Dzisiaj jest 26 kwietnia 2024, 11:32


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
Post: 20 października 2013, 23:50 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 13 października 2013, 09:04
Posty: 6
Lokalizacja: Katowice
szkoda że ten piękny żuczek trafił gdzieś po za forum ale wygląda to tak ładnie że postanowiłem coś takiego sam zbudować i wszystko szło dobrze , 4x4 już jest niestety na wolnych mostach od uaza przez co żuczek z wolnossącą andorią jest strasznie wolny i jak na razie próbuję rozgryźć temat wsadzenia v8 również z gaza 66 , silnik już leży i czeka na mały przegląd no i swoje wygodne miejsce w żuku już nie mogę się doczekać momętu kiedy to wyjedzie na ulicę a to rozmowie z byłym właścicielem tego niebieskiego cuda zostałem jeszcze bardziej utwierdzony w przekonaniu że ten silnik jest świetnym kompromisem pomiędzy siłą a szybkością a zależy mi głównie na tym pierwszym :D


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: 24 listopada 2013, 21:52 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 listopada 2010, 17:44
Posty: 35
Lokalizacja: W-Wa
mosty uaza nie wytrzymają butowania na takim silniku. Nie ma opcji. Ten silnik mimo że nie ma zbyt dużej mocy ale ma za duzy moment obrotowy .


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 września 2014, 19:50 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 27 września 2014, 19:48
Posty: 1
czy ktoś mógłby mi zamontować v8 gaza 66 do żuka? serio pytam.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 września 2014, 12:33 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
Jezeli dobrze widze to to nie jest rama z zuka. wyglada na rame uaza... z budą żuka:)?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 września 2014, 16:54 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Rama z UAZa nie jest z prostego profilu. Ja tam widzę modyfikowaną żukowską.

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 września 2014, 18:34 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 28 sierpnia 2013, 17:39
Posty: 144
Lokalizacja: bielsko-biala
No właśnie a na zdjeciach ewidentnie widac rame w kształcie "fali" badz elipsy jak zwał tak zwał a profil z ktorego jest rama żuka ciezko tak wygiac tym bardziej po obu stronach symetrycznie. chyba ze ma wstawiony kawalek ramy uaza


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 października 2014, 22:57 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 14 maja 2010, 22:47
Posty: 89
Lokalizacja: podkarpacie
i prosze bardzo:
http://olx.pl/oferta/zuk-v8-4-2-CID5-ID ... 0371624f63


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 grudnia 2014, 09:43 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 03 grudnia 2014, 12:41
Posty: 2
Lokalizacja: Kamionka/Piaseczno
Witam,
W nawiązaniu do tematu:
Żuk ma ramę żukowska, prosta, fala to złudzenie fotograficzne.
Przedni most i tylni jest z uaza.
Przednie zawieszenie zostało przerobione poprzez dospawanie mocowań pod resory uaza
Silnik połączony jest ze skrzynią 5 z Lublina.
Reduktor uaza połączony jest ze skrzynią biegów uaz, i leży na pace, będę musiał go odłączyć i połączyć ze skrzynią 5 Lublina.
Żukieta stoi u mnie w garażu i razie pytań mogę odpowiadać co i jak.
Pozdrawiam
Łukasz


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 23 grudnia 2014, 12:51 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
fajny projekt, popieram, silnik v8 tez super, nie jest bardzo ciężki, tylko troche pali...moznaby go troche zmodyfikować. i ma bezcenny dźwięk:) sam chciałbym mieć w mojej nysie tylny most z blokadą, parę razy juz by sie przydał...

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 24 grudnia 2014, 09:39 
Gość Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 03 grudnia 2014, 12:41
Posty: 2
Lokalizacja: Kamionka/Piaseczno
Z paliwożernością bym nie przesadzał.
Przy spokojnej jeździe do 90km/h koledze wyszło ok 15 l gazu na trasie.
O jakich modyfikacjach mówisz? jestem otwarty na wszelkie porady
Pozdrawiam
Łukasz


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 grudnia 2014, 18:17 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
to ładnie, tyle to mi s21 bierze:)słyszałem raczej o średniej 20l
mody-ulepszenie układu zapłonowego, modyfikacje głowic(z rozsądnym zwiększeniem stopnia sprezania-tam jest chyba 6.2, przy zwiększeniu choćby do 8 poprawa dynamiki i osczędności jest spora),gaźnika.
można zawsze więcej( obliczenie i wykonanie układu dolotowego oraz wydechowego), ale jeśli chodzi o oszczędność i wkład pracy to wystarczy.
Jakby co z Piaseczna do Pruszkowa, do mnie blisko dosyć:)

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net