Dzisiaj jest 24 lipca 2019, 10:57


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
Post: 18 kwietnia 2019, 22:27 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 217
Pojazd: Lublin 3Mi
Co taki zaworek może poprawić w kwestii odpalania? Wpływa to jakoś na cofanie się paliwa do baku?

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 kwietnia 2019, 10:03 
Fanatyk Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 15 stycznia 2011, 13:09
Posty: 1060
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Pojazd: Żuk A07J 1996/Żuk A06H 1995
Wpływa, bo to zaworek jednostronnego działania.Gdy silnik pracuje i pompa ssie paliwo, to zaworek się otwiera w kierunku silnika, a gdy przestaje ssać, to zaworek pod wpływem "naporu" paliwa ma blokować odpływ w kierunku zbiornika.Tyle teorii.W praktyce, jeśli będzie nieszczelny, to i tak paliwo spłynie.Ale ja mam taki zaworek, do tego przezroczyste przewody i dokładnie widzę, czy paliwo odpływa, czy nie.Niby trzyma, choć delikatnie trochę go upuści z przewodu.Może to kwestia jakości wykonania samego zaworka, bo pewnie można kupić za 20 i można za 50 pln.Ja dałem chyba jakoś 15.Najlepsza opcja, to jednak elektryczna pompa paliwa, wtedy niema różnicy, czy paliwo spłynie, czy nie, bo i tak szybko nam "dobije" a i sama pompa ma chyba w sobie jakieś zaworki zapobiegające odpływowi paliwa, a przynajmniej, powinna mieć.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 kwietnia 2019, 10:10 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 217
Pojazd: Lublin 3Mi
Strucelsw pisze:
załóz zaworek zwrotny miedzy serwo a vacupompe


Zakładam, że to dotyczy serwo hamulcowego i pompy podciśnienia - nie widzę tutaj powiązania z układem paliwowym. Dlatego pytałem jaki wpływ ma taki zaworek _w tym konkretnym_ miejscu. Wiem jak działa zawór zwrotny ;)

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 20 kwietnia 2019, 00:21 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 października 2017, 21:34
Posty: 91
Lokalizacja: Ślunsk!
Pojazd: 1997 A07 4CTi90
tstiller, strucel pisał w kontekście syczena vaccumpompy. Jezeli o to chodzi to pierwszym moim krokiem bedzie wymiana przewodu na nie-sztukowany ;)

Aha za to Twój pomysł z masą oczywiscie trafny!

co najlepsze- ten problem kiedyś unieruchamiał naszego starego, pierwszego żuczka. Dopiero pewien miły mechanik pokazał ojcu o co chodzi (ojciec też noga z prądu)

co najlepsze 2- na liście rzeczy do zrobienia mam jak byk napisane "POPRAWIĆ MASY" :P

Kreci jak głupi, odpalił po 2 dniach stania z minimlanym grzaniem po jakiś 10 obrotach. Problem możemy raczej skreślić ;)

------------------
Z innych:
znalazłem na kupce "plastiki" całkowicie zdezelowaną Mere z Poloneza na dawce małych okienek. Troche mniej roboty ze struganiem ;)
------------------------------
dzięki panowie! do zaś


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 09 lipca 2019, 23:28 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 października 2017, 21:34
Posty: 91
Lokalizacja: Ślunsk!
Pojazd: 1997 A07 4CTi90
(edit: hej, sorry że taka cisza,ale nic mega ważnego sie nie działo. Napisałem średniej wielkośći post z updatem ,ale coś sie pokiełbasiło i zniknał,nie bede już pisął drugi raz, do zaś!)



cóż za ironia, gdybym ten czas poświęcony na pisanie poświęcił na zuka, to byłby już o kolejny % bliżej celu :/

eh, a wiec masa pociagnieta na krótko na rozrusznik, ssanie na linke- odpalił O WIELE sprawniej na ssaniu (logiczne) głupi byłem że tak długo to ignorowałem...

Załącznik:
DSC06946.JPG
DSC06946.JPG [ 1.15 MiB | Przeglądany 200 razy ]


Załącznik:
DSC06949.JPG
DSC06949.JPG [ 1.02 MiB | Przeglądany 200 razy ]


Załącznik:
DSC06947.JPG
DSC06947.JPG [ 1.19 MiB | Przeglądany 200 razy ]


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 11 lipca 2019, 20:45 
Miłośnik Nysa/Żuk Service

Rejestracja: 29 sierpnia 2016, 22:04
Posty: 217
Pojazd: Lublin 3Mi
Tak pociągnięta masa wiele poprawi, ale jeszcze lepiej by było, jak byś dał te przewody jednak nieco grubsze. Ja mam w swoich lublinkach 95mm2. Tam są w końcu rozruszniki 2,7kW, a prąd udarowy w szczycie potrafi sięgnąć ponad 700A. Szkoda tracić moc z aku na grzanie kabli :)

_________________
Pozdrawiam, Tomek
Daewoo Lublin 3 3524 2000r, Andoria 4cT90-1MEA 90KM
Intrall Lublin 3Mi 3524 2006r, Andoria 4cTi90-1BE 102KM


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lipca 2019, 00:15 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 października 2017, 21:34
Posty: 91
Lokalizacja: Ślunsk!
Pojazd: 1997 A07 4CTi90
Załącznik:
DSC07006.JPG
DSC07006.JPG [ 215.82 KiB | Przeglądany 115 razy ]


pany dorwałem panel bezpiecznikowy z Mastera. Od dłuższego czasu kombinowałem skąd wziąć porządny prąd do dodatkowego wiatraka chłodnicy itp. Rozwiązanie miałem przed oczamy wielokrotnie w robocie. Pytanie jak go podpiąć? Znaczy wiem,ale zastanawiam sie którą obrać drogę. W sumie im bardziej skłaniam sie ku pozostawieniu ołowianej klemy, tym bardziej sytuacja sie klaruje. Zostały w sumie tylko opcje
1-puszczać główny plus przez skrzynke z mastera i bezpiecznik 500A (blaszkowy)
2- dopiąć za heblem, a cały główny plus zostawić po staremu

Załącznik:
master fusebox.jpg
master fusebox.jpg [ 108.41 KiB | Przeglądany 118 razy ]



no i ew. 3 - klema stara ołowiana czy nowoczesna ,ale cienka?

tstiller zostawiam też fabryczną mase która idzie na wspornik skrzyni

aha!
4! Ciągnąć masę na rame? :idea: coś korzysta? (wskaźnik paliwa?) Niby teraz sie skapłem że masa fabryczna przecież leci rzez lape skrzyni= rama,ale czy oplaca sie ciągnać dodatkowy gruby przewód.

w sumie... masy w zuku nigdy dość :roll: :lol:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lipca 2019, 08:32 
Administrator Nysa Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 13:53
Posty: 4820
Lokalizacja: Jelenia Góra/Wrocław
Pojazd: Nysa 522T 1990
Ja sam wiatrak pociągnąłem z amperomierza na bezpieczniki fabryczne, dalej na przekaźnik, i na wentylator, zasilanie przekaźnika osobno, wiadomo. Bezpiecznik bodaj 20A i przewod 2,5mm i bez problemu to bangla, żadnych dodatkowych puszek nie montowalem.

_________________
NYSA- to jest to... ;)
>Pracownia Renowacji Zabytkowych Motocykli< - Najlepsza robota renowacyjna, polecam!


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 19 lipca 2019, 16:54 
Bywalec Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 października 2017, 21:34
Posty: 91
Lokalizacja: Ślunsk!
Pojazd: 1997 A07 4CTi90
ale to na zapas Marianie, nie wiadomo ile dodatkowych podzespołów elektrycznych bedzie ostatecznie (ewentualny złombol)

a mnie strasznie wnerwia milion oczek podłożonych pod 10tke na klemie :lol: w robocie non stop wyrywam jakieś skur***e alarmki, czujniczki, ledki i inne tesco tuningi :evil:
Tutaj bedzie schludnie.

Aha a co z tą klemą? Zostawiam ołowianą co?

W sumie nie znalazłem nic w tym temacie poza tym, że ołowiana szybciej gazuje i im bardziej ciężarowe auto tym lepsza ołowiana klema :idea:


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Post: 21 lipca 2019, 19:11 
Fanatyk Nysa/Żuk Service
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 grudnia 2014, 17:37
Posty: 1774
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd: 522T '93r, A111B '91r
ołowiane klemy nie reaguja chemicznie z ołowianymi bolcami w aku.

_________________
Strucelserwis. Jesteśmy w warsztacie, nie na FaceZBooku.


Na górę
Offline Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Moderatorzy: monterr07, Dziwny Mag

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group
Theme created StylerBB.net