to jest model 521 na 100%
co ma w dowodzie wpisane to druga sprawa , niezgadza sie z modelem 522 to mogla byc rowniez pomylka w fabryce lub urzednika, chodzi o fakty ze jest to 521 M , silnik S-21 gornozaworowy zgadza sie , deska rozdzielcza zato ktos wstawil zespol zegarow warszawy / zuka wyciol po srodku pasek blachy , nysowskie wskazniki byly po 2 parki na kazda strone (pozniejsze modele zaczynajac od 501 )
poczatek modelu 521 zaczol sie w 1969 r byla produkowana gdzies do 1977 r
od roku 1975 zostal wprowadzony model 522 na krajowy rynek ale wiekszosc opuszczaly fabryke modele 521 w tym czasie mala mieszanka
tak ze dolaczyl model 522 ,w 1975 roku
od 1978 na 100% byly produkowane same 522
siedzenia idzie dostac po intensywnym szukaniu , z tego co widac miala rzedowe fotele mikrobusa , tak ze tu z mikrobusa 522 cos znajdziesz napewno ale szukaj bo czas ucieka a nysek coraz mniej
tak patrze ze ta okladzina z plyty jako tapicerka to moglo byc zrobione przez kogos bo na kolku kierownicy ma tez taka drewnopodobianka naklejone , tak samo w desce rozdzielczej dopatrzylem sie przelacznikow z zuka deski rozdzielczej wiec bylo grzebane w elektryce troche ale idzie doprowadzic do stanu orginalnosci ta nyske spoko
druga sprawa odnosnie 522 z rocznika 1977 w papierach wpisane , moze miec paiery od nysy 522 , a tak naprawde jest 521 z rocznikow od 69-77 , prawda jest ze w 77 r tez byly juz 522
ja bym ja kupil na twoim miejscu bo jest to nysa ktora mozna doprowadzic do swietnego stanu.