Dzisiaj jest 28 marca 2024, 16:43


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: 12 grudnia 2017, 10:05 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 marca 2015, 22:36
Posty: 70
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd: Żuk A 18 01B
Dzień Dobry
Jakoś tak się stało,że mam całkiem fajny suszący nadmuch na prawą połowę przedniej szyby a na stronę lewą tę ważniejszą nie dmucha. Skoro dmucha to mechanizm nagrzewnicy chyba jest sprawny? Zaglądam pod klapę ale nic nie widzę szczególnego. Jest na to jakaś rada?
Pozdrawiam


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 grudnia 2017, 13:48 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2016, 20:23
Posty: 593
Pojazd: tarpan239
a czy w żukach nie było czasem dwóch nagrzewnic, każda ze swoim wiatraczkiem na prawą i lewą stronę oddzielnie?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 grudnia 2017, 13:54 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
W Żukach są dwie nagrzewnice z przodu i dwa osobne wentylatory - zapewne jeden się zepsuł lub spadła rura idąca od nagrzewnicy do nawiewu.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 12 grudnia 2017, 15:27 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 grudnia 2014, 20:22
Posty: 267
Lokalizacja: Warszawa
A jak masz sprawny silniczek i rurę na swoim miejscu to masz jeszcze podwójną regulację - w nogach trzeba podnieść tę klapkę, a pod szybą otworzyć przepływ powietrza tym metalowym dzyndzlem. Irytujące.

_________________
A156 1984
A18 LUX 1990
A07 1990
A18 1993
A075 1995


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 grudnia 2017, 18:54 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 marca 2015, 22:36
Posty: 70
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd: Żuk A 18 01B
Jeszcze nie sprawdziłem czy lewa nagrzewnica działa ale jako przekaźnik ciepłego powietrza z nagrzewnic do podszybia mam założone takie wiotkie rurki srebrne z zewnątrz,one się chyba nazywają SPIRO. Nie zwróciłem na to wcześniej uwagi ale chyba nie powinny takie być


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 grudnia 2017, 22:12 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
te rury zapewne sa ok. to ma być po prostu rura, tam wiele nie wymyślisz, można kombinować jakąś izolowaną, ale czy gra jest warta świeczki - wątpię.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 grudnia 2017, 12:17 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 07 marca 2015, 21:11
Posty: 68
BTW Czy ktoś przymierzał żukowską nagrzewnicę do Nysy? Żeby zastosować dwie sztuki, każdy sobie sam reguluje ciepło. I można się pozbyć papierowych rurek do nawiewów na szybę (które i tak sie połamały)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 15 grudnia 2017, 16:53 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
W mojej 521 był taki patent porobiony, gdy ją kupiłem. Ale nie powiem, jak się sprawował, bo jeździłem w czasie, gdy ogrzewanie nie było potrzebne :wink:


Załączniki:
pict4635.jpg
pict4635.jpg [ 405.57 KiB | Przeglądany 6369 razy ]
pict4636.jpg
pict4636.jpg [ 392.42 KiB | Przeglądany 6369 razy ]
pict4672.jpg
pict4672.jpg [ 426.14 KiB | Przeglądany 6369 razy ]

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 grudnia 2017, 14:21 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Ale jak widać na załączonym obrazku papierowych rurek nie wyeliminujesz :) Możesz je zastąpić co najwyżej innymi rurkami, nie papierowymi :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 grudnia 2017, 15:50 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 07 marca 2015, 21:11
Posty: 68
Widocznie ktos myślał podobnie jak ja :)
Jeden wiatrak to troche mało jak na dwa nawiewy szyby skoro pasażer liczy na jakiekolwiek ciepło.
Dobra - swoje przemyślenia na ten temat zawre w osobnym temacie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 grudnia 2017, 19:39 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
rurki spiro aluminiowe się nie nadają-rozłażą się od drgań i oddają tez ciepło szybko. muszą być papierowo-aluminiowe. ja jeszcze dodatkowo okreciłem taśmą Tesa.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net