Dzisiaj jest 28 marca 2024, 17:02


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Autor Wiadomość
Post: 26 grudnia 2014, 10:15 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
To pytanie do mnie? :roll: O przekładnię kierowniczą chodzi? :oops: Na razie jest orginał,ale będzie z lublinka na wspomaganiu,jak będę miał coś środków finansowych,bo 250 kuzyn krzyczy za całość.Oczywiście coś się może starguje :mrgreen: Przerobiony mam tylko cały wał kierownicy z rurą,po prostu jest skrócony i zespawany w całość.Góra jest z poloneza,a reszta z żuka.Kiera z polka,cały pająk (przełącznik pod kierą) z poldka,mam dzięki temu klakson w kierownicy a spryskiwacze uruchamiane dźwignią.Silnik wycieraczek z polka,pełne prędkości pracy (przerywana itd.) no i ogólnie jest bardzo przyjemnie.Żukowe zegary zawsze mnie denerwowały,bo rzadko kiedy działały normalnie (może oprócz temperatury) bo ten od oleju i paliwa lubiły się często psuć,tzn. nie wskaźniki,a czujniki.Teraz sobie założyłem z boku wskaźnik mechaniczny do ciśnienia oleju,a reszta jest w zegarach.Polonezowe wskaźniki są o wiele lepsze i czujniki tak szybko nie siadają.Szczególnie ten od paliwa.Mam już 3-go poloneza i nigdy nie było z tym problemów.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 grudnia 2014, 10:18 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Marian - ja i Buźka mamy skrzynie z Lublina przecież. Obaj zapakowaliśmy Tczew. Obaj mamy inną tapicerkę i inne deski rozdzielcze. Nasze Żuki są po prostu inne niż wszystkie - cichsze, przyjemniejsze w prowadzeniu, lepiej wyposażone;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 grudnia 2014, 11:36 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Twoje słowa to miód na moją duszę :mrgreen: Akurat tapicerkę mam fabryczną,bo najbardziej mi się podoba,ale starałem się też "obić" niektóre miejsca,gdzie jej fabrycznie ni było.A co do przeróbek u mnie,to po kolei.Instalacja z poloneza caro 95 rok z okrągłymi zegarami,z mikroprocesorem sterującym wycieraczkami,awaryjnymi itp. z włącznikiem czasowym oświetlenia wnętrza kabiny (włączniki w drzwiach,bo akurat były gotowe otwory),podłączone wszystko co miało zastosowanie w żuku,prócz podgrzewania szyby tylnej,pompy paliwa elektrycznej,podgrzewanych foteli (może kiedyś),halogenów przeciwmgielnych,kontrolki zużycia klocków hamulcowych (będzie jak będą tarcze kiedyś) i chyba jeszcze kilku rzeczy,o których już nie pamiętam.Deska rozdzielcza to na chwilę obecną orginalna deska z żuka z wstawionym w środku kawałkiem deski z poloneza plusa wraz z zegarami z tego samego auta,w których zostały zmienione tylko prędkościomierz i obrotomierz na te z lublina,adekwatne do silnika i osiągów (dziwnie by wyglądało w żuku na blacie 200km/h). Obrotomierz jest podłączony do alternatora,jak w lublinie.Fotele Inter Groclin Standard z poloneza,na orginalnych szynach z Żuka,mają tylko dorobione mocowanie,bo są lekko szersze niż orginalne.Podstawa fotela pasażera,to ta sama co u kierowcy,czyli niższa,akumulator przeniesiony do przodu,obok chłodnicy,cała podłoga kabiny wyłożona wykładziną pochodzącą ze starszych żuków,z podsufitki,odpowiednio docięta,na niej orginalne dywaniki gumowe,bo wiadomo,błoto itd.Tapicerka jak pisałem pełen orginał,szyberdach mechaniczny na korbkę,elektryczne spryskiwacze szyby,kiera itd. to już wspominałem,pedał gazu podwieszany z poloneza (bardzo wygodny,polecam),cięgna od gazu wywalona,a na ich miejsce linka,świece żarowe uruchamiane z przełącznika jak i za pomocą automatu z lublina (w razie awarii jednego,mam drugie),gaszenie silnika na razie na linkę,ale zrobię tez z kluczyka,skrzynia to już wiadomo,Tczew TS5-21 z Lublina,wal skrócony,most orginalny hipoidalny 9/43,koła orginalne,zmieniony układ wydechowy (uszczelka na łączeniu kolektora z rurą tłumika,polecam,jest ciszej) wspawana plecionka,rura skrócona maksymalnie,konieczność podyktowana inną skrzynią,inny zamek otwierania klapy tylnej i inne miejsce montażu klamki (niżej). Zamek z drzwi bocznych z obróconym rygielkiem,otwiera się super.Więcej w sumie nie pamiętam,to chyba tyle.Żuk z zewnątrz i w środku pozostał praktycznie żukiem,ale jak się przyjrzeć,to widać drobne różnice.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 grudnia 2014, 11:44 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
No to u mnie jest:
- tapicerka hand made z wykładziny podłogowej klejonej do płyt pilśniowych (nowych), oraz klejona na wszystkie kawałki gołej blachy wewnątrz - są więc oklejone słupki okien itp. Podsufitka oryginał
- całkowite wyciszenie, wygłuszenie blach, zaizolowany termicznie.
- fotele z Citroena BX
- pełna przegroda bagażnika z ramą do pasów bezpieczeństwa dla tylnych foteli
- półki w bagażniku obite tapicerką
- drzwi tylne otwierane w bok z kołem zapasowym na nich
- prysznic na bagażniku dachowym
- szyberdach elektryczny uchylno-odsuwany Webasto
- instalacje elektryczna oryginalna, wzbogacona o drugi akumulator i drugą instalację do niego, z halogenami dachowymi, voltomierzami, CB radiem, radiem CD, separatorem i przetwornicą 230V z czterema gniazdami.
- skrzynia Tczes TS5-21, skrócony wał
- hamulce tarczowe z Lublina
- felgi od Suzuki z bezdętkowymi oponami
- deska rozdzielcza własnego projektu z 10" tabletem z nawigacją
- kamera cofania

To tak na szybko wszystko. Teraz planuję wstawienie mostów z LandRovera ze skrzynką redukcyjną.

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 grudnia 2014, 12:23 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Aaa, wróć - źle przeczytałem :) Myślałem, że buźka napisał "kierownica o innym przełożeniu" - stąd pytanie o przekładnie kierowniczą, a jednak było napisane "kierownica o innym położeniu" :mrgreen: To zmienia postać rzeczy.... :) Noo na pewno przyjemne te wasze Żuki, zresztą Twojego, Piotrek, miałem okazję widzieć na Złombolu, więc widziałem, że jest fajnie zrobiony :) Ale dla mnie powoli mało wspólnego już jest z Żukiem :) My w naszym podróżniczym też wprowadziliśmy wiele usprawnień, ale tak w pewnych granicach, żeby Żuk pozostał Żukiem. Wychodzę z założenia, że przy jeździe Żukiem trzeba zwyczajnie myśleć, a obwieszenie się rozmaitymi gadżetami nie zawsze jest "in plus" :) Ale tak, jak piszę -w pewnych granicach. NIektóre przeróbki są potrzebne, wręcz niezbędne do częstego użytkowania, inne są zwyczajnie przydatne, ale nie niezbędne :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 grudnia 2014, 13:42 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
...jak przeczytałem o niektórych przeróbkach to mi "kopara opadła" :mrgreen:

ale oryginalne schowki pod przednimi siedzeniami mi się podobają, oceniam je na plus i chętnie przeszczepię sobie te metalowe "skrzynki" do mojej "zmotowej" Nyski 521 8) Bo patent mi się podoba :D

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 grudnia 2014, 14:02 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Mój Żuk jest przeze mnie rozwijany zgodnie z filozofią dawnych userów, którzy też modowali te swoje komunistyczne maszyny. Z tym że czasy teraz się zmieniły i więcej da się zrobić. Dlatego z tego korzystam. Mój Żuk jest budowany jako wyprawówka i do tego ma służyć, stąd wiele rozwiązań wzbogacających komfort, poprawiających bezpieczeństwo itd. Główna bryła ma pozostać Żukiem, ale to co jest niewygodne lub niebezpieczne, lub przestarzałe - powoli wylatuje;-) Nie mam zacięcia i nie jestem aż takim twardzielem jak ludzie kiedyś - nie chcę nim jeździć dalekich tras w oryginale;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 grudnia 2014, 14:50 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
To jak wszyscy opisują przeróbki Żuków, to i ja napiszę, co jest zrobione w naszym Żuku, a co jest planowane :)

-Wentylator chłodnicy elektryczny z instalacją, przekaźnik, bezpiecznik, kontrolka po przekaźniku,
-Wentylator wnętrza zamiast tylnej nagrzewnicy,
-Halogeny przednie Zelmot z instalacją, przekaźnik, bezpiecznik, kontorlka po przekaźniku,
-Reflektory LEDowe na boku Żuka na bagażniku, do oświetlania obozowiska (odpinane razem z bagażnikiem, bez potrzeby ich ściągania),
-Fotele przednie oryginał (polecam, tez lat 90tych mega wygodne, nie spotkałem bardziej wygodnych foteli w innym samochodzie), tylne też oryginał, ale wywalona jedna kanapa dwuosobowa z mikrobusa , a druga obrócona o 180*, dzięki czemu siedzi się "na wprost", tylne fotele przesunięte o ok. 15cm do przodu (dorobione mocowania do płyty podłogowej) - powiększenie przestrzeni bagażowej kosztem miejsca w środku, którego jest dość..
-Tapicerka na razie oryginał, ale planowana jest zupełnie nowa z pewnymi ulepszeniami (podłokietniki, gniazdka zapalniczek, gniazdka 230, głośniki, etc..)
-Dwa akumulatory, każdy ze swoim oddzielnym włącznikiem, podczas jazdy zawsze jeden działa, drugi, jako 'awaryjny' - oba w miejscu fabrycznym, pod fotelem pasażera.
-CB Radio,
-Zestaw głośnikowy,
-Przetwornica 230V podpięta za włącznikami (włącznik akumulatora odcina także dopływ prądu do przetwornicy),
-Panel z gniazdkami na 230V, USB, zapalniczki - z tyłu i z przodu,
-Wzmocnione resory tylne,
-Elektroniczny moduł zapłonowy konstrukcji kolegi z NysaTeam,
-Zmienione złącza instalacji elektrycznej z tych tandetnych żukowych zawsze zawalonych syfem i zaśniedziałych na współczesne wielopinowe złącza konektorowe (cała instalacja elektryczna nowa)
-Przerywacze kierunków elektroniczne,
-"Gablotki" na okna przesuwane, tj zamki zakładane na szyby, żeby uniemożliwić otwarcie od zewnątrz,
-Wygłuszenie podłogi kabiny kierowcy,

Planujemy na przyszły rok:
-Wydech prosty do tyłu z Nysy,
-W miejsce tłumika i innych miejsc schowki pod podłogą,
-Nowa tapicerka z ulepszeniami na podróż,
-Zastosowanie żarówek LEDowych we wnętrzu i nie tylko,
-Zrobić inny wlot powietrza do nagrzewnic, bo piździ, jak się jedzie z wyłączoną w chłodny dzień, fabryczne zamykanie jest o kant d...
-Przypuszczalnie też zmienimy pedał gazu, bo jest denerwujący...
-Zastanawiam się nad dorzuceniem obrotomierza i czujnika temperatury oleju,
-Uszczelnienie kabiny żuka, szczególnie przy drzwiach, oknach i podłodze - jazda w dużym deszczu dotąd kończyła się rzeką w Żuku,
-Jeszcze lepsze wygłuszenie budy,
-"Półka" nad głową kierowcy z umocowanym w nią CB Radio, zwykłe radio, inne pierdoły, dodatkowy wskaźnik napięcia, jak ma Piotrek u siebie... zobaczymy, ale to przydatna rzecz w podróży..
-Prysznic przewoźny,
-Blacha pod gaźnik ograniczająca dopływ ciepła z kolektora,
-Sonda lambda w tłumiku + sterowanie dawkowaniem instalacji gazowej (bardziej fanaberia, zobaczymy, co z tego wyjdzie),
-Składany stolik do wnętrza,
-Mocowania na bagaże - sznurki, gumki, wieszaczki - niesamowicie tego brakuje, gdy bagaże walają się po Żuku i przy każdym zakręcie spadają...
-Trzecie światło stopu na szybie tylnej - oryginalne "stopy" są tak słabo widoczne, że jest to niebezpieczne, szczególnie na bardziej ruchliwych drogach,
-Plastikowy wiatrak 5 lub 6 łopatkowy na pompe wody, odciąży trochę łożysko pompy, będzie lepiej dmuchał,
-Może pobawimy się w hamulce tarczowe, ale raczej to będzie ostatnia rzecz, za którą się weźmiemy - raczej wyremontujemy bezregulacyjny układ bębnowy.
-Myślimy też nad zastosowaniem drzwi tylnych otwieranych na bok - zobaczymy jak będzie z czasem i kasą,
-Koniecznie jakiś mniej inwazyjny sposób wchodzenia na bagażnik - drabinka lub stopnie, jak w strażakach.

No i do tego czeka nas:
-Remont silnika (w trakcie),
-Remont zawieszenia przdniego,
-Remont skrzyni biegów (przywiozłem ją do siebie, ale jeszcze się nie zabrałem),
-Wymiana tulejek w resorach,
-Regeneracja wału napędowego,
-Drobne naprawy typu zamki, cięgna, etc..

Ogólnie za dużo przeróbek nie ma, bo i nie ma być. Jak pisałem - Żuk ma pozostać Żukiem, bo pewne fabryczne, stare sprawdzone rozwiązania, choć nie najlepsze pod wzgledem użyteczności, są najmniej awaryjne. Każda przeróbka niesie za sobą pewne konsekwencje. Do pewnego stopnia można je przewidzieć, ale czasem zaskakują. Poza tym, gdybyśmy zrobili z Żuka coś, co zrobiła jedna ekipa w Żuku z silnikiem BMW - dla mnie to nie Żuk i nie można powiedzieć, że pojechali Żukiem gdzieś tam... To ulep. A Żuk ma pozostać Żukiem, nie tylko z zewnątrz :D

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 grudnia 2014, 15:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Cytuj:
Przypuszczalnie też zmienimy pedał gazu, bo jest denerwujący...

No nie gadaj,nie zauważyłem :mrgreen: :mrgreen: A jednak,ktoś inny przyznał mi rację.W pierwszych lublinach były takie same,ale potem z tego co widziałem,ktoś mądry zrobił podwieszane.
Cytuj:
Ogólnie za dużo przeróbek nie ma, bo i nie ma być. Jak pisałem - Żuk ma pozostać Żukiem, bo pewne fabryczne, stare sprawdzone rozwiązania, choć nie najlepsze pod wzgledem użyteczności, są najmniej awaryjne. Każda przeróbka niesie za sobą pewne konsekwencje. Do pewnego stopnia można je przewidzieć, ale czasem zaskakują. Poza tym, gdybyśmy zrobili z Żuka coś, co zrobiła jedna ekipa w Żuku z silnikiem BMW - dla mnie to nie Żuk i nie można powiedzieć, że pojechali Żukiem gdzieś tam... To ulep. A Żuk ma pozostać Żukiem, nie tylko z zewnątrz

No,ja też znowu za dużo nie pozmieniałem,bo to przeważnie rzeczy kosmetyczne,nie licząc skrzyni.Oprócz przyciemnionych szyb,to praktycznie nie wyróżnia się niczym szczególnym na zewnątrz,bardziej w środku.Wszystko co przerobiłem,służyło podniesieniu komfortu,bo te rzeczy mnie bardzo denerwowały.Nagrzewnice są jakie są,ale plusem jest świetny nawiew na nogi.Chodzi mi po głowie zabawa z siłownikami podciśnieniowymi i albo dołożenie jeszcze jednej nagrzewnicy na środku,albo poprzerabianie wylotów z tych orginalnych,żeby podłączyć do do panelu z poloneza plusa i sterować nimi pokrętłem.Zobaczy się.A co do uszczelnienia kabiny,to w starym żuku miałem podoklejane dodatkowe uszczelki na drzwiach i dosyć szczelnie się zrobiło.Jak nagrzałem w środku,to nie szło wytrzymać.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 grudnia 2014, 20:45 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
...o tym składanym stoliku w środku to świetny pomysł. też nad czymś takim myślałem np w Nysce. Można było kiedyś kupić takie gotowe stoliki, które po złożeniu wyglądały, jak walizka. "Skorupa" tej walizki po rozłożeniu tworzyła blat, a składane nogi chowało się do środka owej "walizki".

Co do foteli - to u mnie MUSZĄ mieć one pokrowce. Nie trzeba się później męczyć z czyszczeniem tapicerki, a jedynie SRU - i do pralki i są, jak nowe

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 grudnia 2014, 10:31 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Marian - jak wypisałes swoją listę to mi się przypomniało że ja mam jeszcze:
- trzecie światło stop
- większość oświetlenia LED
- dodatkowy wentyl chłodnicy
- tunel chłodnicy
- gniazda 12V dla pasażerów
i jeszcze sporo innych dupereli;-)

Stolik z tyłu mam w planach, ale może wylecieć z racji pewnej pobocznej koncepcji zmiany Żuka w dwuosobową wyprawówkę. Na pewno dorobię ministolik z przodu na pokrywie silnika.

Teraz co do Waszej maszyny - hamulce tarczowe na przód koniecznie. I to nie jest żadna wielka przeróbka i ulep - a konieczność we współczesnym świecie. Hamujecie maszyną ważącą 2,5 tony - w górach przegrzanie bębnów to moment. Tarczówki się lepiej chłodzą i klocki do nich kupisz wszędzie w Europie - bo to te same co w R.Laguna. No i cały układ pasuje 1:1 z Lublina 2,9t. Szlak jest przetarty i sprawdzony.

Półka nad przednią szybą - zdecydowanie. TO miejsce i tak się marnuje, a zyskuje się sporo porządku w kablach itp. Załoga ŻulPanter zrobiła drugą taką półkę zaraz na początku tylnej kabiny - zrobili na niej gniazda USB i 230V. Ja u siebie też ją tam dorobię.

A co do foteli - wybacz, ale nic nie pokona foteli z Citroena BX ;-) A na pewno nie żadne polskie InterGrocki...

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 grudnia 2014, 18:24 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Diesel pisze:
Załoga ŻulPanter zrobiła drugą taką półkę zaraz na początku tylnej kabiny - zrobili na niej gniazda USB i 230V. Ja u siebie też ją tam dorobię.

A co do foteli - wybacz, ale nic nie pokona foteli z Citroena BX ;-) A na pewno nie żadne polskie InterGrocki...


Tak- półkę z tyłu też myślimy zrobić, ale gniazdka tam to nieporozumienie. Doszliśmy już do wniosku, że gniazdka powinny być w miejscu mało używanym i dość nisko - żeby leżące ładowane rzeczy nie walały się po podłodze, nie wisiały z okien i nie wadziły w użytkowaniu. ale oczywiście muszą być też dostępne. Myślę, że dobrą opcją byłoby chowanie ich pod fotel, ewentualnie zrobić jakiś schowek/półeczkę z ogranicznikiem na to całe tałatajstwo :D U nas przy 4 łądujących się telefonach 5 czołówkach, laptopie, telefonie podłączonym jako mp3, ładowarkach do gopro i akumulatorów do aparatów robiło się mega ciasno i wielka plątanina, w której wszystko ginęło, kable się urywały i był syf. Musimy więc sprawę rozwiązać inaczej. I na pewno nie wszystkie gniazdka w jednym miejscu, bo to też stwarza zamęt. Przy tylu osobach (4 wzwyż) musi być parę zupełnie osobnych źródeł prądu na pace w dzisiejszej dobie smartfonów, które muszą być codziennie ładowane... Ja akurat jestem ich przeciwnikiem i zadowolonym użytkownikiem Szajsunga Solida, ale inni wolą mieć smartfony, więc nikt im tego nie zabroni. Zresztą, swoją drogą, czasem się przydają.. ale czasem...

Co do wygody foteli - wszystko indywidualne kwestie. Jak jechałem cytryną, to jakoś nie kojarzę,żeby było nie wiem jak super, ale też nie pamietam, żeby mi było niewygodnie. W Żuku natomiast zdecydowanie jest wygodnie i nadal twierdzę, że przednie fotele z lat 90tych to najlepsze fotele, na których siedziałem, włączając też te ze współczesnych aut, które są nijak dopasowane i bardziej mają wyglądać, niż być wygodnymi...

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 grudnia 2014, 20:09 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2014, 08:31
Posty: 541
Lokalizacja: Warszawa
Fakt., pierdolnik w kablach był moją motywacją do zbudowania nowej deski rozdzielczej, bo jak popatrzyłem na filmy złombolowe to mi oczy pękały od makaronu na desce rozdzielczej i piętnaście przyssawek do szyby na nawi i kamery.

Pomysł z rozrzuceniem gniazd jest ok, na półce można własnie dać stanowisko ładowania tego i owego, trzeba tylko zabezpieczyć żeby przy ruszaniu z piskiem nie spadały.

Co do foteli - jak się zobaczymy znowu to Ci po prostu dam pojeździć moim;-)

_________________
Pozdrawiam

Piotr "Diesel" Biegała

www.lezuk.pl


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 grudnia 2014, 21:51 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Diesel pisze:
A co do foteli - wybacz, ale nic nie pokona foteli z Citroena BX ;-) A na pewno nie żadne polskie InterGrocki...

Co kto lubi.Wolnoć Tomku w swoim domku :wink: Mój tyłek akurat świetnie się czuje w tych fotelach,a mam te same w poldku.Poza tym,lubię twardsze fotele,a te są na swój sposób bardzo wygodne.Nie wiem jak Was,ale mnie zawsze bolała dupa w tych orginalnych fotelach,za miękkie dla mnie :mrgreen:
A co do tarcz,to dobrze piszesz,ale większość tutaj trzeba przekonywać,bo założenie tarcz,które są praktycznie plug and play i pochodzą (pośrednio) z innego polskiego auta,to już za duża ingerencja w orginał,a to moim zdaniem niemądre.Ja tam wolę mieć porządny tarczowy hamulec niż bębnowy.Bębny to są dobre do ręcznego,a nie roboczego.Ktoś powie,że odpowiednio sprawny układ itd. zapewnia skuteczne hamowanie,prawda,ale i tak nie umywa się do tarcz.Zależy też oczywiście,gdzie i ile ktoś jeździ,bo przejechać w niedzielę 1 km tam i z powrotem,to wystarczy,ale pod trasy z ładunkiem,albo Złombol,to jest za przeproszeniem shit.Takie moje zdanie i przyszły sezon koniecznie muszę już to mieć.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 stycznia 2015, 20:42 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 stycznia 2014, 00:34
Posty: 2073
Lokalizacja: Dobrodzień / Lubliniec
Pojazd: Nysa 521 T 1969
Znalazłem na "olx" takie ogłoszenie:

http://olx.pl/oferta/zuk-kabina-po-reno ... eb7dd7f557

zobaczcie jakie ta kabina ma dziwne kierunkowskazy. Na dodatek każdy z tych kierunków jest na przetłoczeniu... Mi się to nie podoba, ale widać pomysłowość ludzka nie zna granic...

_________________
Syrena 102 1963
Nysa 521 T 1969 (Towos)
Nysa 521 R 1978 (Rolnik - dubelkabina)
Nysa 522 M 1980 (Mikrobus)
Nysa 522 T 1992 (Towos)
Ford Fiesta Focus 1996 (prototyp)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 131 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net