super tez czasem poszukuje "skarpety" nawet młodszej. Prawda jest taka iż w dobrym stanie cena zabija , a tańsze w stanie oplakanym lub brak pap.
Wielki podziw dla ciebie.

_________________
Fiat 126p 97”
Nissan Cherry 83”
Fiat 126p i 125p 82”
Fiat 126p 77”
Niewiadow n126 75”
Trabanta 601 72”
Wsk 125 58”


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 stycznia 2015, 14:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
możesz mieć jeszcze jedną wersje listew- były w niektórych dwukolorowych 102s czy 103s z tych lat, niektóre startujące w RMC tak miały. niektórzy mówią o pojawieniu się ich w 101/1960, ja mam tak zrobione w mojej 105l. Popatrz na foto na dole strony:
http://www.classiccarcatalogue.com/FSO%201960.html

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net