Dzisiaj jest 14 maja 2024, 01:12


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Post: 18 kwietnia 2013, 17:34 
Gość Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 kwietnia 2013, 17:05
Posty: 5
Lokalizacja: Legnica
Witam serdecznie forumowiczów!

Zaglądam tu od mniej więcej roku i już samo czytanie o Waszych maszynach sprawia wiele radości. Niemniej jednak sam zapragnąłem stać się posiadaczem polskiego dostawczaka. Wybór w poszukiwaniach padł na Żuczka - jakoś mocniej mi zabiło serce do tej falistej blachy ;).
I tu pojawia się mój problem z którym się do Was zwracam. Do tej pory poszukiwałem jakiegoś blaszaka z przedziału cenowego 2/3 tys. Teraz dostałem propozycję kupna Żukiety z 1985 roku, jeżdżącej, z dość mocno skorodowaną blacharką, zarejestrowanej, za 1300 zł. Perspektywa uratowania Żuczka przed dojechaniem na jakiejś budowie wydaje się szlachetna jednak z drugiej strony nie znam się na mechanice i większość prac musiałbym zlecać fachowcom. Chciałem żeby to autko pojechało ze mną na wakacje. Myślę że byłbym w stanie włożyć w jego remont około 2800 zł. Proszę poradźcie, brać czy czekać na jakiegoś "zrobionego".


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 18 kwietnia 2013, 22:24 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lutego 2009, 18:56
Posty: 67
Lokalizacja: Limanowa
żuków jest jeszcze troche , tamtego odpuść , zainwestuj w jakiegoś strażaka za 2 tysie kupisz ładnego z dobrą blachą i tysiaka włożysz na odświeżenie , ja za mojego dałem 1650 i blacha bardzo ładna , patrz na allegro i googluj za przetargami w gminach bo to już chyba ostatnie żuki są pozbywane z osp, jak coś mam namiar który dostałem w tamtym tygodniu ale nie wiem jaka kasa i jaki stan a ja mam już swojego ,

dodatkowo jak nie masz lat to masz fajne oc niskie mi wyliczyli przy +50 % za wiek 468 zł w pzu za rok dzieki wpisowi w dowodzie "specjalny pożarniczy" i członkowstwu w pzmocie.