Dzisiaj jest 27 kwietnia 2024, 23:45


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 20 lipca 2014, 20:07 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 lipca 2014, 19:56
Posty: 2
Mm Żuczka który jak się zagrzeje to gaśnie podejrzewam wypalone styki w aparacie zapłonowym i kondesator czy ideę dobrym tropem?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2014, 13:31 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2010, 20:49
Posty: 722
Lokalizacja: śląsk
Na początku stawiałbym na nieszczelny pływak . Potem na świece, ewentualnie aparat. Warto sprawdzić też kondensator lub cewkę.

_________________
http://www.youtube.com/user/lbs5
Szukaj mnie w garażu - nie na Facebooku.

https://m.youtube.com/watch?v=wli5IT0WtXU


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2014, 14:26 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 20 lipca 2014, 19:56
Posty: 2
pływak mam sprawdzony, jest sprawny, cewkę przełożyłem z nyski i jest sprawna, świece wyczyściłem, przełożyłem z nyski i są sprawne, moje przypuszczenia padłyby na młoteczek i kowadełko + kondensator, ale nie wiem czy dobrze myślę


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2014, 15:24 
Miłośnik Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lipca 2012, 21:56
Posty: 229
Lokalizacja: Pomorze
Nie stawiałbym na wypalone styki, wtedy problem niezależnie od nagrzania silnika by występował, pokombinowałbym z układem zasilania, ewentualnie luz zaworowy, w wielu silnikach przy małych luzach po rozgrzaniu skracają się jeszcze bardziej i silnik przygasa.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 sierpnia 2014, 21:09 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
a jak ci zgasnie silnik to jak odpala ? moze pompa paliwa za malo paliwa daje , membrana naderwana, sprawdziles sitko filtrowe w gazniku moze tam syf byc.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 sierpnia 2014, 22:22 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5077
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Jeśli nigdzie paliwo się nie wylewa przy nagrzanym silniku i pompa paliwa sprawna (sprawdź to, co nysanek mówi), to wtedy można grzebać w zapłonie - kondensator lub faktycznie przerywacz.

A poziom paliwa masz dobrze ustawiony? Zaworek iglicowy działa? Podejrzewam, że przyczyna może być prozaiczna.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net