Dzisiaj jest 28 marca 2024, 21:35


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Post: 13 grudnia 2016, 12:18 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 września 2015, 20:34
Posty: 118
Lokalizacja: Łódź
Pojazd: żuk 88
Witam,

Czy macie jakieś patenty na osiągnięcie ciepła w żuku?
Zmieniłem nagrzewnicę na nową do samochodów rajdowych, działa wyśmienicie ma dwie prędkości głowę urywa wiatr, z dysz leci ciepłe powietrze szyby mam zawsze suche i odparowane.
Oryginalne wloty powietrza na nogi mam zaspawane.

Niestety w żuku nadal zimno ilość zimnego powietrza jakie napływa do auta jest zdecydowanie za duża.
Czy macie pomysły którędy to zimne powietrze wpada do żuka?

_________________
http://fsc-zuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 grudnia 2016, 12:59 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Każdą szczeliną.
Weź jeszcze pod uwagę, że w Żuku jest coś takiego, jak "kurtyna powietrzna" - jak nagrzejesz szoferkę, to dosłownie ręką da się odczuć różnicę między temperaturą powietrza z tyłu i z przodu. Jest taka niewidzialna granica tuż za przednimi fotelami, gdzie po prostu kończy się strefa "ciepła". Podejrzewam, że jeśli zamontujesz jedną nagrzewnicę z tyłu - to z tyłu jest ciepło, z przodu zimno. Oryginalnie do nagrzania całego Żuka były 3 nagrzewnice - jedna z tyłu i dwie z przodu. Jeśli teraz masz jedną zamiast trzech, to może nie dawać rady...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 grudnia 2016, 13:14 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Ja w starym żuku, mialem zabudowaną przegrodę, jak w skrzyniowych, z wstawioną szybą.W kabinie była Sahara.Tak, jak Marian pisze, jedna nagrzewnica, to za mało, bo musi nagrzać praktycznie całego żuka i nie wyrabia.Gdybyś grzał tylko kabinę, to wtedy jak najbardziej.A jak jeszcze do tego masz nieszczelności, a pewnie masz, to już jest dupa.Ja na fabryczne nagrzewnice nie narzekam.Tego nadmuchu na nogi, to po co się pozbyłeś? Najlepsza rzecz w całym żuku, przynajmniej dla mnie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 grudnia 2016, 15:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 września 2015, 20:34
Posty: 118
Lokalizacja: Łódź
Pojazd: żuk 88
@buźka
Pozbyłem się ponieważ mam inny silnik, ponieważ słabo działały wiatraki, cały smród i hałas wpadał do kabiny tymi otworami.

Czy nagrzewnica z tyłu auta nie obciąży za bardzo pompy wody silnika? Trzeba puścić minimum 2x 2m rur pod podwoziem.

Wydaje mi się, że nagrzewnica w komorze silnika jest pomyłką, normalnie montowane są w kabinie ale w żuku nie ma na to miejsca.

_________________
http://fsc-zuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 grudnia 2016, 16:46 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 lutego 2016, 14:50
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A075 S21 '97
Nagrzewnice w żuku powinny mieć (bynajmniej u mnie tak mają) tunele powietrzne wyprowadzone do grilla, i nie powinno Ci nic zasysać z komory silnika.

_________________
https://www.facebook.com/Rudy-Z%C5%82om ... 3772261299


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 grudnia 2016, 16:49 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
do wymuszenia obiegu w długich rurach wystarczy wstawić pompkę obiegową od Webasta

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 grudnia 2016, 16:50 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Bez przesady. Gdyby system wlotu powietrza był lepiej przemyślany i wiatraki lepiej dmuchały to jest to dobre rozwiazanie.
Fabrycznie te 2m węża w te i z powrotem szlo i w Żukach i w Nysach i pompa dawała radę... a czy Twoja pompa z innego silnika da rade-cóż uroki swapow :) nigdy nie przewidzisz skutków ubocznych ;)
Może webasto zamontuj?

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 grudnia 2016, 16:59 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2014, 20:22
Posty: 267
Lokalizacja: Warszawa
Dostawiłem dwie nagrzewnice na salonie, pewnie z 8 metrów przewodów i grzeje aż miło :) Problemów z pompowaniem cieczy nie zauważyłem - po prostu jeden mały obieg poszedł na dwie przednie nagrzewnice, drugi na tył. W Oryginale jest jeden na lewy przód, drugi na prawy.

_________________
A156 1984
A18 LUX 1990
A07 1990
A18 1993
A075 1995


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 grudnia 2016, 17:10 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
silnik jest z bmw, a one miały dodatkowe pompki elektryczne

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 grudnia 2016, 18:55 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Jeśli chodzi o nagrzewnicę w kabinie, to chodzi mi po głowie podpasować z poloneza plusa.Jednym z problemów, jest wysokość całego zespołu, bo obudowa jest dosyć rozbudowana i zachodzi konieczność częściowego wycięcia półki obok deski rozdzielczej.Drugim jest to, że będzie dosyć wysoko i należało by chyba zastosować zamknięty układ nadciśnieniowy, z wysoko umiejscowionym zbiorniczkiem wyrównawczym z korkiem z zaworem.Było by o tyle fajnie, że ta nagrzewnica oferuje sporo opcji nawiewu, jak w innych autach i można to ładnie poprowadzić, gdzie się chce.Nadmuch na nogi, można by nadal realizować poprzez te fabryczne, tylko dołożyć podciśnieniowe sterowanie klapek, żeby było po ludzku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net