Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 16:33


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 29 listopada 2015, 19:04 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
Marian pisze:
Ramę można dać do piachu, tylko najlepiej dobrze zabezpieczyć profile zamkniete,żeby piach do środka się nie dostał, a potem jeszcze odkurzacz z jednej strony, kompresor z drugiej i bawimy się w czyszczenie. Bo jak piach Ci zostanie w ramie to zgnije ona szybciej, niż się obejrzysz...

Profile zamknięte, które jak wiadomo w autach są otwarte :lol: też trzeba konserwować.
Są na to różne metody ;).
http://forum.cartoontrabant.pl/viewtopic.php?p=35696


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 listopada 2015, 19:33 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
tak, niektórzy z tego forum przed środkiem do profili lali wodę karcherem, zeby błoto wypłukać później wlewali cortanin i spuszczali.
do profili dobry jest też penetrujący woskowo-lanolinowy Dinitrol:
http://www.pyrmo.pl/antykorozja-dinitro ... zamkniete/

http://www.frost.co.uk/dinitrol-ml-pene ... 500ml.html

Podobny jest APP f410, test solny oba wytrzymują 96h, przy warstwie 10mikronów.


A najlepsze:
http://www.halfords.com/motoring/paints ... g-clear-5l

tylko trzeba rozcieńczyć przed aplikacją. do blach się srednio nadaje, bo łatwo go zetrzeć np jadąc przez trawę, ale do profili bajka.

no i Rust Check:

http://www.rustcheckcorolon.pl/wszystko-o-rust-stop

ten gęściejszy "B" też nadaje się do profili, nie zmywa się jak "A"

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 grudnia 2015, 11:50 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Podłącze się pod wątek.
W moim smutku w ramie nie ma otworów technologicznych do natryśnięcia konserwacji do profili zamkniętych. Jak to wygląda w innych Żukach - są jakieś gotowe otwory?

Planuję powiercić ramę od dołu (później jakieś korki pokombinuję do zatkania). Będzie OK, czy wiercić w innych miejscach?

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 grudnia 2015, 13:21 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
W naszym Żuku nie widziałem żadnych otworów. Jedynie przy końcu podłużnic - nie są zaślepione. Ale do poprzeczek nie ma dostępu raczej.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 02 grudnia 2015, 21:22 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
W poprzeczkach otworow brak. Mam podwieszony zbiorbik lpg na ostatniej poprzeczce i niestety wiertlo i otwornica szly w ruch.
Sa korki-zaslepki do otworow technologicznych w progach czy podlogach. Tylko sa troche duze.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net