Dzisiaj jest 20 września 2019, 05:24


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
Post: 04 września 2009, 22:04 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 września 2009, 21:46
Posty: 23
Lokalizacja: Białystok
witam jestem nowy na forum
z wiadomych żukowych przyczyn wylądowałem w tym gronie
ale poza żukiem w pracy pasjonuje sie motocyklami

ma ktoś jeszcze czyś 2(3) kołowym do pochwalenia się?

wszystko co jak na razie posiadam część odnowiona,część w trakcie a cześć jeszcze poczeka

Obrazek

dam parę zdjęć dla dodania smaczku

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

moja przyszła wydumka uralo dniepro kaśko emka

Obrazek

zaprzęg k750 wraz z kierowcą

Obrazek

no i bez koszyka

Obrazek

mój pokoik odnowy;)
Obrazek
Obrazek

no i artykuł o mnie w gazecie Kurier Poranny
Obrazek

_________________
Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 05 września 2009, 11:07 przez Biper, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 05 września 2009, 08:12 
Czesc :D no to trafiles na forum takie odpowiednie bo tutaj jest sporo osob ktore tez oprocz nysek czy zukow kochaja motocykle :wink: ja jestem fanem motocykli enduro , motocross szczegolnie marka Husqvarna , odrestaurowalem taka huske model TE 510 z 1988 roku jest to ostatnia szwedzka husky po 88 byly produkowane we wloszech , oprocz tej mam jeszcze z 90 lat 2 husky jedna to czterosuw TE 350 uzywana do wyjazdow enduro czyli po lesie i po polach kiedys bralem udzialy w zawodach :) druga to dwusuw WR 360 uzywam jej do jazdy po drogach asfaltowych w terenie jest mi za mocna ma 65 koni :) i jeszcze jeden kultowy motor enduro to Honda XR 600 ktora mam , kiedys mialem jawe typ 354 z 64 roku to taka z dwoma cylindrami 350 ccm , ladna byla to jawa ale wku.... :x wiec sprzedalem , mialem tez MZ TS 250 z 73 roku na zolto polakierowana ladnie sie prezentowala , no i wiele motorow enduro wspolczesnych , co sie kupilo i za jakis czas sprzedalo.Ladne masz motorki :wink: tak napewno kazdy milosnik ma ze niemozna oczu oderwac na jakis czas patrzac na swoje zbiory :D , szukam Husqvarne z wczesnych lat 80 tak zwana twinschock gdzie ma po 2 amortyzatory z tylu :wink: sa to tak zwane vintage enduro , nietylko husky ale tez inne z typu twinschock mnie interesuja i napewno kiedys taki odrestauruje :wink:

P.S wstawie fotki moich motorkow , musze wygrzebac foty :wink:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 12 września 2009, 19:05 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 września 2009, 21:46
Posty: 23
Lokalizacja: Białystok
dzisiaj ta wydumka z pierwszego postu, doczekała się finału

silnik ural m67 skrzynia biegów Dniepr 4 biegi + wsteczny
kierownica kopia BMW r12 osprzęt m72

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek
Obrazek


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 września 2009, 22:24 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 589
Lokalizacja: Skąd Inąd
to i ja coś dorzucę ;)
Obrazek
kupiony za typową dla mnie cenę 500zł :D, jako kilka skrzynek różnistych szpargałów

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 września 2009, 09:05 
orginalny PRL chopper :D


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 13 września 2009, 09:32 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lutego 2009, 10:18
Posty: 589
Lokalizacja: Skąd Inąd
Rama już była pocięta, więc kto wie,
Może to tuning z epoki :lol:

_________________
www.facebook.com/blachoterapia


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 13 września 2009, 19:42 
no to moja stajnia :)

silnik HUSQVARNY TE 510 z 1989 r po remoncie , jeszcze w imadle ,co mnie tak bardzo fascynuje to jakosc jezeli czytam na czesciach takie nazwy jak : made in sweden , magura w- germany, bosch , sem sweden, mahle (tloki), lafranconi, nordisk, marzocchi , wp 8) to jest to pewna satysfakcja i taki dodatek sily do ukonczenia takiego remontu :wink: szukam starszej husky tak zwanej twinschock z dwoma amortyzatorami z tylu :) do rocznika 84.

Obrazek

dalsze foty pokazuja juz stan obecny po remoncie od podstaw , niektore czesci dostepne byly jedynie w USA , w europie malo tych motorow bylo sprzedawanych w tamtych latach USA bylo duzym odbiorca husqvarny.

Obrazek Obrazek Obrazek

relacja remontu od podstaw tej TE 510 znajduje sie na forum husqvarny jedynie w jezyku niemickim ale fotek duzo jest tam :wink: zapraszam.

http://www.husqvarna-forum.de/phpbb/vie ... 26&start=0


HONDA XR 600 z 1991 roku pierwszy model z tarczowym hamulcem z tylu , ciezko juz znalesc kultowa xr 600 w orginalnym stanie , ta jest :wink:
Obrazek Obrazek

Husqvarna TE 410 z 1995 roku jest to motor do uzytkowania tylko w terenie :)

Obrazek Obrazek

Husqvarna WR 360 z 1995 roku 2 suw , ma obecnie plastyki wszystkie w bialym kolorze

Obrazek

tak teraz

Obrazek

jest jeszcze pare motorow w czesciach ktore mam , kiedys zakupione moze wezme sie wkoncu za jeden z nich :D


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 14 listopada 2009, 18:02 
nadszedl czas wkoncu maly remont zrobic mojej husce , zmiana opon na lepsze co maja wiecej bieznika , wymiana lozysk kol,nasmarowanie lozysk w glowce ramy,nowe manetki gumowe na kierownice, naprawa widelek uszczelnienie , no i odkrecanie niepotrzebnych czesci do jazdy w terenie takich jak licznik, kierunkowskazy i inne shity :) to tylko na przeglad techniczny potrzebne :wink:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 15 listopada 2009, 00:46 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 września 2009, 21:11
Posty: 344
Lokalizacja: Kalisz
Ja mam trochę mniejszy kaliber:
Jak widać ryś1959 jest w najgorszym stanie z całej kolekcji, jednak jest też najciekawszym jej elementem. Zastałem go smutnego na złomie u mojej babci, kiedyś jak tam chodziłem wszystko co znalazłem do motorów odkładałem w jedno miejsce, zwyczaj przyjął się na tyle ze pewnego dnia ja już nie musiałem tego robić, robili to złomiarze którzy wiedzieli ze jestem zainteresowany. We wiosnę 2008 idę sobie jak zawsze od końca przez złom i nagle widzę tylna lampkę żółwika...myślałem, że oszaleje, zobaczyłem oryginalny, mocno zużyty lakier ze szparunkami, oryginalny licznik, wąski tłumik, oryginalne, niepodarte siodło"wysokie". Po prostu wiedziałem ze go biorę, aby nie zdradzić że to jest wielki unikat powiedziałem złomiarzowi "ile za tego zielonego komara". skończyło się na 45zl. Gęba uśmiechała mi się jeszcze dobre dwa dni.
Koła są dla picu, żeby się nie przewracał oryginalne już mam. Czeka na swoja kolej po żaku.
ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazek


No i najświeższa zdobycz (jak na warunki allegro to całkiem tanio...) ale niespodzianką było to że ten silnik nigdy nie był rozpoławiany:
ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazek
filtr powietrza z rajstopki:)
ObrazekObrazek
Manetki ocalały tylko dlatego że rdza mocno trzyma:) i jest 3 biegowa manetka i gaz z dekompresatorem:) jest też ładny tłumik (wąski)

Tutaj widać jak można się dogadać z panami złomiarzami:)
Obrazek
tutaj znalezisko
ObrazekObrazekObrazek

i parę fot jak już emocje opadły
ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek
Po prostu idealny materiał do remontu


Żak.
Pierwsze parę fot na rozgrzewkę, czyli z przed remontu. Żak odrestaurowywany jest na totalnego oryginała(łącznie z zachowaniem takich detali jak kabelek wysokiego napięcia w oplocie bawełnianym-cienki:) ). Na bieżąco będę dawkował emocje:D. Pojawi się tez foto-przepis w jaki sposób łatwo w domowych warunkach odlać podstawkę pod tylną lampkę. Będzie ciekawie, zapraszam do dyskusji:).
Zdjęcia z dnia zakupu, widać na nich braki oraz nieoryginalne, aczkolwiek ciekawe patenty, rodem z PRLu, czyli to co lubimy:)
ObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek

przód był krzywy, zdobyłem zastępczy
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Detale-aktualnie mam już wszystko czego potrzebowałem, aluminiowa osłon silnika, cylinder na wąski króciec, gaźnik z boczną dyszą, licznik, tylną lampkę-ale o niej za chwilę.
ObrazekObrazek
zapłon, pomalowany, jednak z zachowaniem wszystkich "mas", tak żeby był dobry przepływ prądu
ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

Komar Sport
Przedwcześnie wygrana aukcja allegro ale obiekt dość unikatowy. Uznałem że prościej będzie kupić kompletnego sporta niż bawić się w szukanie każdej części. Jak widzicie we wakacje czeka mnie sporo pracy. O koncepcji wykonania prawdziwego sporta możecie poczytać w poście "4KM z silnika S38" gdzieś w dziale silnikowym. Stan przedstawia się jak na zdjęciach, oryginalny choć trochę sponiewierany lakier, siodło w idealnym stanie i niezardzewiała kiera. Tyle mi potrzeba do szczęścia:).
ObrazekObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek
P.S. lepsze foty porobię jak koszmarek znajdzie się w garażu, u babci, nie w tym chlewie:).

Motorynka...:)
Miałem chyba z 12lat. Tym razem zamieszczam foty gotowej(no bez pewnych detali) drynki a dopiero później rożne etapy prac. Pytajcie, komentujcie...

Mała odmianka też się przyda:)

P.S. każdy pojazd ma swoja wartość historyczna, dobrze o tym wiem, jestem zadowolony z efektu, myślę ze jej nie zepsułem, pojazdów unikatowych i syrenki-nie przerabiam:)
ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazekObrazek


Komar 232- znalazłem go bez kół na złomie, silnik pedałowy jest, aktualnie wsadzony kopniak, żeby sobie pyrkał
ObrazekObrazekObrazek
Rometa 50T3 nie mam fot kompletnego- nadrobię.
Obrazek
+dawca
ObrazekPodczas uzbrajania mojego garażu w prąd jeden z Panów który robi remont w domu podszedł na pogawędkę, zobaczył syrenę, motory i zaczęliśmy gadać. Wspomniał, że gdzies chyba ma jeszcze "taki silnik rowerowy- nawet dwa". Zapytałem żeby mi go opisał. Wywnioskowałem, że ma MAWa- na tylne koło, nie interesował mnie- no i GNOMa. Parę dni później GNOM przyjechał na miejsce- początkowo tylko żebym go sobie zobaczył bo nie sądziłem, że uda się kupić. Ale jednak się sprzedał... 5zł drożej od Rysia:). Okazja prawda? Ok- teraz o silniku, z tego co widzę to nie ma lampki i tłumika. rolka gumowa w ogóle nie wytarta, ściągnąłem głowicę- żadnego progu, stan idealny.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Uzupełniam galerie rysia:
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Obrazek


ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazek

złomowe znalezisko- po 20min pali od strzała.
Obrazek
Obrazek
Pozdrawiam serdecznie.

_________________
Jeśli wierzysz, że się uda, znajdziesz każdą "nieosiągalną" część!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 listopada 2009, 09:19 
piekne polskie klasyki 50 ccm 8) byl taki czas gdzie kupowalem tutaj duzo simsonow , jak granice otwarli miedzy zachodem a wschodem to duzo niemcow tych z zachodnich niemiec sciagalo rozne MZki i simsony , tylko maja jeden problem jezeli cos sie zepsuje to niewiedza jak to naprawic :D zakuja sobie do lba ze to wschodni produkt i nicht verstehen :D , to bylo dlamnie pewnym rajem 8) sprzedawali takie simsonki za 10-50 euro , czesci mozna kupic full , wiec zaopatrzylem sie w czesci i tak grzebalem sie w tych simsonach potem za wieksze pieniadze sprzedawalem , byla to taka fala bo to sie zaczelo rozpowiadac ze jest taki ktos kto naprawia simsony i te ktore sprzedalem do dzisiaj mam w moim serwisie jak cos nawali :wink: przybylo tez wiecej innych posiadaczy simsonow ktorzy chca naprawy, simsony maja powodzenie bo maja wpisana predkosc 60km/h w papierach to kazdy lepek 16 letni wie. Jedyne co mnie interesuje z 50 ccm to cos polskiego w przyszlosci :wink:


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 15 listopada 2009, 12:35 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1086
Lokalizacja: Polska
Widzę że jednoślady też mają sporą grupę zapaleńców na naszym forum :thumleft:

Ostatnimi czasy zaraziłem sie soft trialem ,tak dla rekreacji . Okazyjnie nabyłem Beta 250 którą sprzedałem by w przyszłym sezonie jeździć Vintage Trial :D o pojemności 200-500 albo anglik albo włoch ,a z myslą o zarażeniu w przyszłości starszego syna Filipa motocyklizmem uratowałem ze złomu Yamaha TY 50 ( model na dużych kołach jak TY 80) z 1979roku który razem powoli składamy :)

Obrazek

Obecnie wypiaskowany i wylakierowana rama i kilka elementów , jednak sporo braków wiec poszukiwania trwają :D po ukończeniu pochwalę sie tu nim :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 15 listopada 2009, 22:18 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 września 2009, 21:11
Posty: 344
Lokalizacja: Kalisz
Nysanek dzięki:).

P.S. Teraz jest chyba wiadome, że Żuczek będzie miał na pace właśnie któregoś z motorków i jazda na zloty:). Tak w ogóle, Komar Sport jest przypuszczalnie najbardziej zaawansowanym projektem przebudowy tego typu- niedługo się nim pochwalę. Nie jest to "tuning" tylko czyste rasowanie:)

_________________
Jeśli wierzysz, że się uda, znajdziesz każdą "nieosiągalną" część!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 stycznia 2010, 20:00 
Witam kolegów,

i ja jestem w posiadaniu kilku motocykli.Jestem miłosnikiem motoryzacji w kazdym przejawie od motoroweru do autobusu:)
Jesli chodzi o jednoslady to jestem w posiadaniu:
Motorynka Pony 89 rok
Komar z lat 70 tych
Junak M 10
SHL M 11
SHL M 17
Jawa 354
M 72
Dniepr 12
Yamaha FZR 1000 1987
Osa M 52
to chyba na tyle :)


Na górę
  
 
 Tytuł:
Post: 20 stycznia 2010, 22:44 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2805
Lokalizacja: EU
czesc ,

widze ze masz jawe typ 354 , 2 cylindrowa :) tez mialem 2 lata temu sprzedalem wku.... mnie troche :wink: hiszpan ja kupil :D
jezeli bedziesz mial mozliwosc to kup zaplon elektroniczny bo te 2 przerywacze orginalnie to shit , niechce powracac myslami do tych chwil ile sie z tym urzeralem :D

pozdrawiam

P.S jak wiesz lub bedziesz wiedzial kto ma stara husqvarne do rocznika 85 to daj mi znac :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 19 lutego 2010, 19:01 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2805
Lokalizacja: EU
kupilem wkoncu husqvarne WR 250 z 1983 roku typowy twinshock :D dobra baza do remontu wszystko orginalne miala do tej pory tylko jednego wlasciciela :wink:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 104 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net