Dzisiaj jest 28 marca 2024, 20:32


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: 29 stycznia 2019, 18:11 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
Witam. Dzis musialem sie rozczarowac nieco podczas przegladu technicznego (przypomne w UK), gdy facet-ktory mi robil przeglad rok temu- stwierdzil zbyt wysoka emisje spalin I test oblalem. Troche dalem ciala, bo zostawilem im auto na pol dnia, gdyz musialem wracac do pracy.
Czuje, ze zrobili to na niezbyt rozgrzanym silniku I do tego raczka ssania byla wyciagnieta. Co za patalachy angielskie.. Oczywiscie klocic sie z nimi nie idzie, bo I tak nie wygrasz..
Powiedzial, ze wymiana oleju I filtra powinna pomoc troche I zeby mu dobrze dac po garach zanim przyjade, wtedy sprawdzi jeszcze raz.
Pytanie mam do Was takie- czy macie jakies sprawdzone patenty na obnizenie emisji spalania? Jest sens wlewania specyfiku do paliwa zeby troche przeczyscic itp?
Olej wymienie mimo wszystko, nawet ze 2 razy w krotkim okresie. Pisaliscie juz duzo o wymianach olejow itp.. 15W40 lub 20W50 do S21.
Pytanie mam tylko jak przejsc przez te cholerne testyemisji spalin.. Pozdro Mirek

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 stycznia 2019, 20:08 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
15w50. do paliwa dolej Kent Fuel Guard II, na Wyspach powinienś dostać bez problemu. Typ się zna, weź nagrzej go dobrze i przebutuj to pomoże, pewno w spalinach dużo HC i CO, dlatego olej każe zmienić, filtr pow też. wyreguluj skład na wolnych i zapłon porządnie.
Swiece mają duży wpływ na emisję, jak masz Denso WF 20tt tonie powinno być kłopotu, albo bosch WR78G tak samo

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 stycznia 2019, 21:20 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
FAktycznie HC i CO za duze.. Cos gaznik chyba miesza..bo go wyjmowałem przyznam sie..do czyszczenia...


Załączniki:
51E8D7C9-744A-46E8-90D5-320B7D02E11C.JPG
51E8D7C9-744A-46E8-90D5-320B7D02E11C.JPG [ 51.52 KiB | Przeglądany 8132 razy ]

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 stycznia 2019, 19:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
ewidentnie za bogato. może przelewa bo zatopiony pływak/nieszczelna iglica? Wysokość pływaka ustaw na 6,5mm (bez uszczelki). Ustaw skład na wolnych później. może być też nieszczelność dyszy od wolnych-puszcza bokiem, bo była np za silnie dokręcona kiedyś, albo za gruby oring tam jest(pod korkiem lub elektozaworem)
hc jest wysokie bo nie przepala takich ilości paliwa, raczej nie wina oleju.

a, jeszcze mykiem na dużą zawartość CO jest podniesienie wolnych obrotów, ustaw sobie z 1000obr i będzie lepiej, ale najpierw usuń niesprawność(przelewanie)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 stycznia 2019, 20:59 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
Prawda Strucel, gaznik to wina moich kłopotów. Jak było 'oryginalnie' ustawione, to przeglad przeszedł ok, później zacząłem eksperymentować, przyspieszac wolne obroty, żeby trzymał itp..
To się też tyczy mojego innego wątku "chleje jak smok", bo to jest z tym związane.
Niestety w ten weekend mamy pierwsze spotkanie grupowe Żuków w UK :-) (Hinckley), więc nie bede w stanie tego ogarnąć, dopiero w kolejny weekend.
Co do spotkania- z tego co wiem, to fizycznie jeżdzących Żuków w UK jest około 10-15, nas będzie ok 5-7 osób, jakieś zdjęcia podeśle w razie co po spotkaniu, oby chociaż jeden Żuczek dojechal, ja swoim nie jade, bo to jakieś 4-5h jazdy, no i bez przeglądu :-)
Odnowie temat jak sie do tego zabiore, a na 100% musze bo nie gitara :-) Dzieki za wszystkie podpowiedzi.

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 stycznia 2019, 00:41 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Koniecznie wrzuć zdjęcia ze spotkania :D

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 lutego 2019, 17:31 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sierpnia 2017, 14:06
Posty: 157
Lokalizacja: Ashford, Kent, UK
Pojazd: Żuk A151B
Ok, co do zdjec z naszego zlotu- niestety skonczyl sie o 4.50 rano, wiec nie bardzo jest co wrzucac :-)
Zuka nie bylo zadnego niestety, bo kilka osob go remontuje/modyfikuje, a dla niektorych bylo za daleko.
To teraz pare nowosci co do mojego przegladu technicznego..
wymienilem olej I filtry, nowe swiece, cewka Lucas, gaznik wyregulowalem no I przed przyjazdem juz na inna stacje diagnostyczna dalem mu po garach, takze wjechal na emisje z temp 80stC.
Wynik: spalanie rewelacja no I przeglad techniczny bez najmniejszego zajakniecia. Takze wczorajszy 13ty byl dla mnie udany.. Do tego w drodze powrotnej zaszalalem z radosci I Zukos rozpedzil sie do 90km/h.. Szok. Czuje, ze ustawienie gaznika dalo tez sporo, bo teraz ssanie praktycznie wylaczam po 2-3 minutach I auto bez szarpania jedzie az milo. Dzieki za porady!


Załączniki:
IMG_4617.JPG
IMG_4617.JPG [ 87.18 KiB | Przeglądany 8008 razy ]

_________________
Niestety zachorowal na:
- Covid 19 ( moze )
- Zuk A151B 1982'
- Robur 2002A 1973'
- K750 military 1971'
- 3x Simson SR2 1959-60
- Komar 1969'
- Honda Spacy 125 1994'
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 lutego 2019, 18:30 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2047
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
wynik jak z katem:)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 14 lutego 2019, 19:55 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Super! - z tym przeglądem :D A zlot, mówisz, ze też udany :lol:

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net