Dzisiaj jest 28 marca 2024, 17:34


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 17 września 2020, 21:46 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 stycznia 2016, 22:33
Posty: 147
Lokalizacja: Żabia Wola - Bartoszówka
Pojazd: Żuk A15 1969
Ktos rozkminiał powrót? Były różne czy tylko jedna wersja biegów w kierownicy? Tak wiem ze tylko skrzynia Trójka. Do którego roku były montowane w oryginale? Zuk kolegi z nową budą, ale stojące pedały, 74 rok ma jeszcze w reku. I wydaje mi sie że sztyca jest niżej od wału kierownicy niż u mnie. W moim ktos przełozył, 1969 rok, strażak, blaszak.... jak to zwykle w tamtych czasach na lewarek w podłodze. Zdobyłem wszystko od jakiegoś Smutka skrzyniowego i założyłem, ale mam krótki ruch w pionie? ktoś coś? No rozbiorę chyba mechanizm żeby zrozumieć..


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 września 2020, 01:07 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Biegi w kierownicy - tylko jedna wersja.
Wyżej / nizej - kwestia montażu / obrócenia na obudowie kolumny kieorwnicy.
Fabrycznie były do połowy 1976 roku. (A od 1973 była nowa karoseria- nowy przód - także wszystko się zgadza w Żuku kolegi).

Uważać tzreba na pokrywy skrzyni biegów i cięgna od dźwigni do skrzyni. Warszawa miała inne rozmieszenie wodzików na pokrywie niż Żuk i Nysa z biegami w kierownicy; jeszcze inne rozmieszenie (inna pokrywa) było w Żukach i Nysahc z biegami w podłodze, ale na wodzikach. Inne były też cięgna.

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 05 czerwca 2022, 18:06 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 stycznia 2016, 22:33
Posty: 147
Lokalizacja: Żabia Wola - Bartoszówka
Pojazd: Żuk A15 1969
Dwa lata minęły i założyłem. Przy okazji znalazłem swój ulubiony klucz morsa przyczepiony do sruby pod podwoziem :) Pokrywa skrzyni która sprzedał mi ktos znajomy pasuje, ale ma napisane GAZ hmmm.... nie mało zapłaciłem za oryginał.... Bardzo fajnie biegi chodzą nadal jednak mam ciezki ruch w pionie na dźwigni. I czasem zgrzytnie jak z 1 na 2 przełączam. Miedzy 2 a 3 idealnie. Myślę ze cos kleszczy sie w dole sztycy dźwigni zmiany biegów. ta czesc przykrecona do dolu kolumny kierownicy, trzeba chyba zajrzeć, rozbierał to ktoś?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 czerwca 2022, 08:40 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 30 lipca 2021, 12:56
Posty: 6
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A15 1972
u mnie też się często blokuje z 1 na 2, ale nauczyłem się po zejściu z 1 na linię 2-3 kliknąć dźwignią do góry i wtedy bez problemu wchodzi 2, już się do tego przyzwyczaiłem i robię automatycznie, u mnie to kwestia wodzików pewnie, bo remont skrzyni tego nie poprawił


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 06 czerwca 2022, 22:10 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 16 stycznia 2016, 22:33
Posty: 147
Lokalizacja: Żabia Wola - Bartoszówka
Pojazd: Żuk A15 1969
Myślę ze to jednak suche to ustrojstwo na dole sztycy. Wczoraj mocno napsikałem wd i nasmarowałem po wierzchu. I dziś już całkiem spoko. No wreszcie prawdziwe biegi :) warto było


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net