Zobaczymy, co mi odpiszą, bo właśnie wysłałem im maila:
"Witam.
Mam kilka pytań odnośnie farby Śnieżka "Na rdzę".
Po pierwsze - jakie farby można nakładać na tą farbę w przyszłości ( po "zasezonowaniu" jej), a jakich farb nie wolno. Czy wolno na nią nałożyć np podkład akrylowy i lakier samochodowy (jeśli wolno, to jaki podkład i lakier)
W karcie technicznej:
http://www.karty-techniczne.sniezka.pl/ ... LNA%29.pdf
Wyczytałem, że na powierzchnie po piaskowaniu zaleca się użyć najpierw podkładu "Urekor S", a następnie tej farby - dlaczego? Czy ma to jedynie wpływ na walory estetyczne powłoki, czy też na jej trwałość, przyczepność i odporność?
W karcie technicznej wyczytałem, że powierzchnia powinna unikać kontaktu z benzyną i stałego kontaktu z wodą. Czy po pokryciu tej farby w przyszłości np Urekorem (lub innym podkładem) i lakierem samochodowym, kontakt z wodą i benzyną będzie mieć wpływ na warstwę "Śnieżki na rdzę" pod spodem, pod tymi warstwami?
Pytam o to wszystko ponieważ zastanawiam się nad użyciem "Śnieżki na rdzę" jako gruntu przy konserwacji starego nadwozia samochodowego, czy nie była by lepsza od np. podkładu epoksydowego?"
-----------------------------------------------------------------------------------------
Mogę też zrobić eksperyment na kawałku jakiegoś złomu - np wyciętego kawałka podszybia z wraku Nyski. Zrobić z tym złomkiem dokładnie to, co chcę zrobić z dobrą budą:
- wypiaskować
- pomalować "Śnieżką na rdzę"
- pomalować "minią"
- polakierować jakimś lakierem
- testować to wcierając benzynę, wkładając do wody, wody słonej itp...
tylko pytanie o "sezonowanie" - tego ile to czasu na to straci się...
zastanawia mnie dlaczego np farba ta nie może mieć stałego kontaktu z zalegającą wodą itp. i dlaczego nie można po piaskowaniu jej zaraz nakładać na metal, tylko trzeba dawać "UREKOR S"?