Dzisiaj jest 29 marca 2024, 11:08


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 21 lipca 2010, 20:08 
Administrator Nysa Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 11:09
Posty: 1057
Lokalizacja: Polska
ok 1550 kg x 0,20gr za kilo :)

Nie wiem co to za Żuk ale lepiej szukać na chodzie :) Jak stał pod chmurka to może byc do generalki a to pochłonie siana :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 lipca 2010, 21:55 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 marca 2010, 19:19
Posty: 60
Lokalizacja: PL
Jak za cene złomu by się udało go kupić to nie było by tak źle :lol:

Obrazek


Oto on. Zdjęcie nie powala bo robione na szybko.

A czy ktoś wie jak z tą rejestracją by wyglądało? I ewentualnie jaki koszt wsadzenia andorii.
Oraz pytanko jak odpalić po długim staniu. Właściciel mówił że silnik dobry więc powinien odpalić tylko jak to zrobić :)


Ostatnio zmieniony 13 września 2010, 22:08 przez Ganon, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 lipca 2010, 22:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 813
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
Raczej oplaca sie bardziej żuka z andorią kupić niż montować (poza silnikiem most trzeba wymienic (inne przelozenie ma dieslowski niz ten do S-21) skrzynie też (bo przy dielsu lepsza jest wzmacniana) filtr powietrza i lekka modyfikacja elektryki rozrusznik jest po prawej stronie w andorii,obwod do swiec żarowych.) koszty przy okazyjnej cenie czesci 2000) na szrocie bedzie drozej a i spreżyny w porzednim zawieszeniu musza byc najtrwardsze pod 4c90 (jest ciezszy od S-21)

Podsumowujac orobisz sie i tak nie bedzie to 100% zdone z orginałem.

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 22 lipca 2010, 11:51 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
zostaw benzyniaka :)
jak to jak odpalić, wykrec swiece, przeczyść, możesz wtedy zakręcić rozrusznikiem, wkrec czyste swiece, posprawdzaj wszystkie polaczenia, pozom oleju, plynu chlodniczego nalej troche wachy do gaznika, wyciagnij ssanie i odpalaj normalnie :) S-21 zawsze odpali :D Jak nie bedzie chcial odpalic to sprawdz odstep elektrod swiec, iskre czy wogole ma
(na wszystkich swiecach!), i sprawdz przerywacz w aparacie zaplonowym po sciagnieciu koplki zaswiec latarka czy nie ma nadpalonych stykow, ew ustaw szczeline na nowo :) Jak nadal nie chce to moze paliwa nie podawac - zobacz czy pompa paliwa dziala, jak tak to nie ma bata, musi odpalic, chyba, ze cos z gaznikiem jest nie tak :D

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net