Dzisiaj jest 25 kwietnia 2024, 05:05


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 30 sierpnia 2016, 11:28 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 30 sierpnia 2016, 11:20
Posty: 2
Witam.
Czy może ktoś wie z jakiego innego pojazdu pasuje kierownica do żuka? Głównie chodzi o to żeby był taki sam wieloklin.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 sierpnia 2016, 12:50 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
W modelach z lat 90-tych pasuje z poloneza caro po 93-im roku, lub z lublina 2/3,
bo to takie same kierownice.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 sierpnia 2016, 20:53 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 sierpnia 2015, 20:15
Posty: 192
Pojazd: Tarpan 237
a w modelach wczesniejszych zapewne od warszawy i syreny.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 sierpnia 2016, 22:18 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
No tak, tylko to kolegi raczej nie ratuje.Ja w swoim dieslu (96 rok) miałem już drobniutki wieloklin,na który normalnie siada kiera z poloneza/lublina, a w benzyce (95 rok) jest jeszcze ten starszy typ, choć kierownice w obu były te same, nowego typu, jak w pierwszych lublinach.Taka ciekawostka.Widocznie zmienili dopiero w 96-tym roku.Jednak ja sobie wsadziłem paten ze starego żuka, gdzie miałem całą kolumnę kierownicy wziętą z poloneza i ładnie dopasowaną o żuka.Po prostu przedłużyłem rurę i wałek w środku, tak więc na dole jest normalna długość, jak w żuku i połączona żukowskim przegubem, a góra jest w całości z poloneza.Dospawałem tylko tyle, ile brakowało, żeby dostało do grodzi.Kierownica jest znacznie obniżona w stosunku do orginału, że nie wypada już pod brodą :mrgreen: O to mi właśnie chodziło, a na dodatek, w moich fotelach siedzi się znacznie niżej, więc by była za wysoko.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 sierpnia 2016, 22:33 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 30 sierpnia 2016, 11:20
Posty: 2
A u mnie właśnie jest ten grubszy wieloklin. A co ciekawe w moich żukach (95 oraz 96 rok, oba z silnikiem andorii) wielkolin jest taki sam czyli ten grubszy i kierownica z pierwszych lublinów nie pasuje.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 sierpnia 2016, 09:05 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Mój żuk jest z października, lub listopada 96, więc pewnie zmiana była dopiero później.Cholera ich tam wie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 08 września 2016, 12:14 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Ja mam gruby,

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net