Dzisiaj jest 29 marca 2024, 10:27


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 09 czerwca 2021, 20:30 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 października 2018, 14:28
Posty: 205
Pojazd: Żuk "Strażak" 1984
Nie mogę Ci dać niestety namiaru na osobę z Bumaru, bo to mój dobry znajomy i wiem że, by się nie ucieszył. Ale mogę Cię zapewnić, że jeżeli masz jakiekolwiek pytanie w tym temacie to dawaj je na Priv i trafi ono do Bumaru. Na chwilę obecną szukają DTRki i rysunków. Jak wykopią, to będę miał i udostępnie zainteresowanym


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 czerwca 2021, 07:40 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
OK, jeśli nie było to pytanie na ogólny kontakt i odpowiedź od losowej osoby to całkowicie rozumiem :)
Cierpliwie poczekam na informacje od Ciebie czy udało się wygrzebać jakąś dokumentację. Podejrzewam, że dokumentacja to jedno, a cyfryzacja to drugie.
Póki co, prace nad ożywieniem frankensteina trwają.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 10 czerwca 2021, 20:16 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
hehe jest idealny. zwłaszcza sprzegniecie silnika z 60tki z mikroskopijną skrzynią zukowa zrobiło spustoszenie w głowie. no i nierozsuwane podpory:)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 czerwca 2021, 08:32 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
Trzeba przyznać jest świetnym zbiorem smaczków.


Załączniki:
received_906647916733810.jpeg
received_906647916733810.jpeg [ 331.5 KiB | Przeglądany 4256 razy ]
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 czerwca 2021, 12:43 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 19 maja 2019, 17:57
Posty: 48
Pojazd: Lublin 3 2.4td
buźka pisze:
No nieźle. Silnika z sześćdziesiątki, to się tu nie spodziewałem. Niezły ulep.

silniki z ciągników to ciekawy temat w polskiej dostawczej motoryzacji- wydaje mi się że "60-tka" jakoś za bardzo nie będzie odstawać osiągami od andorii.
ps. początkiem lat 90-tych mój dziadek z babcią( daj jej Boże niebo) kupili NOWEGO tarpana z perkinsem ( w sumie do 60-tki też wkładali ten silnik i wtedy nazywała się C-360-3P ale to taki szczegół) i autko jeździło kupę lat, nie psuł się wcale( no bo i co tam sie mogło zepsuć hehe) 80 km/h jechał bez problemu, w samej kwestii silnikowo-napędowej myślę że do dziś by wytrzymał o ile by kolejny właściciel zadbał o niego blacharsko zamiast przestawiać płoty po pijaku (noo dobra trochę odjechałem ale szkoda mi tego auta jak go dziś wspominam echch)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 13 czerwca 2021, 13:43 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Silnik w C-360 ma 52 KM, andoria wolnossąca ma 70. C-360 ma 3,2 litra pojemności, andoria 2,4. Silnik z sześćdziesiątki to ciężki kloc, waży 390 kg, andoria raczej lżejsza.
A co do Perkinsa w Tarpanie, to to przynajmniej była fabryczna przeróbka, fabryczna obudowa sprzęgła, wycentrowane wszystko itd. No i tamten silnik jest lekki. Jedyna wada, to trzy gary, a przez to straszne drgania, przenoszone na nadwozie. No i miał 38 KM, a w C-360 była mocniejsza odmiana 47 KM. Ale tak ogólnie, to takie wydumki jak najbardziej były popularne w latach 80-tych i pewnie później jeszcze też. Sąsiad miał Nysę z silnikiem od C-360 i skrzynią 5-ką od stara. Działało, jeździło.Drugi miał gaza 4x4 i też silnik od c-360. Wyspawana obudowa sprzęgła pod ruską skrzynię, stoczone koło zamachowe i nawiercone otwory pod ruskie sprzęgło. Czasy kartek na benzynę, wymuszały takie wydumki, a poza tym, nawet później, ropa była za grosze.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 lipca 2021, 09:36 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 26 października 2018, 14:28
Posty: 205
Pojazd: Żuk "Strażak" 1984
roosman pisze:
Na chwilę obecną szukają DTRki i rysunków. Jak wykopią, to będę miał i udostępnie zainteresowanym

Mam. Ale mam publicznie nie rozpowszechniać. Jeżeli ktoś coś potrzebuje to śmiało na priv


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 03 sierpnia 2021, 21:10 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
parkinson chyba 250kg wazył,

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 sierpnia 2021, 13:10 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 10 czerwca 2017, 15:11
Posty: 14
Lokalizacja: Podolany/Dobra
Pojazd: Żuk A06 z 1980r
Czyżby na zdjęciu na prawo od otwartych wrót stodoły na tle silosa było widać kawałek Żuka z podnośnikiem koszowym?
Lokalizacja Lubecko (okolice Lublińca)


Załączniki:
DSC02774.JPG
DSC02774.JPG [ 2.49 MiB | Przeglądany 3670 razy ]

_________________
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 22 sierpnia 2021, 21:58 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Bardziej to wygląda na podnośnik koszowy i żuka dalej w tle, ale może to tylko taka perspektywa.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 sierpnia 2021, 18:48 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 22 lutego 2014, 10:15
Posty: 349
Ciekawe czy fatycznie podnośnik u żuk są razem. Generalnie podnośnik wygląda na P-100


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 sierpnia 2021, 08:50 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 10 czerwca 2017, 15:11
Posty: 14
Lokalizacja: Podolany/Dobra
Pojazd: Żuk A06 z 1980r
Jak nic się nie zmieni to powinienem być w tamtych stronach przejazdem za jakieś 2 tygodnie to zaglądnę - może uda się zrobić jakieś lepsze foto, choć nie obiecuję bo żuk tak stoi że nie ma jak podejść bliżej, a teren ogrodzony...

_________________
Zetor 25K - 1953; Dolpima PS290 - 1988 (chyba); Dezamet ... - 1988; Żuk A06 - 1980; MF70 - 1980 i 1989; HakoTrac T6 - 1963; Dzik 2 - 1969


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net