Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 23:26


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Żuk DIESEL
Post: 27 lutego 2011, 21:23 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 czerwca 2009, 15:06
Posty: 30
Lokalizacja: Warszawa Zachód
Przepraszam jeśli to nieodpowiednie miejsce. Jestem użytkownikiem Nysy 522T. Planuję sporą wyprawę w wakacje. Początkowo myślałem o "normalnym" samochodzie, ale szybko myśli skierowały się ku Żukowi. Chodzi o daleką trasę i myślę o w miarę świeżym Żuku w Dieslu. Czy jest ktoś z Warszawy lub okolic kto byłby skłonny dać się przejechać Królem samochodów w dieslu. Mam doświadczenia z jazdy Nysą i zastanawiam się czy odpowiadałaby mi trasa ok. 5000km w 3-4 tyg. Żukiem z zapłonem samoczynnym.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 lutego 2011, 21:39 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
Jak to ma byc survival, to Zuk nadaje sie idealnie :) 5000 km to moim zdaniem sporo jak na te klase i rodzaj pojazdu. Poza tym halas jest znacznie wiekszy niz w Nysie z silnikiem S21. Inne wady konstrukcji pewnie znasz, bo Nysa to podobne auto.

Jakbys zawital do Krakowa, to zapraszam na przejazdzke.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 lutego 2011, 22:09 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 listopada 2010, 20:39
Posty: 160
Lokalizacja: Katowice
jeździłem w pracy żukiem i nysą benzyną oraz prywatnie żukiem dieslem powiem jedno jak myslisz nad dalekim wypadem to tylko benzyna w dieslu powyżej 60 km/h hałas nie do wytrzymania no i prędkość v max to 95km/h bynajmniej w moim przy benzynie na pusto nawet pow 120km/h bezproblemowo


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 27 lutego 2011, 22:28 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
Stasiu masz racje :!: :D andoria diesel ma prace glosna , na krotkie trasy ok ale na dlugie to nysan z S21 8) albo zuk benzyna

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 lutego 2011, 12:37 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
na dłuższe trasy tylko diesel (trudno że głośno) ale masz pewność że sie iskra nie straci po drodze lub coś z tych rzeczy... No i spalanie S-21 na trasie 12... a andoria 7 litrów
:wink: a v-max żuczka diesla spokojnie 120 zdrowy leci

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 lutego 2011, 13:14 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
jezeli przed dluga trasa wymieni aparat zaplonowy na nowke , bedzie mial gaznik sprawny i wezmie troche czesci zapasowych to co ma sie stac ? Jak ja pamietam to moj ojciec sluzbowa nysa jezdzil w dobrych latach 24 h non stop :!: w dzien po budowach z kierownikami a na noc w trase , przyjechal o 15 godzinie do domu zjadl obiad wziol na droge jedzenie i jechal przez cala noc na drugi koniec polski , i nigdy nyska nierobila problemow , bo sam dopilnowal auta , nie tak jak inni kierowcy ze postawili flaszke na warsztat i mechanicy wiecej sprawdzili czy cos tam tak naprawde wypili ta flaszke a nic niezrobili , ta nysa ona jezeli by do dzisiaj przetrwala i bym wiedzial gdzie stoi to bym po nia jechal i ja odbudowal , bo to byl samochod ktorego nieda sie zapomniec :wink: Ale podstawa to wklad finansowy na nowe czesci i dojedzie na drugi koniec swiata :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 lutego 2011, 16:37 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 listopada 2010, 20:44
Posty: 280
Lokalizacja: Krakow
PARZUŚ pisze:
a andoria 7 litrów
:wink: a v-max żuczka diesla spokojnie 120 zdrowy leci


Tak, tylko te 7 litrow to nie przy 120 na godzine, a 120 na godzine to najwyzej przez chwile, bo to juz kres wytrzymalosci tego silnika :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 lutego 2011, 17:16 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Nie wiem, jak w Andorii, ale w S-21 już 100 to kres wytrzymałości i żal cisnąć więcej.... Chociaż wujek też mi opowiadał, że na delegacje jak jeździli to 120 cisnęli Nysą i to normalka była, ale zawsze brali jakąś lepszą Nyse, bo niektóre nawet nowe miały silniki juz po którymś szlifie i nie każda Nysa tak samo jechała

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 lutego 2011, 18:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
bo kiedys bylo ciezko nawet o nominalny silnik , jezeli taka nyska sie komus trafila z nominalnym nowka , to byla maszyna i zeby kiedys byly te oleje co dzisiaj sa no to raj na ziemi :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 28 lutego 2011, 23:46 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
kres wytrzymałości to wycisnąć z diesla 130, a i tak u ojca bywało... generalnie prędkość jego na każdej trasie 110-120 żuczek miał nabite 170 tysięcy bez remontu i dalej śmigał bez problemu, jedynie jakies tam podzespoly trza bylo regenerowac np. rozrusznik, a w samym silniku nic sie nie dzialo.

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Żuk DIESEL
Post: 20 marca 2011, 21:52 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 grudnia 2010, 21:12
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
grandrzej pisze:
Przepraszam jeśli to nieodpowiednie miejsce. Jestem użytkownikiem Nysy 522T. Planuję sporą wyprawę w wakacje. Początkowo myślałem o "normalnym" samochodzie, ale szybko myśli skierowały się ku Żukowi. Chodzi o daleką trasę i myślę o w miarę świeżym Żuku w Dieslu. Czy jest ktoś z Warszawy lub okolic kto byłby skłonny dać się przejechać Królem samochodów w dieslu. Mam doświadczenia z jazdy Nysą i zastanawiam się czy odpowiadałaby mi trasa ok. 5000km w 3-4 tyg. Żukiem z zapłonem samoczynnym.


Grabczyk było mówić, stał taki do niedawna na ursynowie, ale wywieźliśmy go do remontu;)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 20 marca 2011, 21:53 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 grudnia 2010, 21:12
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
PARZUŚ pisze:
na dłuższe trasy tylko diesel (trudno że głośno) ale masz pewność że sie iskra nie straci po drodze lub coś z tych rzeczy... No i spalanie S-21 na trasie 12... a andoria 7 litrów
:wink: a v-max żuczka diesla spokojnie 120 zdrowy leci


hmm to jeśli vmax jest 100 przy dieslu to znaczy że coś nie tak??
Znacie może kogoś kto umie dobrze wyregulować pompę sekcyjną??


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 21 marca 2011, 20:31 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 lipca 2007, 19:20
Posty: 1089
Lokalizacja: Bytom
wiesz może twój swoje już nabił i nie ma takiego sprężania i wgl... jest w gorszej kondycji widocznie

_________________
ŻUK SERVICE


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 11:07 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 grudnia 2010, 21:12
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
PARZUŚ pisze:
na dłuższe trasy tylko diesel (trudno że głośno) ale masz pewność że sie iskra nie straci po drodze lub coś z tych rzeczy... No i spalanie S-21 na trasie 12... a andoria 7 litrów
:wink: a v-max żuczka diesla spokojnie 120 zdrowy leci


według ksiazki serwisowej żuk ze skrzynią 4-ką ma Vmax = 105km/h


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 12 maja 2011, 12:08 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Jest pojęcie Vmax teoretyczne (książkowe) i Vmax praktyczne :mrgreen:
Inna sprawa, że te liczniki zazwyczaj przekłamują ok. +10km/h
Więc jak jedziesz licznikowe 100, to tak naprawdę ciśniesz ok, 90 ;)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net