Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 21:51


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 242 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna
Autor Wiadomość
Post: 19 lipca 2015, 18:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Kurde-mówiłem, że nie ma co starego kotleta odgrzewać. Firma DZT Tymiński chciała zarobić na przestarzałym honkerze i jeszcze słabszym Pasagonie-lublinie o konstrukcji z lat 80-tych. Od początku pomysł skazany na porażkę, szkoda było pieniędzy... Mogli chociaż w przypadku lublina zainwestować od początku w nową kabinę a nie tylko grilla... O honkerze powiem to samo...Musiało sie tak skończyć:
http://lublin.gazeta.pl/lublin/1,48724, ... l#TRrelSST
Myślą o wojsku a tu masz babo placek:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,183 ... a-sie.html
Zapraszam do dyskusji.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lipca 2015, 18:31 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
to Jeep , znowu jakies badziewie na licencji no i USA zarobi natym ze polaczyna kit wcisneli :( silnik jakis tani wstawia do tego , szkoda slów robo.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lipca 2015, 18:55 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
zawsze to lepsze jak honker....

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lipca 2015, 18:57 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
na tanszych czesciach to on bedzie taki sam jak ten honker.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lipca 2015, 20:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Mi się podoba określenie Jeepa: "Może on sobie radzić nawet w trudnym terenie".

Jak porównamy parametry trakcyjne obu pojazdów to cóż... ja bym Wranglera nie kupił... tym bardziej, że za jego ceną można mieć 2 honkery, które są prawdziwymi samochodami terenowymi.
Tak swoją drogą... to wiecie, że porównując głębokości brodzenia możemy zrobić takie zestawienie:
500 mm - Jeep Wrangler
760 mm - Hummer H1
800 mm - Tarpan Honker
900 mm - Star 66
1800 mm - Star 266
Zatem... hmm... może zacznijmy uczyć się tego że czasem polskie jest lepsze od zachodniego.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lipca 2015, 20:22 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
takim czyms kobiety w USA na zakupy jezdza , a nam to chca wcisnac w ciezki teren :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 lipca 2015, 07:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
według mnie to przesadzacie, tarpan honker nie jest aż taki zły.
Można kupić coś takiego nowego z fabryki? Wie ktoś jaka jest cena dla klienta detalicznego?

Widziałem, jak zwykły THonker, gnał przez bagna, tam gdzie zmoty Nissan patrol wymiękały a wrangler mówił "dość" Są toporne, i co z tego? To nie passat, tutaj nie ma strefy zgniotu.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 lipca 2015, 07:41 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Nikt nie mowi ze honker byl zly, dobry jak najbardziej ale jak na swoje czasy....
Pismaki wypisuja w innych tematach ze to nie prawda,ale ja powiem jedno wszystko co dobre sie kiedys konczy. I ten honker, i ten wrangler tez juz do lamusa powinien odejsc.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 lipca 2015, 07:42 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
zokolic pisze:
według mnie to przesadzacie, tarpan honker nie jest aż taki zły.
Można kupić coś takiego nowego z fabryki? Wie ktoś jaka jest cena dla klienta detalicznego?

Widziałem, jak zwykły THonker, gnał przez bagna, tam gdzie zmoty Nissan patrol wymiękały a wrangler mówił "dość" Są toporne, i co z tego? To nie passat, tutaj nie ma strefy zgniotu.


Oni juz ledwo zipia chyba nic tam nie kupisz kolego....

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 lipca 2015, 08:26 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Robo pisze:
zokolic pisze:
według mnie to przesadzacie, tarpan honker nie jest aż taki zły.
Można kupić coś takiego nowego z fabryki? Wie ktoś jaka jest cena dla klienta detalicznego?

Widziałem, jak zwykły THonker, gnał przez bagna, tam gdzie zmoty Nissan patrol wymiękały a wrangler mówił "dość" Są toporne, i co z tego? To nie passat, tutaj nie ma strefy zgniotu.


Oni juz ledwo zipia chyba nic tam nie kupisz kolego....


Aha, czyli wszystkie wyprodukowane modele idą na złom? -_-


Wracając do tematu, mają jakąś stronę ?

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 lipca 2015, 09:55 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
W artykule piszą:
Jak mówi prezes DZT Zbigniew Tymiński, od dwóch lat nie było ani jednego samochodu.
Więc raczej używki tylko na allegro itp.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2015, 07:34 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Robo pisze:
Nikt nie mowi ze honker byl zly, dobry jak najbardziej ale jak na swoje czasy....
...wszystko co dobre sie kiedys konczy. ....


To ja poproszę rys historyczny rozwoju błota. Ujęcie zmian strukturalnych bezdoży. Oraz opracowanie na temat obniżania się średnich przeszkód wodnych wraz z ociepleniem klimatu.

90% rozwoju pojazdów od lat 80 to więcej, więcej i więcej elektroniki. A elektronika z błotem się nie lubi.. i nie lubi się z nowoczesną bronią skierowaną głównie do unieruchamiania elektroniki.

Samochód terenowy jest pojazdem teren, a nie dla wygody. Owszem były pomysły zmiany zawieszenia na niezależne i poprawy paru elementów napędu - część tych pomysłów weszła w życie, część by weszła, gdyby były regularne zamówienia z wojska.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2015, 19:29 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
honker dobry jest. a co do starych konstrukcji-nivę robią od 77r i jest ok. uaza469 od 72r z przerwą 2007-2010, a uaza 452-busa od 65r. im prostsze auto w trudnych warunkach-np. bojowych, tym lepiej, bo to się po prostu sprawdza, dokładnie jak pisze Phinek.
owszem sa konstrukcje bardziej skomplikowane-np. pneumatyka w SKOT, ale nie są bez celu.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2015, 19:35 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lipca 2007, 13:03
Posty: 2604
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd: Nysa 522W, 522S,Autosan H6 ZK
Tak, choć mi się wydaje, że na samych zamówieniach wojskowych było błędem polegać. Można było robić też wersje cywilne, dla kowalskiego i przede wszystkim REKLAMA I JESZCZE RAZ REKLAMA!!!
Teraz bez tego sposobu nic sie nie sprzeda i nikt nie zarobi, przynajmniej na wystarczającą skalę, w przypadku tym wydatki na produkcję aut sa ogromne, całe koszty. A tu tylko poczta pantoflowa w internecie, nawet mój wójek z lublina nie wiedział, że pasagony jakieś robią i honkery. Takie to podejście marketingowe miała i nadal ma omawiana firma. Może i ostro pojechałem wcześniej, ale to byłó yak jakby zacząć produkować żuka z andorią wstawioną z nowym grillem.... Myślę, że niewielkim kosztem można było tłoczyć inne, zmienione blachy, żeby stylistycznie zachęcało tych, co lubią nowocześniejsze auta (a teraz tylkona takich da się zarobić), rozleklamować i osiągnięcie sukcesu a nie totalnej klapy byłoby prawdopodobniejsze do zrealizowania.

_________________
nysomani wszystkich krajów-łączcie się!!!!!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2015, 22:44 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 marca 2009, 23:42
Posty: 981
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Lublin 3, Polonez Kombi
Reklama - tak.
Poprawki wyglądu - tak (byle profesjonalnie a nie badziew a la Pasagon).
Rynek offroadowy - tak.

Tego tej firmie zabrakło...
Tak samo jak można było zamiast gonić "zachód" tapicerką Pasagona, można było pójść w prosty plastik i zwiększenie toporności kabiny na rzecz możliwości mycia myjką ciśnieniową i gonić to jako wóz typowo budowlany. Oczywiście inaczej by to wyglądało, gdyby DZT miał kasy jak lodu i nie bał się części z tej kasy przeznaczyć na śmiały rebranding (logo mają do dupy) reklamę, imprezy, wozy sponsorowane (np. na budowę stadionu narodowego, na wyprawę gdzieś tu i tam). Brakło też opcji podwozie z Honkera, buda z Lublina... a to było by coś.
Tak rozwój mógłby być... ale na bazie tych 2 całkiem dobrych konstrukcji plus zastrzyku kasy z budżetu za pomocą zamówień wojskowych.

_________________
Polecam Enkol - Społeczne archiwum transportu szynowego


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 242 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net