Dzisiaj jest 28 marca 2024, 18:52


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: 14 czerwca 2015, 09:56 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2010, 15:04
Posty: 142
Lokalizacja: Legnica
Witajcie ! Mam namierzonego Fiata 126 BIS. Jest to już bardzo rzadka wersja malucha i ma opinię awaryjnego. Próbuję namierzyć właściciela i podpytać czy nie chciałby go sprzedać. Widać, że ten BISek jest użytkowany cały czas więc i musi być w dobrym stanie.
Może ktoś z was miał styczność z BISem i wie jakie są jego słabe punkty ? Zależy mi na rzetelnych opiniach a nie usłyszanych pocztą pantoflową.


EDIT: Jeszcze zdjęcie tego BISka


Załączniki:
bis.jpg
bis.jpg [ 115.86 KiB | Przeglądany 6868 razy ]

_________________
http://www.youtube.com/user/Bumer391?feature=mhum Mój profil na YouTube. Zapraszam !
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 czerwca 2015, 12:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Ja latałem kiedys takim, ale awaryjny nie był. Chyba tylko cos z ładowaniem się działo, ale tragedii nie było.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 czerwca 2015, 14:50 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Awaryjność na "zwykłym" poziomie 126p - jak dbasz, tak masz. Większośc "marudzenia" wynikała z tego, że niektóre naprawy były droższe, mniej wygodne dla mechanika. Na dziś bywa już problem ze zdobyciem częsci typowych tylko dla Bisa - bo Bis to Bis, juz nie 126p, a jeszcze nie CC :wink:

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 czerwca 2015, 16:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
trzeba kontrolować płyn chłodzący i olej-czy nie ma jednego w drugim- pompa oleju i wody była jakoś na jednym wałku, oddzielone pojedyńczym simmeringiem. Płyn chłodzacy musi być dobrej jakości, trzeba dbać o czystosc chłodnicy(lubi się błotem zakleić) i tyle, najważniejsze nie zagotować. Wysadzenie tego simmeringu kończy się zatarciem silnika. Pewno da się coś z tym zrobić, bo CC700 nie miało tego kłopotu.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net