Dzisiaj jest 28 kwietnia 2024, 18:45


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 30 grudnia 2015, 20:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
duza pojemnosc i moment obrotowy to jest podstawa , a silnik poloneza to szmelc , on sobie ledwo co rade dawal w tym polonezie.

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 grudnia 2015, 22:05 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lipca 2014, 00:00
Posty: 106
Lokalizacja: Kraków
Wsadzaj 102 konny i zdaj relacje z jazdy :D
Kiedyś jadąc przez wsie zauważyłem Żukiete wylatującą z zakrętu myśle a pooglądam sobie a tu żukieta puściła malutką czarna chmurke i znikła za zakrętem zdziwiło mnie to z 80 przyspieszyłem do 120 i nadal miałem problem z dojściem bo były ładne łuki dopiero osiagajac 130 na prostych doszedłem żuka ale niestety pocisną w inną stone myśle że to była moc z andorii :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 grudnia 2015, 22:20 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Silnik poldka jest dobry... ale w poldku albo 125p. zrobiłem kilka takich i naprawdę fajnie smigają, 115KM i 150Nm to nie jest wyczyn z 1.6, bez kłopotu do uzyskania na jednym gaźniku. Do tej pory nie wybuchł żaden. Byle nie 1.6 gsi/gli z plusa, bo hydropopychacze w tych silnikach to porażka, nie lubia kręcenia pow. 5500.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 grudnia 2015, 01:06 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 24 listopada 2010, 20:39
Posty: 160
Lokalizacja: Katowice
stasiu pisze:
jak chcesz w miarę tanio i dobrze to zapodaj silnik 2.0 8v 115 km 178Nm wraz ze skrzynią biegów z Opla Omegi



Kolego rozważ moją propozycję , przy pewnych przeróbkach możesz nawet zpodać tylny most z omegi wystarczy nakładki na ranty błotnika i fura jak ta lala


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 grudnia 2015, 02:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Strucelsw pisze:
Silnik poldka jest dobry... ale w poldku albo 125p. zrobiłem kilka takich i naprawdę fajnie smigają, 115KM i 150Nm to nie jest wyczyn z 1.6, bez kłopotu do uzyskania na jednym gaźniku. Do tej pory nie wybuchł żaden. Byle nie 1.6 gsi/gli z plusa, bo hydropopychacze w tych silnikach to porażka, nie lubia kręcenia pow. 5500.

Główny problem w GSI to wycierające się wałki rozrządu po 90-100 tysiącach kilometrów.Nie w każdym, ale prawie w każdym.Mój ma 80 parę i na razie jest dobrze.Wałki rozrządu są z gównolitu, a popychacze są sporo twardsze i tym samym wycierają krzywki wałka.Dużo już takich przypadków było u nas na forum FSO.Mój kolega, od którego kupiłem tego GSI miał taki przypadek w swoim poldku.Olej wymieniany na czas, pełny syntetyk itd. a i tak wałek padł.Są jednak pojedyncze egzemplarze z dosyć dużym przebiegiem, w których ten problem nie wystąpił, nie wiedzieć czemu.
Drugiego poldka (nie plusa) mam z roverem.Fajny silnik, ale nie do żuka.Ten 1.8 by mu dał radę na pusto, ale to też gnębienie.W Land Roverach te silniki to było nieporozumienie i tym szybciej padały.Jak to pisali na forum, jak ktoś szuka silnika na swap, to żeby nie był z LR, bo tam te silniki są gniecione na niskich obrotach.
A zaturbionych poldków na forum FSOPTK jest chyba ze 3, mowa o OHV 1.6 i chyba ze 2 rovery.Wszystko działa.Jak się z głowa robi, to ma prawo chwilę posłużyć.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 grudnia 2015, 09:08 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
to gówno potrzebuje obrotów , niedziwie sie czemu walki padaja , tam malo co ten olej ma szanse dojsc do smarowania :mrgreen:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 grudnia 2015, 19:26 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Wałki w gsi były 2 typów-hartowane i nawęglane. te pierwsze trwalsze.
A ja N/A robiłem, nie turbo.
z forum fso, to fiat kjs-owy Pomarańczowa Strzała jest w dużej częsci moim dziełem.
2 poldki ode mnie pojechały w tym roku na złombol, przynajmniej miały pojechać jak deklarowali kupujacy, bordowe GSI i granatowe akwarium.

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net