Dzisiaj jest 22 listopada 2019, 09:57


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Autor Wiadomość
Post: 18 kwietnia 2019, 22:27 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 235
Pojazd: Lublin 3Mi
Co taki zaworek może poprawić w kwestii odpalania? Wpływa to jakoś na cofanie się paliwa do baku?

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 kwietnia 2019, 10:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1082
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Wpływa, bo to zaworek jednostronnego działania.Gdy silnik pracuje i pompa ssie paliwo, to zaworek się otwiera w kierunku silnika, a gdy przestaje ssać, to zaworek pod wpływem "naporu" paliwa ma blokować odpływ w kierunku zbiornika.Tyle teorii.W praktyce, jeśli będzie nieszczelny, to i tak paliwo spłynie.Ale ja mam taki zaworek, do tego przezroczyste przewody i dokładnie widzę, czy paliwo odpływa, czy nie.Niby trzyma, choć delikatnie trochę go upuści z przewodu.Może to kwestia jakości wykonania samego zaworka, bo pewnie można kupić za 20 i można za 50 pln.Ja dałem chyba jakoś 15.Najlepsza opcja, to jednak elektryczna pompa paliwa, wtedy niema różnicy, czy paliwo spłynie, czy nie, bo i tak szybko nam "dobije" a i sama pompa ma chyba w sobie jakieś zaworki zapobiegające odpływowi paliwa, a przynajmniej, powinna mieć.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 kwietnia 2019, 10:10 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 235
Pojazd: Lublin 3Mi
Strucelsw pisze:
załóz zaworek zwrotny miedzy serwo a vacupompe


Zakładam, że to dotyczy serwo hamulcowego i pompy podciśnienia - nie widzę tutaj powiązania z układem paliwowym. Dlatego pytałem jaki wpływ ma taki zaworek _w tym konkretnym_ miejscu. Wiem jak działa zawór zwrotny ;)

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 kwietnia 2019, 00:21 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 października 2017, 21:34
Posty: 100
Lokalizacja: Ślunsk!
Pojazd: 1997 A07 4CTi90
tstiller, strucel pisał w kontekście syczena vaccumpompy. Jezeli o to chodzi to pierwszym moim krokiem bedzie wymiana przewodu na nie-sztukowany ;)

Aha za to Twój pomysł z masą oczywiscie trafny!

co najlepsze- ten problem kiedyś unieruchamiał naszego starego, pierwszego żuczka. Dopiero pewien miły mechanik pokazał ojcu o co chodzi (ojciec też noga z prądu)

co najlepsze 2- na liście rzeczy do zrobienia mam jak byk napisane "POPRAWIĆ MASY" :P

Kreci jak głupi, odpalił po 2 dniach stania z minimlanym grzaniem po jakiś 10 obrotach. Problem możemy raczej skreślić ;)

------------------
Z innych:
znalazłem na kupce "plastiki" całkowicie zdezelowaną Mere z Poloneza na dawce małych okienek. Troche mniej roboty ze struganiem ;)
------------------------------
dzięki panowie! do zaś


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 lipca 2019, 23:28 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 października 2017, 21:34
Posty: 100
Lokalizacja: Ślunsk!
Pojazd: 1997 A07 4CTi90
(edit: hej, sorry że taka cisza,ale nic mega ważnego sie nie działo. Napisałem średniej wielkośći post z updatem ,ale coś sie pokiełbasiło i zniknał,nie bede już pisął drugi raz, do zaś!)



cóż za ironia, gdybym ten czas poświęcony na pisanie poświęcił na zuka, to byłby już o kolejny % bliżej celu :/

eh, a wiec masa pociagnieta na krótko na rozrusznik, ssanie na linke- odpalił O WIELE sprawniej na ssaniu (logiczne) głupi byłem że tak długo to ignorowałem...

Załącznik:
DSC06946.JPG
DSC06946.JPG [ 1.15 MiB | Przeglądany 941 razy ]


Załącznik:
DSC06949.JPG
DSC06949.JPG [ 1.02 MiB | Przeglądany 941 razy ]


Załącznik:
DSC06947.JPG
DSC06947.JPG [ 1.19 MiB | Przeglądany 941 razy ]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 lipca 2019, 20:45 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 235
Pojazd: Lublin 3Mi
Tak pociągnięta masa wiele poprawi, ale jeszcze lepiej by było, jak byś dał te przewody jednak nieco grubsze. Ja mam w swoich lublinkach 95mm2. Tam są w końcu rozruszniki 2,7kW, a prąd udarowy w szczycie potrafi sięgnąć ponad 700A. Szkoda tracić moc z aku na grzanie kabli :)

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lipca 2019, 00:15 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 października 2017, 21:34
Posty: 100
Lokalizacja: Ślunsk!
Pojazd: 1997 A07 4CTi90
Załącznik:
DSC07006.JPG
DSC07006.JPG [ 215.82 KiB | Przeglądany 856 razy ]


pany dorwałem panel bezpiecznikowy z Mastera. Od dłuższego czasu kombinowałem skąd wziąć porządny prąd do dodatkowego wiatraka chłodnicy itp. Rozwiązanie miałem przed oczamy wielokrotnie w robocie. Pytanie jak go podpiąć? Znaczy wiem,ale zastanawiam sie którą obrać drogę. W sumie im bardziej skłaniam sie ku pozostawieniu ołowianej klemy, tym bardziej sytuacja sie klaruje. Zostały w sumie tylko opcje
1-puszczać główny plus przez skrzynke z mastera i bezpiecznik 500A (blaszkowy)
2- dopiąć za heblem, a cały główny plus zostawić po staremu

Załącznik:
master fusebox.jpg
master fusebox.jpg [ 108.41 KiB | Przeglądany 859 razy ]



no i ew. 3 - klema stara ołowiana czy nowoczesna ,ale cienka?

tstiller zostawiam też fabryczną mase która idzie na wspornik skrzyni

aha!
4! Ciągnąć masę na rame? :idea: coś korzysta? (wskaźnik paliwa?) Niby teraz sie skapłem że masa fabryczna przecież leci rzez lape skrzyni= rama,ale czy oplaca sie ciągnać dodatkowy gruby przewód.

w sumie... masy w zuku nigdy dość :roll: :lol:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lipca 2019, 08:32 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4884
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Ja sam wiatrak pociągnąłem z amperomierza na bezpieczniki fabryczne, dalej na przekaźnik, i na wentylator, zasilanie przekaźnika osobno, wiadomo. Bezpiecznik bodaj 20A i przewod 2,5mm i bez problemu to bangla, żadnych dodatkowych puszek nie montowalem.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lipca 2019, 16:54 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 października 2017, 21:34
Posty: 100
Lokalizacja: Ślunsk!
Pojazd: 1997 A07 4CTi90
ale to na zapas Marianie, nie wiadomo ile dodatkowych podzespołów elektrycznych bedzie ostatecznie (ewentualny złombol)

a mnie strasznie wnerwia milion oczek podłożonych pod 10tke na klemie :lol: w robocie non stop wyrywam jakieś skur***e alarmki, czujniczki, ledki i inne tesco tuningi :evil:
Tutaj bedzie schludnie.

Aha a co z tą klemą? Zostawiam ołowianą co?

W sumie nie znalazłem nic w tym temacie poza tym, że ołowiana szybciej gazuje i im bardziej ciężarowe auto tym lepsza ołowiana klema :idea:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2019, 19:11 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1796
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
ołowiane klemy nie reaguja chemicznie z ołowianymi bolcami w aku.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 sierpnia 2019, 18:11 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 października 2017, 21:34
Posty: 100
Lokalizacja: Ślunsk!
Pojazd: 1997 A07 4CTi90
Załącznik:
DSC07099.JPG
DSC07099.JPG [ 211.92 KiB | Przeglądany 459 razy ]


Jak to mówią

powrotu już nie ma :wink:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 sierpnia 2019, 20:06 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1082
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Jak to niema? Tam jest wszystko typowe, więc sobie można codziennie przekładać. :P Gdyby jeszcze można było zostawić na żukowskim zamachu i sprzęgle, to by było jeszcze szybciej.
Tak więc, kolejny tczew wpada do żuka?


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 27 sierpnia 2019, 20:20 
Bywalec Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 stycznia 2018, 09:40
Posty: 126
Pojazd: Żuk 82
Jak by to powiedzieć. Skrzynia Tczew to najlepsze co spotkało mojego żuka. Nie miałem z nią żadnych problemów wręcz przeciwnie, same plusy.
Matiz na rację. Powrotu nie będzie. Raczej nikt go nie przekona do powrotu


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 sierpnia 2019, 00:33 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 października 2017, 21:34
Posty: 100
Lokalizacja: Ślunsk!
Pojazd: 1997 A07 4CTi90
buźka pisze:
więc sobie można codziennie przekładać. :P


Trzaby mieć dwa wały, pod czwórke i pod piatke.

Ale fakt- pozostaje pytanie po co :wink:

jutro jade z wałem do Bielska.
ojciec dziś kupił łożysko pilotujace
przed chwilą kupiłem obie manszetki uszczelniające wybierak

Obrazek

jedyne co mnie martwi to nowe wsporniki mocowania belki. Tak apropo- jaką dajecie belke zukowska czy lublinowską? jaką dajecie poduszke? a wiecie ze prawdoodbnie były dwa rodzaje Tczewów? np. rózni sie wybierak i ksztalt mocowania skrzyni do poduszki. Wygląda na to ze mamy jedna skrzynie starszą i jedną nowszą.

Załącznik:
DSC07115.JPG
DSC07115.JPG [ 1.05 MiB | Przeglądany 443 razy ]


W garażu mam słabą spawarke, polapie tylko mocowania i bede musiał sie doczłapać 13km do roboty na spawarke "z prądem do ośmiu".
Diesel zrobil z blachy 3mm

http://www.lezuk.pl/wp-content/uploads/2014/06/027-1024x678.jpg

,ale ja jakoś mam respekt do wibracji jakie wytwarza andoria. Zrobie z profilu o ściance 3mm- pozyskam go ze stelarza z zbaudowy brygaddowej Master, ktorej nikt nie chce kupic

aha bo nie mówiem wam chyba, ława z mastera jest za szeroka. Wystawiłem wszedzie ale nikt jej nie chce. Za długo już wadzi, fotele wywalam a stelaż bedzie dawcą solidnego metalu

Obrazek

dorwałem zabudowe z Vito, miesci sie na styk, a skrajne fotele maja pasy ze zwijakiem 3pkt :o ich jedyny minus to brak klapowania

nie wiem co wam jeszcze pisac, tyle rzecczy ze wszystko zapominam. Deadline na skrzynie jest wyznaczony na 7 wrz (motolegends w sosnowcu).

Aha musze kupić nowa chłodnice bo ta ma dziurke jak od szpilki. Tylko musze czekać aż szef wroci z urlopu :roll: to bedzie nerwowa koncówka


Edit: aha, po mozolnym zbieraniu danych został namierzony dawca stabilizatora do przodu. Wygląda na to że spasuje Chlysler 300C (Podwozie ponoć z merca W211). 30mm śr. Tak sie zastanawiam czy taka gruba kobyła nie pokrzywi wahaczów...
Na razie temat tu sie zatrzyma, bo oczywiście typ łącznika jest inny. No i nie wiem kto mi da do reki luzem stab z 300C zeby go przyłożyć do żuka :lol:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 28 sierpnia 2019, 19:29 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1082
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Co do poprzeczki (belki) pod skrzynią, to ja mam z żuka i z żukową poduszką. Niema co cudować, skoro w oryginale dawało radę. Natomiast mocowania, to mam już konkretne kawały blachy, chyba koło 1 cm grubości, ale nie spawane, tylko skręcone do ramy. Posłużyłem się rozwiązaniem kolegi Kahn13 z tego forum. Według mnie, niema sensu tam spawać. Skręcone śrubami M14, do tej pory się trzyma, a żuk nie wozi styropianu, tylko ładunki pod 1.5T.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 143 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net