Dzisiaj jest 15 września 2019, 20:07


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
Post: 30 stycznia 2015, 11:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2805
Lokalizacja: EU
juz dlugo siedze w huskach, czesci od lat zbieralem i nadal zbieram , z czasem ludzie sami sie zglaszali z czesciami ze maja i mi chca oddac w dobre rece :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 stycznia 2015, 21:57 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1783
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
no to jak ze wszystkim, do os shl-ek i syreny też mi znoszą:) wczoraj dziesiątą prądnicę dostałem, i to zatartą;)

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 lutego 2015, 09:05 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2805
Lokalizacja: EU
ja z dystansem podchodze do motocykli które byly produkowane w krajach socialistycznych , jedyne co dlugo po remoncie smigalo to MZ TS 250 , mialem tez Jawe typ 354 , najwiekszy szmelc , dlatego tez nieremontuje takich motorów , byl taki czas gdzie mialem nerwy do tego , nawet ostatnio gosciu chcial mi dac simsona schwalbe do naprawy , bo 2 lata temu robilem jemu ten motorek i byl zadowolony , tylko problem w tym ze ci ludzie nic sami nieumieja zrobic , jezdza tak dlugo az wszystko praktycznie wysiada , w tych simsonach jak sie zacznie remont to na wymianie polowy czesci sie konczy od A do Z :x szkoda czasu na taki szmelc.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 lutego 2015, 09:35 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 września 2012, 17:19
Posty: 60
Lokalizacja: łódzkie
mam kuzyna któremu zazdroszczę WSKi - może i nabędę do reanimacji jakąś (moje moto to trochę nowsza maszyna :) https://lh5.googleusercontent.com/-E3KH ... e-0279.jpg )


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 lutego 2015, 10:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2805
Lokalizacja: EU
fajna :) tak do jazdy po drogach i na wieksze wyprawy mam Yamahe XJR 1300

Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 lutego 2015, 17:10 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1783
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
ja tam na jawy czy shl nie narzekam-zależy jak się to robi(shl do 1 remontu dojechała prawie 54tys km i na 1 szlif wydała, więc nie jest źle). Robię dla siebie, a z klientami niestety tak jest-jeżdżą i g...o robią, a później problemy i wymiana połowy sprzętu. Jak ktoś umie to majstra nie szuka, a jak nic się nie zna, to i on ma kłopot i warsztat też:)

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 lutego 2015, 17:30 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2805
Lokalizacja: EU
ta Jawa typ 354 / 350 ccm 2 cyl. z 1964 roku , jaka mialem robila problemy po remoncie , zaplon elektroniczny zamontowalem , jedna z pierwszych 2 cyl.Jaw , te inne 1 cyl. byly dobre 175 i 250. Trafiles na dobra SHL :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 lutego 2015, 20:26 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4849
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Nie mam żadnego "motóra", do tej pory raczej realizowałem się w samochodach, jakiś czas temu dopiero nabyłem Komara, żeby mieć dodatkowe "coś" do zajęcia :) Ale mimo braku prawa jazdy kat A, kumpel dał mi się przejechać WSKą KOS, na elektronicznym zapłonie.. I powiem - ma to potencjał, fajnie się rozpędza, a dla mnie, jako "nowicjusza" wrażenia były świetne :mrgreen: Myślę, że kiedyś jakiś motocykl zawita do garażu, na razie chcę zrobić Komara, co prawda jazda na nim już tak nie powala :D żeby ruszyć to trzeba manetkę nieźle odkręcić, no i nie rozpędza się do tak zawrotnych szybkości (choć nawet te 40-50km/h komarowe to w obliczu jego hamulców już są wysoką szybkością)
Poniżej foto mojego komara tuż po zakupie. Taka trochę przejściówka, jeszcze silnik na pedała, widelec na wahaczach pchanych, ale nowa lampa.
Aktualnie ma wyciągnięty silnik. BTW - szukam innego w miarę sensownego silnika "pedalarza" do remontu w dobrej cenie, bo mój jak się okazało to padaka, dwa różne kartery, co odbiło się na bebechach i nie ma co nawet składać tego z powrotem :D


Załączniki:
resized__MG_5865.jpg
resized__MG_5865.jpg [ 749.78 KiB | Przeglądany 1718 razy ]
resized__MG_5864.jpg
resized__MG_5864.jpg [ 1.02 MiB | Przeglądany 1718 razy ]
resized__MG_5863.jpg
resized__MG_5863.jpg [ 930.82 KiB | Przeglądany 1718 razy ]

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 lutego 2015, 22:03 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lutego 2014, 21:35
Posty: 129
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd: Nysa 522T 1983
Od sierpnia 2014 r. WSK 125 można jeździć na kat. B.
Ja niedługo mam w planach remont WSK M06B3, czarnej "Wieśki" ;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 lutego 2015, 23:36 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1783
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Wiem, 350tek unikam. 175 potrafiły przejechać ponad 100tys(słyszałem o 140) ale to juz takie dorzynanie było-ledwie sie turlała do 70km/h, ale nie zatarła. pewno od razu 3 szlif był. 250 60tyś a 350... bywało, że 15... oprócz zapłonu kłopoty były w nich z wybijaniem gniazd łozysk gł. i stąd problemy.
Shl miała wszystkie ori łożyska i wał jak ją rozbierałem. gdyby nie wybite do zera niemal kołki ustalajace pierścienie w rowkach i zuzyty połksiężyc kopki, tobym dał sobie spokój z remontem-groziło przemieszczenie pierścienia, wyłamanie i porysowanie gładzi. Cyl był tak twardy(biały materiał-dużo cementytu), ze problem było go wyhonować, 2 setki gość 40 min zbierał.
Elektronik zapłon(dyskretnie zamontowany) też do niej zrobiłem, nawet wyprzedza w funkcji obrotów:)

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 lipca 2015, 19:57 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2805
Lokalizacja: EU
obecnie remontuje dla siebie Husqvarne TE 510 z 1983 roku /4 suw , cylinder , glowica , wal , jest u znajomego który zajmuje sie regeneracja tych czesci , zlozylem juz skrzynie biegów , wymiana wszystkich lozysk , polakierowalem polówki silnika, nowa wiazka elektryczna :wink:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 sierpnia 2015, 06:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 stycznia 2012, 17:23
Posty: 99
Lokalizacja: Podkarpackie
Fajne te Husqvarny. Powiedz mi jakiej farby użyłeś do namalowania logo na kanapie?

_________________
-=Triumph Bonneville SE RED FRAME--Honda CB500 Four--Honda MTX 125R--Simson SUHL MOPED SR2--Mercedes W108 280SE--Nysa 522 TOWOS--Fiat 126p ST=-


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 sierpnia 2015, 16:33 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2805
Lokalizacja: EU
dzieki MZR :wink: to sa jeszcze prawdziwe Husqvarny Szwedzkie :D ,dlamnie tylko te do 1989 r , wszystko po 90 r jest juz Wloskie :cry: to jest wyszyte logo biala nicia :wink: mam tu takiego kolege który robi mi te pokrowce , ja mu daje kompletne siedzenie i otrzymuje gotowe spowrotem :wink: tu jeden gosciu sobie sam zrobil cylinder i glowice na powietrze chlodzona 8)
https://www.youtube.com/watch?v=IxYM1Vg41N0
:mrgreen:

tu jeszcze przed rozbiórka silnika

Obrazek
Obrazek


ta WR 125 z 1984 roku wyremontowalem tez ,jest to pierwsza huska na wode chlodzona i jednoczesnie ostatnia jako twinshock , w Maju byla juz wyremontowana :wink:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 sierpnia 2015, 09:23 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwietnia 2014, 15:05
Posty: 83
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
A ja zrobiłem downgrade i z japońskiej 600 przesiadłem się na 150 rodem z... Chin :P
Zrobiłem tym w 3 miesiące prawie 2000 km i powiem Wam, że póki co to jest bezawaryjny sprzęt.
Fotki poniżej:
http://www.panoramio.com/user/8740390

_________________
https://malawielkaprzygoda.wordpress.com/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 sierpnia 2015, 10:09 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 stycznia 2012, 17:23
Posty: 99
Lokalizacja: Podkarpackie
Ciekawy ten "chińczyk", ma w sobie coś ze scramblera, turystyka i nakeda ;)

P.S. te palmy to prawdziwe???? :)

_________________
-=Triumph Bonneville SE RED FRAME--Honda CB500 Four--Honda MTX 125R--Simson SUHL MOPED SR2--Mercedes W108 280SE--Nysa 522 TOWOS--Fiat 126p ST=-


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net