Dzisiaj jest 28 marca 2024, 13:37


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 19 kwietnia 2017, 21:06 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
Czy macie jakieś patenty na weryfikację pod kątem zastosowania preparatów chwilowo maskujących część objawów zmęczenia silnika? (motodoktor itp).


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 kwietnia 2017, 21:37 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 marca 2010, 19:19
Posty: 60
Lokalizacja: PL
Pytasz pod kątem kupującego, który boi się tego typu praktyk czy sprzedajesz i chcesz wlać i wiedzieć jak uniknąć wykrycia?

_________________
Chojnickie Muzeum Motoryzacji i Techniki

https://www.facebook.com/Chojnickie.Muz ... .Techniki/


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 kwietnia 2017, 09:38 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
Pytam zdecydowanie jako kupujący uważający stosowanie tego typu praktyk za draństwo.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 kwietnia 2017, 13:58 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Podstawowa sprawa - silnik powinien być zimny. Przed uruchomieniem wyciągasz bagnet oleju - czasem już z wyglądu oleju da się coś powiedzieć, może się zdarzyć, jeśli silnik stał jakiś czas po dolaniu wynalazku, że olej będzie niejednorodny. Ale pewniejszym wskaźnikiem jest zapach - cardoktor itp daje wyraźnie kwaśną nutkę.
Ale nic nie zastąpi dokładnego osłuchania.

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 kwietnia 2017, 16:22 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
ale przy oględzinach musisz go dobrze rozgrzać- tłukace się panewki i spadek ciśnienia oleju dopiero wtedy wyjdzie. jak puka głucho na zimno póżniej cichnie to tłoki luźne. chmura po odpaleniu na ciepło po 10min postoju to prowadnice/uszczelniacze, ale można to sprawdzić robiac przygazówki jak daje dymem ciągle to pierścienie, jak po spadku obrotów prawie do wolnych dasz drugi raz w palnik i chmura pójdzie to uszczelniacze. oczywiście jeśli oleju nie jest za dużo.
olej na motodoktorze ciągnie się między placami jak guma.prawie

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 kwietnia 2017, 22:27 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
Dziękuję za odpowiedzi.
Czyli jest szansa to wyłapac. W podstawowych czynnościach. To dobrze.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net