Dzisiaj jest 29 marca 2024, 00:36


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: 30 stycznia 2017, 12:24 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2014, 20:22
Posty: 267
Lokalizacja: Warszawa
Cześć,
jeśli ten temat gdzieś jest - proszę o skasowanie. W dwóch moich Żukach po straży cały spód jest pięknie zafajdany takim ciemnym mazidłem - nie jest to biteks, bo nie jest to kruche i potrafi lepić się do łap latem. Muszę przyznać, że dość skuteczne to jest - po 4 solankowych warszawskich zimach ładnie powstrzymuje rudą przed panoszeniem się. Gdzieś czytałem o mieszkankach olejów, nafty i ch*j wie jeszcze czego. Potem natryskiwane. Ktoś może ma doświadczenie z takim dodatkowym zabezpieczeniem? Nawet deski podłogi to solidnie zakonserwowało.

pozdro!

_________________
A156 1984
A18 LUX 1990
A07 1990
A18 1993
A075 1995


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 stycznia 2017, 13:07 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Od groma jest środków do konserwacji - ciężko powiedzieć po opisie co akurat u Ciebie zagościło. Wszelakie "baranki" tworzą elastyczną powłokę, ale niezależnie od temperatury raczej już nie brudzą. Z kolei środki na bazie wosków (które pozostają cały czas "mokre") zostałyby wypłukane przez wodę z piaskiem i solanką.

Wbrew pozorom podobnie może zachowywać się współcześnie produkowany biteks (musieli coś ulepszyć w formule względem tego przysłowiowego badziewia) - w chwili obecnej nie jest to już twardy lepik, który przy pierwszym uderzeniu odpadnie od blachy. A jak jest ciepło to potrafi się zrobić miękkawy i do łap kleić.

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 stycznia 2017, 21:17 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 listopada 2015, 19:14
Posty: 121
Lokalizacja: Wierzbna/Świdnica
elaskon k60 będzie tego odpowiednikiem do profili k2000
ewentualnie drożej fluid film pernament
bitex polecę bolla lub novola od aspena z daleka


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 stycznia 2017, 22:07 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Tylko noxudol 900

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 stycznia 2017, 22:14 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 listopada 2015, 19:14
Posty: 121
Lokalizacja: Wierzbna/Świdnica
Jeszcze jest olej pełzajacy.
A dlaczego noxudol 900 ?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 stycznia 2017, 09:41 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2014, 20:22
Posty: 267
Lokalizacja: Warszawa
Hm, nie sądzę, aby strażacy w wiosce gdzieś pomiędzy lasami słyszeli o noxudolach lub innych takich, ale dzięki za podpowiedzi. Latem wyczyszczę podwozie, podmaluję tu i ówdzie i spryskam tym cudakiem.

_________________
A156 1984
A18 LUX 1990
A07 1990
A18 1993
A075 1995


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 stycznia 2017, 20:08 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
noxudol jako jeden z niewielu ma naprawdę inhibitory korozji. poza tym pełza, jest tiksotropowy-zabliźnia uderzenia kamorów, nigdy do końca nie zasycha. nie śmierdzi prawie i nie kapie, chyba, ze pędzlem ktoś próbuje nałożyć:P. na resztę środków szkoda własnego zdrowia i środowiska.
do profili polecam Dinitrol 1000 lub Novol ML

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 lutego 2017, 10:39 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 lutego 2016, 14:50
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A075 S21 '97
Mi udało się dostać coś co nazywa się Corr-Active (farba podkładowa do statków, zaleta jest taka, że jest dość tanie ale mało wydajne bo gęste jak smoła) - znajomy od KJS-ów polecał, ale ogólnie jest to ciężko dostępne na dzień dzisiejszy. Są dostępne odpowiedniki ale to nie to samo. U mnie poszło 2 razy malowanie ww. specyfikiem i na to baranek z boll'a. Robione rok tamu więc ciężko określić skuteczność, ale mam nadzieje że spokój będzie na dłuższy czas.

_________________
https://www.facebook.com/Rudy-Z%C5%82om ... 3772261299


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 lutego 2017, 22:51 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
baranki żywiczno-kauczukowe są porowate i chłoną wilgoć-trzeba je czymś pomalować-albo mazistym woskowo-asfaltowym, albo nawet farbą ftalową.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 lutego 2017, 10:35 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 lutego 2016, 14:50
Posty: 45
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A075 S21 '97
Dzięki za info, może być ciężko, bo już buda stoi na ramie, ale powinienem gdzieś tam się zmieścić i na szczęście jeszcze, nie jeździłem wiec nie jest zawalone błotem.

_________________
https://www.facebook.com/Rudy-Z%C5%82om ... 3772261299


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 lutego 2017, 19:48 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 listopada 2015, 19:14
Posty: 121
Lokalizacja: Wierzbna/Świdnica
Baranka jak nie zamkniesz to jakbyś gąbkę tam powiesił,jak chcesz mieś baranka niechłonnego to sika 529AT z tym że większość warsztatów nie ma sprzętu do jego nakladania lub nawet nie będą wiedzieli o czym mówisz.Pistolet Vaupel 3500 ogarnia temat a profile ogarniesz idealnie Vaupelem 3300,wiem nie tanio ale zajebiście :mrgreen:
Osobiście już całkowicie odszedłem od baranków psikanych pistolem za 18 pln (vaupelem mamy lepszą kontrolę nad wszystkim i jakość inna) i środkow do profili bola czy novola-wolę elaskon lub fluid film ewentualnie mike sanders ale to już więcej zachodu z konserwą bo grzać trzeba do 120 stopni.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 lutego 2017, 20:30 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Elaskon kiepsko w testach wypada, to środek pamietajacy NRD i przereklamowany jak większość niemieckich wyrobów. Novola ML i APP 410 jest ok, własności fizykochemiczne jak Dinitrol, natomiast Boll i APP f400 faktycznie nie za bardzo. Valvoline tectyl ML tez do bani, po roku płatami złazi-można go zdmuchnać, ale legenda jest:)
Ten Vaupel to natrysk hydrodynamiczny? jeśli tak to super sprawa.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 lutego 2017, 11:48 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 listopada 2015, 19:14
Posty: 121
Lokalizacja: Wierzbna/Świdnica
Vaupel pcha powietrzem srodek a nie zaciaga przy okazji jak tani hincyk wiec to natrysk hydropneumatuczmy,czy jak tam zwal.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net