Dzisiaj jest 29 marca 2024, 06:14


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 306 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
Post: 12 sierpnia 2015, 22:02 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Fotki jeszcze nie zrobione, bo każdy ma coś na głowie, ale nie zapomniałem :) Kto będzie na Moto Classic w Topaczu, to będzie mógł sobie pomacać Żuczka, a i wtedy będzie okazja, żeby pstryknąć fotę zacisków.

Tymczasem zachęcam do lektury o dziejach remontu silnika na naszym blogu:
http://zukiemprzezswiat.pl/blog/remont-silnika-2/

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 16 sierpnia 2015, 23:33 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Na szybko obiecane fotki hamulców :)


Załączniki:
resized__MG_7360.jpg
resized__MG_7360.jpg [ 548.26 KiB | Przeglądany 6426 razy ]
resized__MG_7359.jpg
resized__MG_7359.jpg [ 554.88 KiB | Przeglądany 6426 razy ]

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!
Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 sierpnia 2015, 08:04 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Próbowałem znaleźć na waszej stronie o tych hamulcach, niestety, nie znalazłam. - a poczytałbym :D

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 sierpnia 2015, 08:19 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 813
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
dzięki Marian za foty hamulców ;)

ten przewód przypięty trytyrką do przewodu hamulcowego to od czujnika zużycia kloców? :lol:

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 sierpnia 2015, 11:48 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
O hamulcach jeszcze wpis będzie - spokojnie :) Wszystko w swoim czasie. Tak, trytką właśnie ten przewód:)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 sierpnia 2015, 13:58 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Marian pisze:
O hamulcach jeszcze wpis będzie - spokojnie :) Wszystko w swoim czasie. Tak, trytką właśnie ten przewód:)

Maryś, ty lepiej gadaj co to za hamulce!

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 17 sierpnia 2015, 14:12 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Czytasz w ogóle to forum? :wink: To są hamulce tarczowe z lublina 2,9t


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 sierpnia 2015, 07:13 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
buźka pisze:
Czytasz w ogóle to forum? :wink: To są hamulce tarczowe z lublina 2,9t


Może coś przeoczyłem, w pracy jestem. ;P

Maryś, dawaj proszę wpis, chcę zrównać koncepcje układu!

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 sierpnia 2015, 07:18 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Spokojnie... A wpis, dość obszerny jest na blogu Diesla o tych hamulcach :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 18 sierpnia 2015, 08:48 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 marca 2015, 12:54
Posty: 1259
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Żuk A07D 1996.31.12, 4C90
Marian pisze:
Spokojnie... A wpis, dość obszerny jest na blogu Diesla o tych hamulcach :)


a KTO TU JEST NERWOWY< SMIECH>

Tak poważnie, to zauważ że jest różnica w hamulcach od 2,5 tony, a 2,9 ton, chociażby w tarczach i łożyskach. To też zżera mnie ciekawość, jakim cudem udało się tam to wpakować.

_________________
Byliśmy na 2015/ 2016/2017
WOODSTOCK


~Pojazd wielozadaniowy stworzony z myślą o podniebnych wojażach, widziany przez niektórych nad strefą 51'

Zagorzały miłośnik bębnowego pisku - szanuj bęben - jedź poboczem
Czy widział pan, Panie władzo, by ktoś leciał bokiem, ŻUKIEM?!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 25 sierpnia 2015, 22:39 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Jakieś 1400-1500 km po remoncie Żuk ma za sobą. Zasadniczo bezawaryjnie, jeśli nie liczyć jednego zsuniętego wężyka paliwowego.
Z przyjemnością mogę zakomunikować, że Żukolowi został też wyregulowany motór. Zajął się tym szpec Artur, którego reklamuję w podpisie, a który jest absolutnym mistrzem silnikowym i moim autorytetem jeśli chodzi o mechaników. Bo ma do tego nie tylko ręce i smykałkę, ale przede wszystkim - głowę. Tokiem myślenia i rozumowania nadrabia jakieś 70% procesu naprawy usterki. Niesamowity gość.
Stwierdził, co następuje - aparat zapłonowy to szmelc. Rozhuśtana krzywka powodowała raz przyspieszony, a raz opóźniony zapłon - winne rozciągnięte sprężynki regulatora odśrodkowego. Rozkręcił, pomacał, popieścił, skręcił, wyregulował - luz skasowany, choć na krótko. Wystarczyło jednak, by solidnie wyregulować silnik. Teraz tylko dorwać nowy regulator odśrodkowy i będzie miodzio :)
Jak myślałem, że po remoncie ten silnik ma moc, to się myliłem. On teraz po regulacji dopiero ma moc. Aż chce się deptać pedał. Dźwięk idealny, żadnych niepożądanych stuków, rezonansów (poza telepoczącą wajchą ręcznego, który trzeba naprawić :D ) rozpędza się jak trzeba, albo i lepiej, idzie jak burza pod górę na IV biegu. Naprawdę jest wyraźna poprawa, zarówno w zachowaniu się na drodze, jak i w samej kulturze pracy.
Większość "winy" leżała po stronie zapłonu jednak. Choć nawet przed regulacją podjeżdżał pod srogie górki w mojej górzystej okolicy Jeleniej Góry.
Wkrótce fotki obecnego wyglądu i nowe wpisy na blogu, o których poinformuję.

zokolic - a propos różnic w łożyskach, piastach to było pisane w dziale patenty w temacie o tarczówkach :)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 26 sierpnia 2015, 05:17 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 stycznia 2010, 12:12
Posty: 2835
Lokalizacja: EU
te silniki nawet po regulacji zaworów maja wieksza moc , która sie odczuwa :wink: aparat to ja tez taki mialem , nawet sie dlugo z tym shitem niebawilem odrazu do smieci :wink:

_________________
FSD - NYSA SERVICE (POLMO)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 30 sierpnia 2015, 21:55 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lipca 2007, 00:46
Posty: 2838
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Marian pisze:
Jakieś 1400-1500 km po remoncie Żuk ma za sobą. Zasadniczo bezawaryjnie, jeśli nie liczyć jednego zsuniętego wężyka paliwowego. (...)


I o mało co :wink: nie przemodelowanych drzwi w matizie pod pocztą w Jeleniej, bo objawiła się wspominana w innych wątkach przypadłość oryginalnej pompy hamulcowej po założeniu tarczówek - czyli chwilowy, całkowity zanik hamulców po zmianie kierunku jazdy przód - tył :lol: (Za to kierowca od tej chwili już zapamiętał, jak działają hamulce 8) ).

Zaś w kwestii regulacji i różnicy przed i po, powiem tyle... Pewna pasażerka Żuka, po regulacji stwierdziła z lekkim rozczarowaniem, że jest niewiele ciszej, niż przed... Po zatrzymaniu się po kabinie rozeszła się fala bardzo ciepłego powietrza. "A co tu tak gorąco?" Odpowiedzią była pokrywa silnika, wciąż leżąca przed garażem :mrgreen:

_________________
Kot może zostać. Reszta - wypierdal*ć!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 sierpnia 2015, 22:23 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 5075
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Nysa 522R 1991
Taak, Przemek się przekonał, co to znaczy tarczówki ze starą pompą :)
Nowa pompa niebawem wyląduje w Żuku, a poza pompą parę innych smaczków, o których pochwalę się na forum :)

A tymczasem - Żuk w czasie pobytu w Jeleniej Górze przejechał parę górskich tras, m.in. w Przesiece, Karpaczu oraz pod schronisko Szwajcarka w Rudawach Janowickich:

Załącznik:
resized__MG_7525.jpg
resized__MG_7525.jpg [ 1.8 MiB | Przeglądany 6282 razy ]


Poza tym parę fotek wnętrza. No i jak prawie cała mechanika jest nowa lub po gruntownej regeneracji - trzeba było zamontować nowy licznik. Fabrycznie nowy, z przebiegiem 0km, teraz już trochę najeździł. Niby oryginał, ale stary licznik miał skalę do 120, ten ma do 100, ktoś wie, które były montowane wcześniej/później, czy może w innych Żukach? Przełożenie to samo, producent też, puszka identyczna, tylko skala inna...

Załącznik:
resized__MG_7718.jpg
resized__MG_7718.jpg [ 1.02 MiB | Przeglądany 6282 razy ]


Trochę posprzątałem też w Żuku:

Załącznik:
resized__MG_7719.jpg
resized__MG_7719.jpg [ 1022.04 KiB | Przeglądany 6282 razy ]

Załącznik:
resized__MG_7720.jpg
resized__MG_7720.jpg [ 926.88 KiB | Przeglądany 6282 razy ]

Załącznik:
resized__MG_7722.jpg
resized__MG_7722.jpg [ 1.01 MiB | Przeglądany 6282 razy ]

Załącznik:
resized__MG_7725.jpg
resized__MG_7725.jpg [ 884.65 KiB | Przeglądany 6282 razy ]

Załącznik:
resized__MG_7727.jpg
resized__MG_7727.jpg [ 876.23 KiB | Przeglądany 6282 razy ]


I fota wieczorową porą :)

Załącznik:
resized__MG_7738.jpg
resized__MG_7738.jpg [ 731.72 KiB | Przeglądany 6282 razy ]


Żuk teraz stacjonuje z powrotem we Wrocławiu i będzie dalej dopieszczany ;)

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 31 sierpnia 2015, 22:30 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 17:36
Posty: 813
Lokalizacja: Lublin
Pojazd: Żuk A-0701J i A-111J
dziwna sprawa z tym licznikiem...

_________________
"Ozdobą wszystkich dróg jest lubelski żuk"


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 306 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net