Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 15:55


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 230 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Następna
Autor Wiadomość
Post: 01 lutego 2016, 16:39 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 2049
Lokalizacja: Swędów LDZ
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
Odpadłem:)))

_________________
Strucelserwis był, Żuk został.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 lutego 2016, 13:14 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
:D :D



Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 lutego 2016, 20:20 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Dzieje się....

Powoli zaczynam piaskować zawieszenie:
Obrazek Obrazek Obrazek





Zebraliśmy ekipę i....

https://www.facebook.com/Zuk.Kazik/vide ... =2&theater

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek


Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 lutego 2016, 21:21 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 01 września 2015, 12:00
Posty: 609
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd: Żuk A07B 1994
to już wiem do czego służą te otwory po zdemontowaniu odblasków :)


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 lutego 2016, 21:59 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Najlepsze jest to, że idealnie wpasowała się tam śruba zamkowa :D :D

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 lutego 2016, 00:06 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Widzę, że się wziąłeś z życiem za robotę.Nie jest jeszcze tak rozebrany, jak mój swego czasu, ale nieźle.Ja, mimo ograniczonego miejsca w garażu, zdecydowałem się rozebrać doszczętnie wszystko.Nadwozie było rozebrane ze wszystkiego, co dało się odkręcić.Myłem całe karcherem z syfu, tak samo ramę, zawieszenie, silnik i resztę.Wszystkie drzwi wymieniłem bo zgniły, klapę tylną zregenerowałem po swojemu i jakoś wygląda.Podłogę wsadziłem całkiem inną, bo stara była w opłakanym stanie, popiaskowałem trochę miejsca, gdzie najgorzej jest dojść czymkolwiek (rynienki dachu, wszelakie zakamarki na zewnątrz). Jakoś wykwintnie to zrobione nie jest, bo forsie nie śpię, ale w jednym kawałku się trzyma i nie wygląda źle.Może kiedyś zrobię go ponownie, ale lepiej, dam nowe blachy i polakieruję lepszym lakierem.Na razie jakoś tam jeździ.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 lutego 2016, 00:56 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Ja wynajmuję pomieszczenie, a od dzisiaj dwa :)
Na szczęście Pan Janek, od którego to wynajmuję (5 km od mojego miejsca zamieszkania) to dobry gość i płacę naprawdę niewygórowane ceny...

Też chcę całość rozkręcić i zabezpieczyć jak najlepiej się da...
Tylko to co wspomniałeś... Kasa... :(

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 lutego 2016, 01:38 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 grudnia 2013, 09:31
Posty: 779
Lokalizacja: Zator
Pojazd: Żuk A15 1970
Pany, ciężka jest cała buda blaszaka? Jak ją zdjąć metodami garażowymi?
Dłubię po kawałku smutka, ale jakbym nie dłubał to jestem coraz bliżej zdjęcia całości - jakoś rudzielec lubi wszelkie zakamarki i jak nie doczyszczę mocowań do ramy to pewnie łajza wyjdzie za niedługo.

_________________
http://drewniany.wixsite.com/prl-auto-moto-mania


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 lutego 2016, 09:07 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Trochę waży...
Podnosiliśmy w 7 chłopa :)
Filmik zobacz, wyżej podałem :P
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik/vide ... =2&theater

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 lutego 2016, 11:30 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Noo, ja ją zdjąłem sam, ale nie chcielibyście tego widzieć.Przed zdjęciem była już rozebrana ze wszystkiego, więc został tylko szkielet, można by powiedzieć.Bez szyb i całej reszty nie jest już taka ciężka.Jak ktoś ma towosa, tak jak ja, to tym lepiej, bo bez bocznych szyb, traci dodatkowe kilka kilogramów.Włożyłem ją później na ramę z kołami ze starego żuka i na niej ją robiłem.Trzeba przyznać, że wyszło nieźle.Nie robiłem fotek ze wszystkiego i teraz trochę żałuję, bo byście zobaczyli, jaki to był sajgon.Poskładałem ją do kupy na tym drugim podwoziu i dopiero prysnąłem podkładem.Potem przepchnąłem całość do innego garażu, wsadziłem do przodu rurę,tak żeby podnieść sam przód, bo tył oparłem na klockach i wyjechałem podwoziem.Przód był podniesiony na podnośniku łańcuchowym i to dosyć wysoko, żeby wjechać drugim podwoziem, ale już z silnikiem.Cała operacja (jak na jednego człowieka) się udała.Opuściłem nadwozie na ramę, przykręciłem wszędzie i dopiero wyjechałem, żeby polakierować nawierzchniowo.W każdym razie, przynajmniej wiem, że nie ma miejsca, które by było nie polakierowane.Zrobiłem konserwację po swojemu, że aż powypływało na zewnątrz i na razie będzie.Niestety, jak piszę, ograniczał mnie budżet no i czas, bo auto było potrzebne.Pomalowane niestety tylko renolakiem, ale na razie jakoś wygląda.Żeby żuka zrobić dobrze, to trzeba na spokojnie, inaczej się nie da.
P.S. Obejrzałem ten filmik i następnym razem, to zlituj się nad kolegami i rozbierz nadwozie do gołego przed zdjęciem.No chyba, że koledzy ćwiczą do zawodów Strong Man, to nawet może drzwi nie wykręcaj :mrgreen: Aż mnie samego bolało, jak patrzyłem na ich wysiłek.Gołą budę byście we trzech zdjęli, zaręczam.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 lutego 2016, 15:28 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
Klapy, drzwi nie było... Zostały tylko 2 tylne szyby i przednia... I kierownica... Co tam więcej miałem rozkręcać? Siedzenia powyciągane :P

Łapy to mnie bolą jeszcze :P


Czym zabezpieczałeś ramę? Ja daję dwie warstwy epoksydu i co na to?

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 lutego 2016, 16:42 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Eee, nie, aż tak się nie bawiłem, poza tym, moja była w dosyć niezłym stanie,bo nawet jeszcze fabryczna farba była w przedniej części.Ja tylko pomalowałem zwykłym podkładem, potem dwa razy nawierzchniowo i tyle.Długo zejdzie, zanim zardzewieje.Miejscami to i konserwacją pociągnąłem, jak blachy pryskałem.Jak mówiłem, póki co, zrobione jest budżetowo, bo na tyle mnie było stać.Jak bym chciał to zrobić na bogato, to rama do piaskowania i dopiero podkłady, lakier i konserwacja.Najlepiej profile w środku porządnie wypsikać, bo tam się rdza gromadzi.A jak już mówimy o naprawdę zasobnym portfelu, to wytrawienie ramy i nadwozia i dopiero wtedy jest robota, ale to kosztuje parę groszy. :mrgreen:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 29 lutego 2016, 20:52 
Przyjaciel Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 czerwca 2015, 23:30
Posty: 647
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd: Żuk A07J 2.4TD
No to lecimy...

I teraz zagwozdka czy powróci tutaj ten sam czy może uturbiony :P

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

_________________
Żuk Kazik:
http://www.forum.polskiedostawczaki.pl/ ... =16&t=2875
https://www.facebook.com/Zuk.Kazik


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 marca 2016, 12:53 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 25 listopada 2015, 19:14
Posty: 121
Lokalizacja: Wierzbna/Świdnica
Motaj 4TCI90 na BOSCHU,niebo a ziemia osiągi przynajmniej takie mam odczucia w lublinie.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 01 marca 2016, 13:05 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1208
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
102 KM z intercoolerem vs. 90 KM bez, hmmm... trudny wybór :mrgreen: To może od razu poszukać dawcy z ADR? Na złomach zapewne idzie już znaleźć jakieś gazele,albo coś.Ciekawe, ile kompletny nowy silnik w Andorii? Z 10 patyków?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 230 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net